معرفی انواع پادری

انواع_پادری_ضروری_برای_منزل_

پادری از جمله لوازمی است که حداقل تعدادی از آنها در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. پادری می‌تواند یک شیء خیلی لوکس باشد و یا یک وسیله ساده و کاربردی که تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و حتی ایمنی خانه دارد. پادری‌ها می‌توانند بر اساس جنس، رنگ و قیمت متنوع باشند. در این مقاله ژرمن کالا به بررسی انواع پادری و ضرورت وجود آن در منزل پرداخته است. در این مطلب همچنین نکات مهمی درباره خرید پادری را آموزش خواهید دید.

انواع پادری

نکات_مهم_برای_انتخاب_پادری_مناسب_

انواع پادری

انواع پادری ها را بر اساس جنس و نحوه باف به مدل های زیر تقسیم بندی می کنند:

انواع پادری ها را بر اساس طرح و سایز آنها به مدل های زیر تقسیم بندی می کنند:

انواع پادری محبوب نقش و نگار آنها:

از انواع پادری ها به عنوان وسیله نظافت و عدم پخش آلودگی و همچنین وسیله تزئینی برای دکوراسیون منزل یا محل کاراستفاده می شود. استفاده از مدل های متنوع پادری در لوازم خانه و آشپزخانه (جلوی سینک ظرفشویی یا ورودی آشپزخانه) و همچنین در لیست لوازم اتاق خواب (جلوی درب حمام و سرویس بهداشتی) به عنوان لوازم دکوراتیو جهت دکوراسیون مناسب سبک زندگی خود، استفاده می شود.

چرا انواع پادری برای منزل ضروری است؟

پادری یک تکه فرش، پارچه و یا صفحه مقاوم است که در بیرون و یا داخل منزل و ادارات به عنوان قطعه حفظ نظافت یا یکی از لوازم دکوراتیو برای برای ارتقای دکوراسیون محل مورد نظر استفاده می‌شود.  مهم‌ترین ویژگی پادری توانایی آن برای جلوگیری از انتقال آلودگی و رطوبت به بخش‌های مختلف خانه است. پادری هزینه و زحمت نظافت را کاهش می‌دهد و کاری می‌کند که بتوانید با خیالی آسوده در خانه و یا محیط بیرونی تردد کنید. پادری‌هایی که جلوی سرویس‌های بهداشتی خانه انداخته می‌شوند، از سر خوردن افرادی که پاهایشان خیس شده جلوگیری می‌کنند. همچنین وجود آنها باعث می‌شود که جای پای خیس روی سرامیک، موکت‌ و فرش‌ها باقی نماند.

البته باید بدانید در میان انواع برند های مناسب پادری، پادری ترک از همه شیک تر و بادوام تر است.

یک پادری طرح چمن شیک از برند آلمانی

پادری‌هایی که بیرون منزل انداخته می‌شوند. معمولا الیاف محکم‌تر و زیره‌های پلاستیکی دارند. آنها باید بتوانند کف کفش‌ها را تمیز کنند و از انتقال گل و خاک به داخل منزل جلوگیری کنند.

پادری‌ها به خاطر ابعادی که دارند، می‌توانند برای اتاق‌های کوچک به عنوان یک فرش استفاده شوند. به خصوص وقتی که یک صبح سرد زمستانی از خواب بیدار می‌شوید و می‌خواهید پاهایتان را روی سرامیک و یا زمین سرد و یخ نگذارید.

ویژگی‌های مهم انواع پادری

  • پادری‌ها الیاف خاصی دارند و در انتخاب آنها به شستشوی آسان، خشک شدن سریع و منسجم بودن بافت، باید دقت نمود. آن‌ها باید بتوانند حجم زیادی آب را به خود جذب کنند و بعد هم سریع خشک شوند.
  • اگر الیاف نامناسبی برای پادری انتخاب شده باشد، هر بار که کمی نمناک می‌شوند، بوی بسیار بدی در فضا می‌پیچد. ضمنا آنها ممکن است محل تجمع قارچ، باکتری و انواع موجودات کوچکی شوند که به مرور برای اهل خانه بیماری‌هایی را ایجاد می‌کنند.
  • نکته مهم دیگر برای انتخاب پادری، طراحی ویژه‌ای است که از سر خوردن افراد جلوگیری کند. اگر شما یک پادری بسیار زیبا داشته باشید اما با آن سر بخورید، احتمالا دیگر آن‌را اصلا دوست نخواهید داشت.
  • به همین دلیل در انتخاب پادری توجه به این نکات هم بسیار اهمیت دارد و نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت.
  • موضوع مهم دیگر، ابعاد پادری است. آنها نباید خیلی بزرگ باشند که به دکوراسیون اصلی منزل‌تان آسیبی بزنند و نباید آنقدر کوچک باشند که نتوانید از آنها به راحتی استفاده کنید.
  • با توجه به این موارد باید یک پادری عالی و مناسب انتخاب کنید که کاربردی، ایمن و مناسب باشد.

پادری راه راه یکی از انواع پادری شیک برای ورودی منزل

استحکام و دوام انواع پادری

پس از بررسی موارد بالا باید ببینید که تا چند وقت می‌خواهید از پادری استفاده کنید؟ مثلا پادری که بیرون خانه استفاده می‌شود به دلیل آنکه با کفه‌های زیر کفش‌ها سر و کار دارد؛ می‌تواند عمر کوتاهتری نسبت به پادری داشته باشد که جلوی حمام استفاده می‌شود. پس باید با توجه به عمر و دوامی که توقع دارید، بودجه‌ای را برای خرید پادری اختصاص دهید.

از سوی دیگر، باید بدانید که رطوبت پارچه‌ها و الیاف پادری به مرور از قدرت و استحکام آنها می‌کاهد. پس اگر می‌خواهید پادری شما برای مدت طولانی کار کند، هر چند وقت یک بار آن‌را در معرض باد و آفتاب بگذارید که کاملا خشک شود.

شستن منظم پادری نیز اگر با مواد شوینده و با شیوه درست انجام شود، می‌تواند ضمن حفظ بهداشت به عمر آن بیافزاید. با توجه به این نکات می‌توانید یک پادری مناسب و زیبا را برای مدت طولانی‌تری نگه دارید.

خرید بهترین نوع پادری از ژرمن کالا

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا وارد کننده و ارائه دهنده انواع کالای منزل مجموعه‌ای کامل و بی نظیر از انواع پادری‌ عالی و مناسب را فراهم آورده تا بتوانید با کمک آنها خانه‌هایی زیباتر و امن‌تر داشته باشید. از آنجا که این پادری‌ها از بهترین برندهای خارجی تهیه شده‌اند، کیفیتی در سطح جهانی دارند و می‌توانید با خیالی آسوده از آنها برای بخش‌های مختلف خانه استفاده کنید.

 

مقالات پیشنهادی ما

راهنمای خرید پادری

راهنمای خرید پادری

انتخاب یک پادری مناسب از جهات مختلف بسیار مهم و ضروی است. پادری جز اولین مواردی است که در هنگام ورود به خانه، نگاه‌ها را به خود جذب می‌کند. وقتی می‌خواهید به یک منزل وارد شوید ناخودآگاه پادری آن جا به چشم می‌آید. این مهم نیز به دلیل نگاه به پایین برای اطمینان از صحیح درآوردن کفش‌ها می‌باشد. اما این تنها اولین دلیل از چندین، برای خرید یک پادری مناسب است. شما نیز اگر برای منزل خود قصد تهیه پادری دارید بهتر است ابتدا این راهنمای خرید پادری را از مجله ژرمن کالا را تا انتها به دقت مطالعه نمایید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. تنوع بالای این محصول در بازار، می‌تواند گیج کننده بشد. پس قبل از خرید پادری حتما این نکات را مد نظر داشته باشید تا بتوانید بهترین نوع را برای لوازم دکوراتیو خود تهیه کنید.

ادامه مطلب

 

نقش پادری در دکوراسیون منزل

نقش پادری در دکوراسیون منزل

بیشتر ما برای طراحی و دکور خانه، معمولا به سراغ پرده، کوسن، مبلمان، نورپردازی و… می رویم. اما آیا تا به حال به تغییر دکور منزلتان با استفاده از پادری ها فکر کرده اید؟ ممکن است فکر کنید که پادری ها فقط برای تمیز کردن پاها قبل از ورود به خانه قابل استفاده هستند. اما در واقع اولین چیزی که هر فردی در هنگام ورود به خانه شما با آن مواجه می شود، پادری است. پادری ها عضو مهمی از لوازم خانه و آشپزخانه هر منزلی هستند و می توانند علاوه بر کارکرد اصلیشان به عنوان لوازم دکوراتیو برای خلاق ظاهری جذاب در دکوراسیون منزل نقش آفرینی کنند.

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.