خانه » مجله اینترنتی » جشنواره ها و تخفیف های ژرمن کالا » ژرمن کالا پلی برای خرید کالای اروپایی در ایران

ژرمن کالا پلی برای خرید کالای اروپایی در ایران

ژرمن-کالا-پلی-برای-خرید-کالای-اروپایی-در-ایران-

با ورود به دهه اخیر، دنیای تجارت با سرعتی که پیش از این هرگز دیده نشده، به سمت آنلاین شدن می رود. بروز و همه گیری ویروس کرونا نیز بر این شتاب افزوده است. با توجه به آن که هر روز مصرف کنندگان بیشتری در اطراف جهان خریدهای خود را از خانه و به صورت آنلاین انجام می دهند، رقابت در مسیر تجارت آنلاین به صورت فزاینده در حال افزایش است. در این میان شرکت هایی که بتوانند بهترین ها را در سریع ترین زمان ممکن و با نازلترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند، می توانند گوی رقابت را از سایرین بربایند. رویکردی که فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا، با شروع فعالیتش از سال ۱۳۹۶ در ایران دنبال کرده است. این فروشگاه برای ارائه بهترین ها به سراغ تولیدکنندگان برتر اروپایی رفته و با دقت و وسواس خاصی از میان کلکسیون های متعدد این برندها، بهترین طرح ها را انتخاب و نسبت به واردات مستقیم آن ها اقدام کرده است. بیایید کمی بیشتر با این شرکت و محصولات ارائه شده در آن آشنا شویم:

ژرمن-کالا-پلی-برای-خرید-کالای-اروپایی-در-ایران-

ژرمن کالا و محصولاتش

داستان شروع ژرمن کالا به سال ۹۶ باز می گردد، زمانی که تیمی مجرب و حرفه ای در زمینه واردات، تصمیم گرفتند با واردات محصولات خانگی مختلف، امکان خرید مستقیم از بازار اروپا را برای خریداران ایرانی فراهم کنند. حذف واسطه ها و واردات مستقیم کالا، این امکان را برای ژرمن کالا فراهم کرد تا علاوه بر اطمینان از اصالت کالاها، بتواند آن ها را با کمترین سود و نازلترین قیمت در ایران عرضه کند. به طور کلی محصولات ژرمن کالا به پنج بخش عمده تقسیم می شوند:

 

حمام و سرویس بهداشتی: کمتر شرکتی را می توان یافت که تنوعی مانند ژرمن کالا در زمینه اکسسوری های حمام و سرویس بهداشتی داشته باشد. ارائه ی بیش از ۱۱۰۰ نوع محصول مختلف از ست های سرویس بهداشتی گرفته تا لوازم جانبی حمام، حاصل تلاش تیم ژرمن کالا در این سال هاست. برندهای آلمانی و سوییسی سهم عمده محصولات این بخش را به خود اختصاص داده اند.

 

خانه و آشپزخانه: هنگام آماده سازی و طبخ غذا، هیچ چیز مانند داشتن اکسسوری و ابزار مناسب نمی تواند آشپزی را برای ما آسان سازد. ژرمن کالا با عرضه ی بیش از ۱۶۰ نوع محصول مختلف شامل لوازم برقی کوچک، اکسسوری های آشپزخانه، ظروف پخت و پز و ابزارهای آشپزی، سعی کرده پاسخگوی طیف وسیع نیازهای افراد مختلف در این زمینه باشد.

ژرمن-کالا-پلی-برای-خرید-کالای-اروپایی-در-ایران-

اتاق خواب: اتاق خواب به تعبیر بسیاری از افراد قلب هر خانه است. اکسسوری ها، لوازم دکوراتیو و ارگانایزرها می توانند نقش تعیین کننده ای در سر و سامان دادن و زیباتر ساختن این محیط داشته باشند. ژرمن کالا در این بخش نیز مجموعه ای بی نظیر از محصولات مختلف شامل بیش از ۳۰۰ نوع اکسسوری و لوازم تزیینی را از برندهای مطرحی چون ایکیا، کلین ولکه و ونکو ارائه کرده است.

 

کالای خواب: عمده محصولات ژرمن کالا در این بخش شامل کالای خواب برند آلمانی دانلوپیلو، برند سوئدی ایکیا و برندهای ترک انگلیش هوم، کاراچا، مادام کوکو و انلورا است. هر آنچه برای داشتن خوابی راحت به آن نیاز داشته باشید را می توانید در مجموعه استثنایی کالای خواب ژرمن کالا بیابید. ژرمن کالا نه تنها به کیفیت خواب شما توجه کرده، بلکه به ظاهر تخت خواب شما نیز اهمیت داده و سرویس های روتختی متنوعی را در طرح و رنگ های مختلف عرضه کرده است.

 

مد و پوشاک: ژرمن کالا در بخش مد و پوشاک خود سعی کرده تمام نیازهای خانوار از لباس های راحتی گرفته تا لباس و کفش های مجلسی را پوشش دهد. بیش از ۱۷۰ نوع کفش و لباس زنانه، مردانه و بچه گانه، محصول برندهایی چون پیرکاردین، پوما، اکر، ونکو و… با قیمت هایی استثنایی در بخش مد و پوشاک ژرمن کالا به فروش می رسد.

ژرمن-کالا-پلی-برای-خرید-کالای-اروپایی-در-ایران-

ژرمن کالا و برندهایش

ژرمن کالا برای واردات کالا ابتدا به سراغ کشوری رفت که کیفیت محصولاتش همواره زبانزد خاص و عام بوده است، آلمان. دانلوپیلو، کلین ولکه و ونکو، تولیدکنندگانی بود که ژرمن کالا به سراغشان رفت. دانلوپیلو بیش از ۸۰ سال سابقه در زمینه تولید کالای خواب دارد و اولین برند در جهان است که از لاتکس طبیعی برای تولید کالای خواب استفاده کرده است. ژرمن کالا تنها واردکننده مستقیم کالای خواب دانلوپیلو در ایران است. برندهای کلین ولکه و ونکو نیز هر کدام با بیش از نیم قرن سابقه از پیشگامان صنعت لوازم بهداشتی آلمان به شمار می روند. ست ها و اکسسوری های سرویس بهداشتی و نیز لوازم بهداشتی حمام این برندها آمیخته ای از زیبایی و کیفیتند.

 

انتخاب بعدی ژرمن کالا، کشور سوییس و برندهای اشپیرلا و متالتکس بود. مصرف کنندگان کشورهای مختلف، اشپیرلا را به تنوع رنگی بی نظیر محصولاتش می شناسند. با نگاهی به سایت ژرمن کالا می توانید از دنیای رنگی اشپیرلا بازدید کنید. برند متالتکس با بیش ۷ دهه سابقه و با تولید روزانه ی ۱۲۰ هزار محصول از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم خانه و آشپزخانه سوییس است. در متالتکس کیفیت حرف اول را می زند، مسئله ای که در تمامی مراحل طراحی، توسعه و تولید محصولات این برند در نظر گرفته شده است.

ژرمن-کالا-پلی-برای-خرید-کالای-اروپایی-در-ایران-

صنعت لوازم آشپزخانه، کالای خواب و پوشاک ترکیه انتخاب های دیگر ژرمن کالا بودند. لوازم برقی و محصولات نساجی ترکیه در سال های اخیر طرفداران زیادی را در ایران به دست آورده اند. همین امر ژرمن کالا را بر آن داشت تا از برندهای این کشور غافل نشود.

 

محصولات برند نام آشنای ایکیا از جدیدترین کالاهایی هستند که به مجموعه محصولات ژرمن کالا پیوسته اند. امروزه کمتر کسی را می توان یافت که نام این برند را نشنیده و با محصولاتش آشنا نباشد. نظر به محبوبیت زیاد این برند، ژرمن کالا در سال اخیر، اقدام به واردات مستقیم مجموعه بزرگی از محصولات ایکیا شامل لوازم آشپزخانه، دکوراتیو و کالای خواب کرده است.

 

ژرمن کالا با گرداوری این مجموعه محصولات منحصر به فرد، پلی بین شما خریدار ایرانی و تولیدکنندگان اروپایی برقرار کرده است. با تضمین اصالت، ارسال سریع و پشتیبانی حرفه ای ژرمن کالا، با اطمینان بر این پل قدم بگذارید. با ژرمن کالا خریدی راحت و آسان از بازار اروپا را تجربه خواهید کرد.

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.