جا مسواکی پلاستیکی زرد مدل Element برند کلین ولکه

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
539852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ابعاد: 8*8*10.5 سانتی‌متری
  • وزن: 50 گرم
  • رنگ: زرد
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی پلاستیکی زرد مدل Element برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Element Yellow

ابعاد

10.5x8x8 سانتی متر

رنگ

زرد

سایر توضیحات

مقاومت بالا مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

50 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی جا مسواکی خارجی Element Yellow

مسواک وسیله ای برای مراقبت و بهداشت دهان و دندان است بنابراین باید در نگهداری آن دقت داشته باشیم تا مانع انتقال میکروب و باکتری به دهان و دندان شویم. جا مسواکی Element Yellow یکی از انواع جا مسواکی های موجود در بازار می باشد که علاوه بر طرح و رنگ از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. جا مسواکی آلمانی ساخت شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این شرکت در ساخت محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند. جا مسواکی آلمانی از پلاستیک با کیفیت به رنگ زرد ساخته شده است این جامسواکی با طراحی و رنگ زیبایی که دارد جلوه ای خاص به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد.

جا مسواکی خارجی سر باز داشته و باعث خشک شدن سریع مسواک می شود. مواد به کار رفته در تولید این جا مسواکی مرغوب بوده و به بدن انسان آسیب نمی رساند پلاستیک به کار رفته در تولید جامسواکی آلمانی بر خلاف نمونه های مشابه موجود در بازار از استحکام بالایی برخوردار بوده، می توانید سال ها از آن استفاده کنید. کف جا مسواکی به خوبی و بدون هیچ لغزشی روی روشویی قرار می گیرد. به علاوه دهانه بزرگ جامسواکی خارجی به شما این امکان را می دهد تا تعداد بیشتری مسواک و یا خمیردندان را در آن قرار دهید. برای شستشو جا مسواکی خارجی فقط کافی آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. از این جا مسواکی آلمانی می توانید آپارتمان ها، هتل ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب