ساعت دیواری گرد طرح گل اروپایی

ناموجود

برند:

کد کالا:
8690494121613

ویژگی های محصول

  • برند اروپایی
  • طرح گرد
  • فعالیت با یک باطری قلمی
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساعت دیواری گرد طرح گل اروپایی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 30 سانتیمتر
قطر

30 سانتی متر

جنس

شیشه – پلاستیک

سایر نکات

شکیل و زیبا
با پارچه مرطوب تمیز شود

نحوه کارکرد

با یک عدد باتری قلمی

ساعت دیواری طرح گل

ساعت دیواری از مهم‌ترین اکسسوری‌های یک خانه است. چرا که ساکنان خانه چند بار در روز به این ساعت نگاه می‌کنند و هر زمان که مهمان داشته باشید هم، آنها نیز چند بار در روز به ساعت نگاه می‌کنند. پس با انتخاب یک ساعت زیبا و مناسب، می‌توانید ذوق و سلیقه خودتان را نشان دهید.

ساعت دیواری طرح گل ژرمن کالا که از مجموعه ساعت‌های اروپایی است، یک انتخاب عالی است. موتور این ساعت بسیار باکیفیت است و تنها با یک باطری قلمی، برای ماه‌ها کار خود ادامه خواهد داد.
این ساعت دیواری به خاطر طرح لایت و آرامی که دارد می‌تواند با دکوراسیون‌های مختلف به سادگی هماهنگ شده و طرحی خاص و زیبا را بسازد. همچنین وجود این گل‌ها آرامبخش است و در زمان‌هایی که گذر زمان استرس و نگرانی بسیاری را ایجاد می‌کند، این طرح می‌تواند به آسودگی خیال و ایجاد حال خوب کمک کند.

ساعت دیواری طرح گل می‌تواند یک انتخاب عالی برای نو عروس ها و خرید جهیزینه هم باشد. چرا که این ساعت بسیار خاص و زیباست و می تواند ذوق و سلیقه شما را در انتخاب لوازم منزل نشان دهد.
ساعت دیواری طرح گل را می‌توانید با پارچه‌های نمدار به سادگی تمیز کنید و از آنجا که بخش داخلی آن با شیشه پوشیده شده است، طول عمر آن بسیار بیشتر از ساعت‌هایی است که به صورت باز ارائه می‌شوند.

محصولات منتخب