شمع معطر لیوانی جنس پلاستیک شفاف برند ایکیا سوئدی

354,000 تومان

برند:

کد کالا:
30335034

ویژگی های محصول

  • طراحی زیبا و کیفیت بالا
  • ساخت شرکت ایکیا
  • برند سوئدی
  • ارتفاع ۷ سانتیمتر
  • قطر ۸ سانتیمتر
  • جنس فنجان شمع: لاک شفاف
  • جنس شمع: موم پارافین و موم کلزا
  • جنس فیلتر: پنبه و سایر مواد مبتنی بر سلولز
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “شمع معطر لیوانی جنس پلاستیک شفاف برند ایکیا سوئدی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 500 گرم
ابعاد 10 × 10 × 9 سانتیمتر
قطر

8 cm

ارتفاع

7 cm

سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا

جنس

شمع: موم پارافین و موم کلزا, فنجان شمع: لاک شفاف, فیلتر: پنبه و سایر مواد مبتنی بر سلولز

رنگ

آبی آسمانی, سفید (شیشه ای مات)

معرفی شمع معطر ایکیا IKEA

در فنگشویی استفاده از شمع جایگاه ویژه ای دارد. در واقع از قدرتمندترین عناصر در دکوراسیون خانه است. شمع، نیرو و انرژی پاکسازی و الهام دارد. محیط خانه را گرم می کند و انرژی های منفی و استرس ها را دفع می کند. گذشته از مسئله زیبایی شمع، تاثیر آن در افزایش انرژی و از بین رفتن استرس بسیار مهم است. شمع ها مدل ها مختلفی دارند مدل عطری و معمولی که امروزه بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. شمع عطری ایکیا یکی از مدل های پر فروش این شرکت بوده و در بازار مور استقبال بسیاری از مردم قرار گرفته است این شمع از نوع لیوانی و عطری بوده و از بهترین مواد تهیه شده است. از ویژگی های مهم شمع ایکیا زمان روشنایی آن است که ۴۰ ساعت می باشد. ابعاد شمع مناسب بوده و فضای کمی را اشغال می کند.

مهم‌ترین ویژگی شمع‌های عطری ایکیا بوی مطبوعی است که ضمن ایجاد روشنایی در فضا می‌پراکنند. درواقع، شمع‌های عطری ایکیا تجربه‌ای چندحسی برایتان به‌ارمغان می‌آورند. درمورد شمع‌های عطری ایکیا دقت داشته باشید که از سه نت آغازی، میانی و پایه تشکیل شده اند: عطروبویی که بلافاصله پس از روشن‌کردن شمع حس می‌شود، حاصل نت‌های آغازی است؛ نت‌های میانی را می‌توان هسته اصلی شمع‌های عطری توصیف کرد. اگر بن دنبال یک شمع عطری با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت هستید ما به شما شمع های عطری ایکیا را پیشنهاد می کنیم. هدف ایکیا همواره کمک به مردم برای داشتن زندگی بهتر در خانه بوده است. امروزه ایکیا به یکی از مشهورترین برندهای لوازم خانگی و مبلمان تبدیل شده است. طبق آخرین برآوردها، ایکیا با ۴۲۵ فروشگاه مختلف در ۴۹ کشور جهان فعالیت دارد و حدود یک میلیون نفر در سراسر جهان با این شرکت همکاری می کنند. وبسایت این شرکت ۱۲ هزار محصول را به کابران عرضه کرده و آمار بازدید سالانه آن به بیش از ۲ میلیارد بازدید می رسد.

محصولات منتخب