جا صابونی پلاستیکی مدل Ruby Red برند کلین ولکه قرمز رنگ

180,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
64453853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • طول: 10 سانتی‌متر
  • رنگ: قرمز
  • وزن: 120 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی پلاستیکی مدل Ruby Red برند کلین ولکه قرمز رنگ”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Ruby Red

ابعاد

10x10x2.5 سانتی متر

رنگ

قرمز

سایر مشخصات

قابلیت اتصال به دیوار ندارد قابلیت شستشو دارد ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

120 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جاصابونی Ruby Red

جا صابونی یکی از وسایل ضروری و کاربردی برای هر خانه ای می باشد. جا صابونی علاوه بر نظم دادن به فضای سرویس بهداشتی شما در حفظ بهداشت آن نیز کمک می کند. کلین ولکه یکی از شرکت های خوشنام و معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی است. جا صابونی یکی از تولیدات این شرکت می باشد که از بهترین و مرغوب ترین مواد با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

جنس جا صابونی آلمانی پلاستیک با کیفیت و استحکام بالا می باشد به دلیل جنس پلاستیکی که دارد شستشوی آن آسان بوده و به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. رنگ قرمز و طراحی زیبای جا صابونی آلمانی با هر دکوراسیونی مطابقت داشته فضای سرویس بهداشتی شما را زیبا تر می کند. لبه های جاصابونی به گونه ای طراحی شده است تا مانع افتادن صابون شده و از کثیف شدن آن جلوگیری می کند.

برخلاف نمونه های فلزی جا صابونی آلمانی در برابر زنگ زدگی مقاوم می باشد و همین باعث ماندگاری بیشتر جا صابونی شده، می توانید سال ها از آن استفاده کنید. مواد به کار رفته در تولید جاصابونی آلمانی با محیط زیست سازگار است و به بدن انسان آسیب نمی رساند. این جا صابونی رومیزی بوده و نیاز به نصب روی دیوار ندارد. جاصابونی خارجی ابعاد مناسبی دارد و فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. ظرف جا صابونی آلمانی بزرگ بوده و هر اندازه صابونی به خوبی روی آن قرار می گیرد. از این جا صابونی می توانید در هتل ها، آپارتمان ها، رستوران ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب