گیره آویز پلاستیکی چسبی کرمی 3 عددی از برند ونکو آلمانی

ناموجود

برند:

کد کالا:
4434023100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو
  • برند آلمانی
  • جنس پلاستیک
  • رنگ کرم
  • بسته ۳ عددی
  • ابعاد ۳*۲*۱٫۵ سانتی متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی چسبی کرمی 3 عددی از برند ونکو آلمانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 50 گرم
مدل

چسبی

ابعاد

سانتی متر 1.5 x 2 x 3

تعداد

3 عدد در هر بسته

رنگ

کرم کاراملی

مناسب برای

بصورت چسب دوطرفه برای نصب

وزن

۱۸ گرم

معرفی آویز چسبی Cream

آویز چسبی Oval Hook محصول برند آلمانی ونکو می باشد. آویزها کاربرد فراوانی در زندگی ما دارند. این وسایل کوچک به مرتب نگه داشتن محیط زندگی یا کار ما کمک کرده و فضایی مضاعف برای نگهداری از وسایل مختلف فراهم می کنند. ونکو مجموعه ای گسترده و متنوع از آویزهای مختلف اعم از چسبی، استاتیک، نصبی و… را طراحی و عرضه می کند. کیفیت و طراحی مناسب این آویزها، آن ها را به محصولات محبوب بدل کرده است. بسته آویز دیواری Oval Hook شامل سه عدد آویز چسبی به رنگ کرم است. آویزهای چسبی از ساده ترین و نیز کاربردی ترین نوع آویزها به شمار می روند. زیرا نیاز به نصب ندارند و برای استفاده از آن ها به وسیله یا ابزار خاصی نیاز نیست.

هر زمان که به این آویزهای چسبی خارجی نیاز داشتید می توانید به راحتی روکش پشتی آن ها را جدا کرده و آویز را در مکان مورد نظر با اعمال کمی فشار نصب کنید. برای جدا کردن یا جا به جایی این آویز چسبی خارجی نیز با پیچیدگی خاصی رو به رو نخواهید بود. این آویز را می توان به سهولت از سطح جدا و در مکان دیگری نصب کرد، بدون آن که به سطح قبلی آسیبی وارد شود و یا روی آن اثری از چسب باقی بماند. از این آویز می توانید روی سطوح مختلف برای آویزان کردن وسایل خود در بخش های مختلف خانه یا محل کار استفاده کنید. رنگ کرم این آویزها به سهولت با استایل ها و چیدمان های گوناگون قابل هماهنگی است. از آویزان کردن حوله و دستمال و اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی گرفته تا ابزارهای آشپزی در آشپزخانه و یا وسایل اتاق خواب، آویزهای باکیفیت Oval Hook می توانند کمک حال شما باشند.

محصولات منتخب