خانه » مجله اینترنتی » معرفی برند » آشنایی با برند پاشاباغچه

آشنایی با برند پاشاباغچه

panora-avm-pasabahce-1

در دنیای امروزی می‌توان گفت که افراد بسیاری و به ویژه خانم‌ها برند محبوب پاشا باغچه را می شناسند. ما امروز توضیحات جامع و کاملی در رابطه با این برند پرطرفدار برای شما داریم. در این مقاله قصد داریم بگوییم که این برند فعالیت خود را چگونه آغاز کرده است، همچنین محصولات بسیاری را روانه بازار کرده است که گروه ژرمن کالا برتری و ویژگی‌های اصلی محصولات برند پاشاباغچه را برای شما بررسی می‌کند.

محصولات پاشا باغچه

محصولات پاشا باغچه بسیار زیبا هستند.

آغاز راه پاشا باغچه

باید به شما بگوییم که برند پاشا باغچه فراز و نشیب های بسیاری را گذرانده است. تمام برند‌هایی که در سطح بین المللی شناخته شده می‌باشند مسیر خوذ را با چالش‌های بسیاری سپری کرده‌اند. این برند معروف فعالیت خود را در کشور ترکیه آغاز کرده است، همچنین با تولید محصولات کاربردی در لوازم آشپزخانه و انواع ظروف پذیرایی حالا در بازار رقابت جهانی حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.

 

تاریخچه پاشا باغچه

برند پاشا باغچه در کشور ترکیه فعالیت خود را آغاز کرده است.

 

سال تاسیس و شروع رسمی پاشا باغجه

در سال 1935 با صدور دستور رسمی از طرف آتاتورک رهبر محبوب و بنیان گذار ترکیه مدرن برای بانک کار ترکیه، این برند در منطقه Beykoz Paşabahçe تولیدات خود را آغاز کرد. جالب است بدانید که در ابتدا نام این شرکت شیشه جام بوده است.

ادامه ماجرای فعالیت پاشا باغجه در استانبول و آنکارا

پس از گذشت چندین سال، در سال 1957 شرکت پاشا باغچه فعالیت‌های خرده فروشی خود را به صورت رسمی در شهر‌های استانبول و آنکارا آغاز کرد. با شروع فعالیت‌های خرده فروشی، این برند با تلاش‌های بسیار کارخانه‌های خود را مجهز‌تر کرده‌است. سطح تکنولوژی در کارخانه‌های پاشا باغجه بسیار بالا و مدرن بوده و در برابر رقبای بین المللی عملکرد چشمگیری دارد.

خرده فروشی پاشا باغچه

این برند با سرعت توانست فعالیت‌های خرده فروشی خود را افزایش دهد.

 

تولید شیشه‌های مقاوم در برابر حرارت

سال 1960 میلادی را می‌توان سکوی پرشی فوق العاده برای برند پاشا باغچه دانست. در این سال با شروع صادرات به کشور آمریکا شرایط برای پیشرفت این برند چندین برابر شد. انگیزه برای فتح قله‌های موفقیت تا جایی ادامه یافت که در سال 1963 فناوری جدیدی از تولید وارد کارخانه شد.روشی از تولید که به کمک پرس مکانیکی شیشه‌های مقاومی را برای ظروف آزمایشگاه و ظروف کریستال وارد بازار کرد. این فرایند موجب شد تا برند پاشا باغچه قرارداد همکاری خود را با بیش از 140 کشور امضا کند. کشور‌های مانند: برزیل، فرانسه، مکزیک، هنگ کنگ، انگلیس، دانمارک و آمریکا خواستار همکاری با این برند شدند.

ورود به صنعت چوب و سرامیک

با گسترش صادرات و پیشرفت فعالیت‌های خرده فروشی، در سال 2000 میلادی  به پیشنهاد گروهی از طراحان در صنعت دکوراسیون داخلی، پاشا باغچه در کنار ظروف شیشه‌ای، طراحی و تولید انواع ظروف چینی، استل و لوازم دکوراتیو را آغاز کرد و قدرت و محبوبیت خود را برای دوستدارانش تثبیت کرد.

داستان طراحی لوگو چه بود؟

پاشا باغچه باید طرحی را انتخاب می‌کرد که به آسانی در یاد‌ها ماندگار شود. شما در انتهای محصولات این برند دو عدد اشک معکوس را مشاهد می‌کنید که در حقیقت برگرفته از تاج سلطنتی انگلیس بر روی این محصولات است. این لوگو شکوه برند را برای مخاطبان خود یاد آوری می‌کند.

لوگو

طرحی برگرفته از تاج سلطنتی انگلیس

کیفیت محصولات پاشا باغچه

شاید شما نیز بارها به هنگام خرید از خود پرسیده باشید که کیفیت محصولات این برند چگونه است. باید صادقانه گفت که محصولات پاشا باغچه در کنار طراحی زیبا کیفتی مطلوب را نیز دارا می‌باشند. کیفیت مطلوب به این معنا می‌باشد که ظروف شیشه‌ای فاقد هرگونه حباب یا خط خوردگی و خراش می‌باشند و مراحل تولید محصولات با ظرافت و دقت بسیار بالایی انجام می‌شود. در ادامه نیز باید این نکته را یاد آوری کنیم که ظروف این برند در برابر سرما و گرما مقاومت شایسته‌ای دارند و به سادگی آسیب نمی‌بینند. شما می‌توانید تنوع فراوانی در طراحی محصولات این برند ببینید و با خیالی آسوده کالای مورد نیاز خود را انتخاب وخریداری کنید.

 

فروشگاه ژرمن کالا

فروشگاه ژرمن کالا مفتخر است با سال‌ها تلاش محصولاتی با اصالت را برای شما از کشور‌های اروپایی وارد کند. شما عزیزان می‌توانید با ورود به سایت ژرمن کالا  انواع کالای خواب، تشک‌ طبی آلمانی و اکسوری خانه و آشپزخانه را خریداری کنید. همچنین از طریق سایت ژرمن کالا می‌توانید با انواع محصولات برند پاشا باغچه آشنا شوید و با اطمینان خرید کنید.

ژرمن کالا

همه ی برند ها

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.