برچسب شیشه مدل fish طرح ماهی نارنجی از برند کلین ولکه

148,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
1913488836

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه آلمانی
  • جنس PVC
  • رنگ نارنجی
  • قابل نصب روی سطوح صاف
  • دارای چاپ دوطرفه
  • شامل 15 قطعه
  • ابعاد تقریبی 23/5.15 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برچسب شیشه مدل fish طرح ماهی نارنجی از برند کلین ولکه”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

fish

ابعاد

23.5×15 سانتیمتر

رنگ

نارنجی

سایر مشخصات

تعداد قطعات 15 عدد مناسب نصب روی سطوح قابل جدا شدن به آسانی شکیل و زیبا قابل استفاده مجدد طرح چاپ شده در هر دو طرف ساخت شرکت Kleine Wolke آلمان

مناسب برای

دکوراسیون حمام ، سرویس بهداشتی، آشپزخانه تزیین دیوارها،کاشی ها، آینه ها،کابینت، دوش

وزن

18.1 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت (PVC )

معرفی برچسب تزئینی شیشه و آینه مدل fish

ماهی قرمز برای ما یاداور عید نوروز و روزهای خوش تعطیلات اول بهار است. بیشتر ایرانیان این حیوانات آبزی کوچک را دوست دارند. برچسب های ماهی قرمز می توانند به ما در تزیین محیط زندگیمان با تصاویر این آبزیان دوست داشتنی کمک کنند. برچسب تزیینی Fish یکی از این نوع برچسب هاست. برچسبی که شامل ۱۵ تصویر مختلف از ماهی های قرمز است که هر کدام در جهات مختلف در حال شنا هستند. تصاویری زیبا و جذاب که دارای چاپ دوطرفه می باشند. از این برچسب های زیبا می توان به صورت مجزا نیز استفاده نمود و برحسب نیاز و سلیقه آن ها را در چیدمان های مختلف در کنار هم قرار داد. این برچسب های تزیینی محصول برند آلمانی کلین ولکه می باشند.

این برند از پیشگامان تولید لوازم خانگی از جمله اکسسوری ها و لوازم دکوراتیو در میان کشورهای آلمانی زبان است. برچسب تزیینی Fish را می توانید روی هر سطح صاف و بدون تخلخلی مانند شیشه، کاشی یا آینه بچسبانید. در این برچسب های خارجی از هیچ چسبی استفاده نشده و شما نیز برای اتصال آن ها به سطوح مختلف نیاز به چسب نخواهید داشت. کافیست پس از تمیز و خشک کردن سطح موردنظرتان، این برچسب ها را با کمی فشار روی سطح قرار دهید. نیروی بین مولکولی این برچسب های تزیینی خارجی را روی سطح ثابت می کند. نصب، جابه جایی و استفاده مجددا از این برچسب های آلمانی بسیار آسان است و برخلاف استیکرهای چسبی، با جا به جایی آن ها، اثری از چسب و مواد دیگر بر روی سطح باقی نمی ماند. اگر این برچسب ها روی شیشه نصب شوند، به دلیل چاپ دوطرفه، تصاویر ماهی ها از هر دو طرف قابل رویت خواهند بود. کلین ولکه در تولید این برچسب های تزیینی از هیچ ماده سمی و مضری از جمله فتالات استفاده نکرده و برای تولید آن ها از مرغوب ترین و باکیفیت ترین پلاستیک PVC بهره برده است.

محصولات منتخب