گل مصنوعی تکی صورتی برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
30409827

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • گل صدتومنی مصنوعی
  • جنس پلی اتیلن، پلی استر
  • ارتفاع ۳۰ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گل مصنوعی تکی صورتی برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 10 گرم
ابعاد 30 سانتیمتر
جنس

100% پلی استر, پلاستیک

سایر مشخصات

100% قابل بازیافت, ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

ارتفاع

30 سانتی متر

معرفی گل مصنوعی صورتی ایکیا IKEA

گل پئونی یا صدتومنی، گلی معطر با گلبرگ های زیاد است که تا کنون گونه های زیادی از آن کشف شده است. این گل هنگام ورود به ایران، گلی ناشناخته بود و از این رو به نام قیمتی که در آن زمان داشت، شهرت یافت. این گل درشت و زیبا معمولا در اواخر بهار و اوایل تابستان ظاهر می شود. اما اگر می خواهید از زیبایی این گل در تمام طول سال بهره مند شوید، پیشنهاد ما به شما خرید گل صدتومنی مصنوعی SMYCKA محصول برند ایکیاست. ایکیا برندی با شهرت جهانی است که سال ها عنوان بزرگترین فروشنده مبلمان جهان را به خود اختصاص داده بود. امروزه در اغلب کشورها می توان فروشگاه های بزرگ ایکیا را یافت. ظرافت و دقتی که ایکیا در ساخت گل های مصنوعی خود به کار برده منجر به تولید محصولاتی شده است که با نمونه واقعی مشابهت زیادی دارند.

گل صدتومنی مصنوعی ایکیا از پلی اتیلن و پلی استر بسیار باکیفیت ساخته شده است. ارتفاع این گل صدتومنی خارجی ۳۰ سانتی متر می باشد. این گل مصنوعی خارجی انتخابی مناسب برای هدیه دادن می باشد. می توانید چند عدد از این گل های مصنوعی زیبا را درون یک گلدان قرار داده و آن ها را بر روی میز یا کنار تخت خود قرار دهید. پیشنهاد ما استفاده از گل های مصنوعی صدتومانی در رنگ های مختلف در کنار هم است. هماهنگی بین این رنگ ها با سایر وسایل محیط می تواند بر زیبایی دکوراسیون منزلتان بیفزاید. از این گل برای تزیین میز پذیرایی نیز می توان استفاده نمود. در صورت لزوم برای تمیز کردن این گل صدتومنی خارجی می توانید از یک دستمال تمیز و خشک استفاده کنید.

محصولات منتخب