فرچه دستشویی استیل ساده مدل Ovada برند ونکو

350,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
18160100

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت ونکو آلمان
  • ابعاد ۸ *۸*۴۷ سانتیمتر
  • وزن ۱۲۰۰ گرم
  • جنس از استیل ضد زنگ
  • رنگ مشکی براق
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فرچه دستشویی استیل ساده مدل Ovada برند ونکو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 1800 گرم
مدل

برس دستشویی Ovada

ابعاد

8x8x47 سانتیمتر

رنگ

مشکی براق

سایر توضیحات

مناسب برای سرویس بهداشتی کیفیت بالا و بسیار سنگین

وزن

1200 گرم

جنس

استیل

معرفی فرچه دستشویی Ovada

آیا به دنبال یک فرچه دستشویی کاربردی و شیک هستید؟ برس توالت شوی Ovada کاملاً مناسب برای سرویس بهداشتی با هر اندازه ای است. طراحی منحصر به فرد فرچه توالت آلمانی اجازه می دهد تا به راحتی سرویس بهداشتی را تمیز کنید.کار با فرچه توالت شوی راحت بوده، به سادگی برس توالت را بلند کنید و بعد از شستشو در جای خود قرار دهید. دسته فرچه توالت شوی آلمانی به صورت ارگونومیک برای راحتی کار طراحی شده است، و شکل مخروط سر برس برای تمیز کردن عمیق سرویس بهداشتی است.
برای نگهداری فرچه توالت کافی است، پس از تمیز کردن، برس توالت را در جا برسی قرار دهید هم بهداشتی بوده و هم فضای کمی را در سرویس بهداشتی شما اشغال می کند. فرچه توالت با جا برسی باعث می شود حمام شما مرتب به نظر برسد. فرچه توالت شوی مناسب برای استفاده در خانه، هتل و… است. برس توالت شوی Ovada تولید شرکت ونکو و از جنس استیل ضدخش با کیفیت و دوام بالا ساخته شده است. است به طوری که در طولانی مدت به راحتی زنگ نمی زند. فرچه توالت شوی آلمانی در برابر لکه ها، بوها، باکتری ها، قارچ ها و سایش مقاوم است. همچنین این برس توالت آلمانی برای استفاده طولانی مدت بسیار مناسب است.

محصولات منتخب