خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » بهترین بالش طبی برای خواب راحت

بهترین بالش طبی برای خواب راحت

بالش برای خواب راحت

گردن درد معضلی است که شمار زیادی از افراد با آن مواجهند و علت آن همیشه کاملا مشخص نیست. اگر اغلب با درد در ناحیه سر و گردن از خواب بلند می شوید، احتمال آن که بالش مقصر این وضعیت باشد زیاد است. کار اصلی بالش این است که سر و گردن را در ارتفاع مناسب نگه داشته و از فشار غیر ضروری بر آن ها جلوگیری کند. بالش هایی که ارتفاع زیاد یا کم دارند یا نتوانند از سر و گردن حمایت کنند، می توانند باعث ایجاد فشار برگردن شوند! زیرا گردن سعی می کند این عدم حمایت و پشتیبانی را جبران کند.

گردن درد تنها مشکلی نیست که هنگام استفاده از بالش های نامناسب با آن روبرو می شوید. اگر سابقه بیماری های تنفسی چون آلرژی، آسم و… را داشته باشید می دانید که برخی از انواع بالش ها موجب تشدید علائم این بیماری ها می شوند. حتی گاهی خود فرد نیز متوجه علت تشدید این علائم نبوده و به فکر تعویض بالش خود نمی افتد. اما با وجود این مشکلات چه نوع بالشی برای خواب مناسب تر است؟

و اینجاست که بالش طبی رخ می نماید و بهترین مزایا را به رخ دیگر بالش ها در مجموعه کالای خواب، می کشد. با مزایای حمایت از گردن و ستون فقرات، ضد تعریق بودن، ضد آلرژی و باکتری بودن و دیگر مزایای آن. ما اینجا چند بالش طبی که می توانند بهترین استراحت و خواب راحت را به شما هدیه دهند، معرفی می کنیم و آنها را باهم مقایسه میکنیم.

بالش طبی

بالش طبی چیست؟

بالش طبی یا همان بالش ارتوپدی شکل مشخصی دارد که با سایر بالش های موجود در بازار و سنتی متفاوت است. بخشی از این بالش کمی برجستگی دارد و گردن را حمایت میکند و در جایی که سر قرار میگیرد فرو رفتگی دارد.

برای برخی افراد این شکل به صورت وارانه باید قرار بگیرد یعنی ناحیه برجستگی زیر سر و ناحیه فرورفتگی زیر گردن قرار میگیرد. بالش طبی برای افرادی که در طول شب مرتبا موقعیت خود را تغییر می دهند بسیار مناسب است. ضمنا هر بالشی که انتخاب می شود، باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا بدن احساس کند.

بالش طبی چیست

بالش طبی مناسب برای کاهش دردهای مزمن

بهترین بالش برای کاهش درد در ناحیه گردن و شانه، بالشی است که به اندازه کافی محکم باشد تا بتواند سر را در زاویه مناسب نگه دارد و از سوی دیگر به اندازه کافی نرم باشد تا از ایجاد فشار جلوگیری کند. امروزه مواد مختلفی برای ساخت کالای خواب استفاده می شود. پر، مموری فوم و لاتکس متداولترین مواد در این صنعت به شمار می روند.

بالش پر:

بالش های پر نرم بوده و از سر و گردن به خوبی حمایت می کنند. با کم و زیاد کردن مقدار پر، می توان حجم و ارتفاع آن ها را تغییر داد. متاسفانه این نوع بالش ها با گذشت زمان فشرده شده و شکل اولیه خود را از دست می دهند.

بالش مموری فوم:

مموری فوم ها در پاسخ به گرما و فشار، شکل بدن را به خود گرفته و اطراف سر و گردن را می پوشانند. این نوع بالش ها ارزان و در دسترس هستند با این وجود به دلیل طول عمر کم، ایجاد گرمای زیاد و پاسخ آهسته به فشار، نارضایتی برخی از مصرف کنندگان را به همراه داشته است.

بالش لاتکس:

بالش های لاتکس در عین انعطاف پذیری می توانند سر و گردن را در مکان مناسب نگه دارند و از فشار بر روی این ناحیه از بدن بکاهند. در برخی از مدل های این نوع بالش مانند بالش های لاتکس طبیعی دانلوپیلو از روزنه هایی درون ساختار بالش استفاده شده که به تهویه مناسب هوا و تنظیم دما کمک می کند.

به طول کلی، بالش های طبی ساخته شده از لاتکس و مموری فوم ها می توانند حمایت مناسبی از سر و گردن در هنگام خواب داشته و این ناحیه را در ارتفاع مناسبی نسبت به سایر قسمت های بدن قرار دهند. با این تفاوت که بالش های لاتکس نسبت به مموری فوم از طول عمر بالاتری برخوردار بوده و باعث ایجاد گرما و تعرق بدن حین خواب نمی شوند.

بالش_دانلوپیلو_آلمانی

خرید بالش طبی از بهترین و معتبر ترین برندهای آلمانی

بالش نرم طبی علاوه بر کمک به خواب آرام، به طور ویژه از آسیب ستون فقرات، درد گردن و سر جلوگیری میکند. جهت مشاهده قیمت و خرید بالش ارتوپدی، به ما اعتماد کنید.

مشاهده محصولات

بالش طبی مناسب برای مبتلایان به آلرژی

امروزه بسیاری از افراد از آلرژی و بیماری های تنفسی مشابه رنج می برند. اگر شما نیز جزو افرادی هستید که صبح خود را با عطسه های پی در پی شروع می کنید، پیشنهاد ما به شما استفاده از طبیعی ترین نوع بالش است. لاتکس طبیعی طبیعی ترین و سالم ترین ماده ایست که برای ساخت کالای خواب استفاده می شود.

این ماده به صورت طبیعی دارای خواص هایپوآلرژنیک، آنتی باکتریال، ضد قارچ و ضد حشرات تخت خواب است. البته این ویژگی ها مربوط به لاتکس طبیعی است. بنابراین لازم است هنگام خرید بالش لاتکس به نوع لاتکس آن توجه کنید زیرا لاتکس به صورت مصنوعی نیز قابل تولید می باشد.

گرچه بیشتر تولیدکنندگان کالای خواب لاتکس از ترکیب لاتکس طبیعی و مصنوعی برای تولید محصولات خود بهره می برند اما از برچسب “لاتکس طبیعی” بر روی محصولاتشان استفاده می کنند. بنیان گذار استفاده از لاتکس طبیعی در تولید کالای خواب، برند آلمانی دانلوپیلو است.

این شرکت همواره از لاتکس ۱۰۰% طبیعی استخراج شده از صمغ درختان کائوچو برای ساخت کالای خوابی خود استفاده می کند. محصولات این شرکت به تایید موسسات پژوهشی مختلف در برابر انواع باکتری ها و عوامل آلرژی زا مقاوم بوده و تاثیر به سزایی در کاهش مشکلات ناشی از آلرژی داشته اند.

 

خرید بهترین بالش طبی خارجی در ایران

بالش های لاتکس طبیعی دانلوپیلو یکی از محبوب ترین بالش های بازار اروپا به شمار می روند. در ایران می توانید محصولات این برند معتبر آلمانی را از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری کنید.

ژرمن کالا به عنوان تنها واردکننده مستقیم کالای خواب دانلوپیلو، تمام محصولات این برند مطرح را با ضمانت اصالت و سلامت فیزیکی در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می دهد. اگر تا کنون به جمع ژرمن کالایی ها نپیوسته اید، می توانید از تخفیف ۵% ویژه خرید اولی ها بهره مند شده و همزمان از خریدی مطمئن لذت ببرید.

 

مقالات پیشنهادی ما

انواع بالش طبی

انواع بالش طبی

بالش طبی نوعی بالش ارگونومیک است که دارای دو سطح با ارتفاع متفاوت است که سبب حفظ ستون فقرات در یک راستا می شود. در واقع ظاهر بالش های طبی شبیه حرف u می باشد. که سر در درون فرورفتگی بالش قرار می گیرد. اما این محصولات طبی از کالای خواب به چندین نوع تقسیم می شود که در زیر در مورد آنها به اختصار توضیح خواهیم داد. اهمیت انتخاب صحیح بالش طبی، کمتر از تشک نیست! پس در انتخاب بهترین نوع، دقت کنید.

ادامه مطلب

 

وسایل مورد نیاز برای خواب راحت

خواب راحت

درسته که زمان خواب ثابت و سلامت جسمی با برنامه ورزشی از الزامات خواب راحت و آرام است، اما! تاثیر کالای خواب و کیفیت آن اگر از این دو مورد بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. شاید از ساعت خواب خود را تنظیم کرده و به علاوه از مصرف الکل و کافئین هم خودداری کرده باشید؛ تبریک میگم واقعا در خواب راحت موثر هستند، اما! وقتی واقعاً به رختخواب می روید چه اتفاقی می افتد؟ چه چیز دیگری می تواند به شما کمک کند بهتر بخوابید؟ چگونه بی خوابی و خواب آلودگی صبح روز بعد را از بین ببریم؟

ادامه مطلب

 

مزایای بالش طبی

مزایای بالش طبی

کلافگی ناشی از یک خواب بد در تمام طول روز فرد را آزار می دهد و انتخاب یک کالای خواب استاندارد تا حدودی این وضعیت را بهبود می بخشد. اگر کوفتگی در ناحیه گردن مداومت داشته باشد بایستی به فکر تغییر بالش خود به یک بالش طبی مناسب باشید. شاید یکی بخواطر پیشنهاد دکتر بخاطر درد گردن به استفاده از بالش طبی تشویق شده و دیگری برای بهره گیری از مزایای آتی و خواب راحت! به هر حال بالش طبی مانند تشک طبی برای تمامی سنین و تمامی مشکلات سر و گردن، بهترین مزایا را خواهد داشت.

استفاده از بالش طبی برای افراد سالم و کودکان بسیار مناسب و برای افرادی که دیسک گردن، کمر و درد گردن دارند، کاملا ضروری است، اما چرا؟ فواید بالش طبی برای این افراد چیست؟ اینجا ما تمام مزایای یک بالش استاندارد ارتوپدی در مجموعه کالای خواب را به شما خواهیم گفت.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.