گلدان و گل مصنوعی مدل red fejka برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
00474579

ویژگی های محصول

  • برند ایکیا
  • ساخت کشور سوئد
  • ابعاد 13x13x15 سانتیمتر
  • وزن 30 گرم
  • جنس پلاستیک
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گلدان و گل مصنوعی مدل red fejka برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 300 گرم
ابعاد 15 × 6 سانتیمتر
جنس

گلدان گیاه: پلاستیک پلی پرو پیلن, گیاه: پلی استر

ابعاد

ارتفاع گلدان: 15 سانتی متر, قطر گلدان 6 سانتی متر

سایر مشخصات

– با پارچه خشک و تمیز پاک می شود

معرفی گلدان و گل ایکیا IKEA

پوینستیا یا بنت قنسول، گیاهی بومی مکزیک و آمریکای مرکزی است که به دلیل برگ های سبز و برگک های قرمز رنگش، گل کریسمس نیز نامیده می شود. این گیاه مصارف تزیینی بسیاری در مراسم های مختلف از جمله کریسمس دارد و سالانه میلیون ها شاخه از این گیاه به ویژه در آمریکای شمالی به فروش می رود. افرادی که می خواهند از زیبایی این گیاه در منزل خود استفاده کنند اما وقت و شرایط نگهداری از آن را ندارند می توانند از گلدان های مصنوعی این گیاه منحصر به فرد استفاده کنند. گلدان بنت قنسول مصنوعی FEJKA محصول برند ایکیا می تواند بهترین انتخاب برای این افراد باشد. ایکیا دقت و ظرافت خاصی در طراحی و ساخت گل و گیاهان مصنوعی خود به کار می برد. دقتی که منجر به تولید گیاهانی بسیار مشابه گونه های طبیعی شده و می تواند هر بیننده ای را به اشتباه بیندازد.

ایکیا برای ساخت گل کریسمس مصنوعی خود از ترکیب پلی اتیلن و پلی استر بسیار باکیفیت همراه با استیل و رنگ استفاده کرده است. گلدان این گل مصنوعی خارجی نیز از پلی پروپیلن بسیار مقاوم و بادوام ساخته شده و قطری ۶ سانتی متری دارد. ابعاد مناسب این گلدان مصنوعی باعث شده تا فضای کمتری اشغال کند. می توانید به سهولت این گلدان مصنوعی خارجی را در کنار پنجره، روی میز یا قفسه های منزل خود قرار دهید. حتی اگر به فکر تغییر فضای دفتر و محل کار خود هستید، این گلدان گل کریسمس می تواند انتخابی ایده آل باشد. رنگ های سبز و قرمز این گل مصنوعی ترکیبی زیبا و خاص ایجاد کرده و به زیباتر شدن محیط کمک زیادی می کند. برای تمیز کردن این گلدان می توانید از یک پارچه تمیز و خشک استفاده نمایید.

محصولات منتخب