ست سرویس بهداشتی سرامیکی 5 تکه مدل Sahara برند کلین ولکه

1,900,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5046625849

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیک
  • رنگ: سبز
  • پنج سه تکه
  • دارای فرچه دستشویی، جا مسواکی، جا صابونی، جا پنبه و جا مایع
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ست سرویس بهداشتی سرامیکی 5 تکه مدل Sahara برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Sahara

ابعاد

پمپ مایع 9x8x13 سانتی متر برس توالت 11x11x40 سانتی متر جا پنبه ای9x9x8.5 سانتی متر جا مسواکی 11×6.5×6.5 سانتی متر جا صابونی 11x11x3 سانتی متر

برس توالت شوی

دارد

پمپ مایع دستشویی

دارد

جا صابونی

دارد

جا مسواکی

دارد

رنگ

سبز

سایر توضیحات

این ست شامل : پمپ مایع ،برس توالت شوی،جا پنبه ای، جاصابونی و جا مسواکی از جنس سرامیک باکیفیت می باشد ساخت کشور آلمان

وزن

پمپ مایع 235 گرم برس توالت 700 گرم جا پنبه ای 390 گرم جا مسواکی 249 گرم جا صابونی 200 گرم

جنس

سرامیک

جنس

سرامیک

معرفی ست سرویس بهداشتی سرامیکی Sahara

این ست سرویس بهداشتی آلمانی ۵ تکه از سرامیک بادوام ساخته شده است همچنین ست سرویس بهداشتی سرامیکی Sahara در مقابل کپک زدن مقاوم است. ست سرویس بهداشتی آلمانی برای استفاده طولانی مدت طراحی شده، و با گذشت زمان زیبایی خود را از دست نمی دهد می توانید از این ست سرویس بهداشتی خارجی سال های طولانی استفاده کنید.

ست سرویس بهداشتی سرامیکی Sahara یک مجموعه کامل از لوازم جانبی سرویس بهداشتی است که می تواند تمامی نیازهای شما را برطرف کند این ست سرویس بهداشتی شامل پمپ مایع، برس توالت،جا مسواکی، جا پنبه ای و جاصابونی است.

ما می دانیم که استفاده از یک پمپ شل و ول که مایع دستشویی از آن به بیرون درز می کند یا اصلا کار نمی کند، بسیار ناراحت کننده است. مهم نیست که چطور مجموعه ست سرویس بهداشتی شما به نظر برسد، یک پمپ مایع بد می تواند شما را عصبی و روزتان را خراب کند. به همین دلیل ما یک پمپ مایع با دوام وکیفیت بالا را در این مجموعه ست سرویس بهداشتی آلمانی بی نظیر قرار داده ایم.

دکوراسیون سرویس بهداشتی خود را با این ست سرویس بهداشتی آلمانی زیبا کنید. این ست سرویس بهداشتی خارجی مناسب برای هدیه دادن به عنوان لوازم خانگی به عروس بوده، و همچنین یک هدیه خوب برای خانواده، دوستان و همکاران شما خواهد بود.

طراحی شیک، ست سرویس بهداشتی آلمانی برای سرویس بهداشتی های مدرن ایده آل است. این ست سرویس بهداشتی خارجی مناسب برای خانه ها، هتل ها، ساختمان های اداری و… است. تنوع ست سرویس بهداشتی زیاد بوده می توانید مجموعه کاملی از آن را در سایت ژرمن کالا مشاهده و خریدکنید.

محصولات منتخب