جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Turquoise Joker آبی کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5827766852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • وزن: 118 گرم
  • رنگ: آبی
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Turquoise Joker آبی کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Turquoise Joker

رنگ

آبی

سایر مشخصات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

وزن

118 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی جا مسواکی Turquoise Joker

جا مسواکی مدل Turquoise Joker تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این وسیله ساده به ما در نگهداری مسواک کمک کرده و مانع از کثیف شدن مسواک و انتقال میکروب به دهان و دندان ما می شود. جا مسواکی های تولید شرکت کلین ولکه آلمان طرح و رنگ زیبایی دارند که با هر سلیقه ای مطابقت داشته و به راحتی با اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی ست می شوند.

این جا مسواکی از جنس پلاستیک و از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده است. پلاستیک جا مسواکی خارجی کاملا با پلاستیک های معمولی متفاوت بوده از کیفیت و استحکام بالایی برخوردار است. جامسواکی خارجی زنگ نمی زند و با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. ابعاد جا مسواکی فضای کمی را در خانه شما اشغال می کند. لبه های اطراف جامسواکی خارجی بلند طراحی شده است تا از افتادن مسواک جلوگیری کند. این جا مسواکی دهانه بزرگی دارد و برای قرار دادن چند مسواک به همراه خمیر دندان مناسب می باشد.

جامسواکی آلمانی از نوع بدون درب بوده و باعث خشک شدن سریع مسواک شما می شود. برای نگهداری بهتر مسواک، جا مسواکی را در فضایی که تهویه مناسب دارد قرار دهید. پلاستیک بودن جا مسواکی خارجی به شما این امکان را می دهد تا در صورت کثیف شدن آن را به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. این جامسواکی قابل حمل بوده و وزن سبک آن جا به جایی را هنگام شستشو برای شما آسان می کند. می توانید از جامسواکی خارجی در هتل ها، آپارتمان ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب