فرچه توالت شوی سرامیکی مدل Bamboo طرح گل آلمانی

460,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1625854

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: سرامیکی
  • ارتفاع: 44 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت
(1 customer review)

1 review for فرچه توالت شوی سرامیکی مدل Bamboo طرح گل آلمانی

  1. elham mir hosseni

    mahsol asle khaili ziba va gheimat monaseb

    • webadmin-site (خریدار محصول)

      سلام دوست عزیز ممنون از خریدتون ، گروه ژرمن کالا تمام تلاش خودشون رو میکنن که محصولات با قیمت مناسب به مشتری ارائه بدن .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Bamboo

ابعاد

11x11x44 سانتی متر

رنگ

سفید با طرح گیاه بامبو

وزن

950 گرم

جنس

سرامیک

معرفی فرچه توالت Bamboo

برس توالت Bamboo به گونه ای طراحی شده است که در عین زیبا بودن کاربردی نیز باشد. اندازه مناسب فرچه توالت باعث می شود فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال کند. علاوه بر این وزن سبک و رنگ و طراحی مدرن برس توالت آلمانی با اکسسوری ها و دکوراسیون سرویس بهداشتی شما مطابقت دارد و جلوه خاصی به سرویس بهداشتی شما می دهد.

سر این فرچه دستشویی آلمانی دارای الیاف بلند، نرم و متراکم است که مانع از خراشیدن سطح کاسه توالت شما می شود. با استفاده از برس توالت آلمانی می توانید همه لکه های سرویس بهداشتی حتی لکه های سخت را از بین ببرید. برس توالت آلمانی از سرامیک با کیفیت بالا ساخته شده که لکه نمی شود و برخلاف برس های فلزی زنگ نمی زند و همچنین به راحتی با آب و مواد شوینده تمیز می شود.

دسته برس توالت سبک و با دوام بوده و به صورت ارگونومیک و مطابق با فرم دست شما طراحی شده است تا کار با آن راحت و آسان باشد. به کمک این فرچه توالت می توانید تمام قسمت های کاسه توالت حتی نقاط دور از دسترس را به راحتی تمیز کنید. این مجموعه برس توالت و نگهدارنده برای سرویس بهداشتی در منزل، هتل، دفتر، مرکز خرید و غیره ایده آل است.

محصولات منتخب