رومیزی 200.150 سانتی‌متری برند ال سی وایکیکی طرحدار

ناموجود

برند:

کد کالا:
8683107321456

ویژگی های محصول

  • برند ال سی وایکیکی
  • ساخت کشور ترکیه
  • جنس پنبه
  • ابعاد 150.200 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “رومیزی 200.150 سانتی‌متری برند ال سی وایکیکی طرحدار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد 150 × 200 سانتیمتر
طرح

چاپی – پرنده حاشیه سورمه ای

جنس

100% پنبه

ابعاد

150×200 سانتی متر

معرفی رومیزی طرحدار ال سی وایکیکی

رومیزی‌ها از مهم‌ترین وسایل خانه هستند و می‌توان با آنها، رنگ و سرزندگی را به زندگی آورد. به همین دلیل انتخاب یک طرح شاد که خسته‌تان نکند، بسیار اهمیت دارد و می‌تواند یک انتخاب عالی برای خانه خودتان و یا کسانی که دوست‌شان دارید، باشد. به همین دلیل رومیزی طرحدار 150×200 ال سی هوم یکی از بهترین پیشنهادهای ژرمن کالا است که توسط یک برند جهانی و عالی، برای خانه‌های شما تهیه شده است. این رومیزی مانند تمام محصولات سایت ژرمن کالا دارای تضمین کیفیت و اعتبار است. در نتیجه اگر به دنبال یک برند جهانی و خاص هستید، می‌توانید با خیال راحت، ژرمن کالا را انتخاب کرده و این رومیزی را سفارش دهید.
زمینه این رومیزی سفید است و طرح گل و پرنده، به آن هویت و زیبایی بسیاری بخشیده است. این رومیزی یک انتخاب عالی برای دکوراسیون‌های مدرن و کلاسیک است و می‌تواند هر دو آنها را زیباتر کند.
رومیزی طرحدار 150×200 ال سی هوم یک هویت خاص و اعتبار کاملی را به خانه‌تان خواهد آورد و کاری می‌کند که از زیبایی آن شگفت زده شوید.
این رومیزی 100 درصد از پنبه است. در نتیجه بسیارعالی، حالت می‌گیرد، خیلی خوب شستشو می‌شود و لازم نیست نگران از بین رفتن رنگ آن شوید.
این رومیزی زیبا و جذاب را می‌توانید برای میزهای گوناگون استفاده کرده و آن‌را با چند تا، تبدیل به یک رانر جذاب کنید.

محصولات منتخب