فرچه دستشویی پلاستیکی مدل starfish طرح دار برند کلین ولکه

ناموجود

برند:

کد کالا:
5090100856

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیکی
  • ارتفاع: 15 سانتی‌متری
  • رنگ: سفید طرح دار
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی پلاستیکی مدل starfish طرح دار برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

starfish

ابعاد

5x10x15 سانتیمتر

رنگ

سفید

سایر توضیحات

مناسب برای تمیز کردن دستشویی دارای پایه و دسته ساخت شرکت کلین ولکه برند آلمان

وزن

200 گرم

جنس

پلاستیک(پلی رزین)

معرفی فرچه توالت starfish

فرچه توالت آلمانی مدل starfish تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد جنس این فرچه پلاستیک بوده و از کیفیت بالایی برخوردار است پلاستیک نسبت به فلز و سرامیک از استحکام و ماندگاری بالایی دارد زنگ نمی زند و نمی شکند. این فرچه در برابر رطوبت مقاوم بوده و برای استفاده در سرویس بهداشتی مناسب می باشد.

فرچه توالت شوی آلمانی طراحی منحصر به فردی دارد روی بدنه آن طرح های برجسته ای به شکل صدف روی آن طراحی شده است که زیبایی خاصی را به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد. دسته فرچه اندازه مناسبی دارد و از کثیف شدن دست شما در هنگام شستشوی جلوگیری می کند الیاف سر برس توالت شوی خارجی پلاستیک با کیفیت ساخته شده است که در صورت نیاز می توانید آن را تعویض کنید. انعطاف پذیری الیاف به شما در تمیز کردن قسمت های دور از دسترس کمک می کند.

نگهدارنده برس توالت شوی ابعاد مناسبی داشته و فضای کمی را اشغال می کند برای استفاده در سرویس بهداشتی های کوچک مناسب می باشد. نگهدارنده برس را می توانید در صورت نیاز و کثیف شدن با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. وزن سبک فرچه جا به جایی را برای شما هنگام شستشو آسان می کند. این فرچه از نوع بدون درب بوده که این خود باعث خشک شدن برس شما بعد از استفاده می شود. برای جلوگیری از تجمع میکروب روی برس و جلوگیری از بوی نامطبوع بعد از هر بار استفاده فرچه را شسته و در نگهدارنده قرار دهید.

نگهدارنده برس مانع از افتادن فرچه شده و به خوبی آن را در خود جای می دهد. از این محصول با کیفیت می توانید در هتل ها، رستوارن ها و… استفاده کنید.

محصولات منتخب