جا صابونی سرامیکی طوسی طرح مربعی مدل Flakon برند کلین ولکه

165,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5045901853

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • طول: 12 سانتی‌متر
  • رنگ: طوسی فانتزی
  • وزن: 381 گرم
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا صابونی سرامیکی طوسی طرح مربعی مدل Flakon برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Flakon

رنگ

طوسی

سایر توضیحات

مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمانی

وزن

381 گرم

جنس

سرامیک

معرفی جا صابونی سرامیک Flakon

جا صابونی مدل Flakon تولید شرکت کلین ولکه و از جنس سرامیک با کیفیت بالا می باشد شرکت کلین ولکه یکی از شرکت های خوشنام و معروف در زمینه تولید محصولات حمام و سرویس بهداشتی است. جا صابونی یکی از تولیدات این شرکت می باشد که در ساخت آن از بهترین و مرغوب ترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده شده است.

جا صابونی ابزاری کاربردی برای هر خانه ای می باشد که در طرح و رنگ های متنوع ای به بازار عرضه شده است جا صابونی خارجی علاوه بر طرح خاص و رنگ طوسی زیبایی که دارد از کیفیت و استحکام بالایی نیز برخوردار است. جا صابونی آلمانی مانع از خشک شدن و کپک زدن صابون شما می شود. این جا صابونی در صورت کثیف شدن به دلیل جنس سرامیکی که دارد به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. برخلاف نمونه های فلزی و پلاستیکی از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است هرگز زنگ نمی زند و با گذشته زمان ظاهر آن تغییر نمی کند.

لبه های بلند اطراف جا صابونی به گونه ای طراحی شده است تا مانع افتادن صابون روی زمین شود در وسط جاصابونی آلمانی شیار های قرار دارد تا باعث عبور آب صابون بعد از هر بار استفاده شود این کار مانع تغییر شکل صابون و خشک شدن سریع آن می شود. از جا صابونی خارجی برای نگهداری اسکاج و سیم ظرفشویی نیز می توانید استفاده کنید. این جا صابونی آلمانی وزن مناسبی داشته و بدون هیچ لغزشی روی لبه سینک، روشویی و… قرار می گیرد.

محصولات منتخب