جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Double Beige کرم و سفید

ناموجود

برند:

کد کالا:
5868226852

ویژگی های محصول

  • برند: کلین ولکه آلمان
  • جنس: پلاستیک
  • ابعاد: 7*7*11 سانتی‌متری
  • وزن: 90.7 گرم
  • رنگ: کرم-سفید
  • ارگانایزر شیک برای مسواک و خمیر دندان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت محصول

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “جا مسواکی لیوانی پلاستیکی مدل Double Beige کرم و سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Double Beige

ابعاد

11x7x7 سانتیمتر

رنگ

کرم سفید

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی مناسب برای مسواک به همراه خمیردندان

وزن

90.7 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی جا مسواکی Double Beige

جامسواکی مدل Double Beige وسیله ای ساده برای نگهداری مسواک می باشد. این جا مسواکی تولید شرکت کلین ولکه آلمان و از جنس پلاستیک با کیفیت بالا ساخته شده است. مواد پلاستیکی به کار رفته در جا مسواکی در برابر رطوبت مقاوم بوده مانند پلاستیک های معمولی با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهد. جا مسواکی ضد آب بوده و برای فضاهای مرطوب مانند حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی مناسب می باشد.

شرکت کلین ولکه سعی کرده در تولید محصولات خود از بهترین و مرغوبترین مواد استفاده کند. جا مسواکی آلمانی از پلاستیک قابل بازیافت تولید شده است و به محیط زیست و بدن انسان آسیب نمی رساند. طراحی زیبا و حرفه ای جا مسواکی خارجی با هر سبک و دکوراسیونی مطابقت دارد و رنگ کرم – سفید آن جلوه ای زیبا به فضای سرویس بهداشتی شما می دهد.

ابعاد جامسواکی آلمانی فضای کمی را در خانه شما اشغال می کند و بهترین انتخاب برای خانه های کوچک است. از مزیت های دیگر این جامسواکی شستشوی آسان آن است برای اینکار می توانید از دستمال مرطوب و یا آب و مواد شوینده استفاده کنید. نگهداری مسواک از اهمیت بالایی برخوردار است و کثیف شدن آن باعث انتقال بیماری به دهان و دندان ما می شود. جا مسواکی آلمانی ارتفاع بلندی دارد و مانع افتادن و کثیف شدن مسواک شما می شود.

کف جامسواکی آلمانی به دلیل وزن مناسبی که دارد به خوبی روی روشویی و کابینت قرار می گیرد از این وسیله چند کاره می توانید در فضاهای مختلف استفاده کنید. دهانه بزرگ جامسواکی برای قرار دادن چند مسواک به همراه خمیر دندان مناسب می باشد. از این جامسواکی می توانید در هتل ها، خوابگاه ها، آپارتمان ها و… نیز استفاده کنید.

محصولات منتخب