تخفیف ویژه برای لبخند مادران

در تمام جهان هر سال یک روز را با داشتن یک دلیل به گرامی داشت زحمات زنان و مادران اختصاص می‌دهند. هر چند زحمات یک مادر را هرگز نمی‌توان با یک جشن و هدیه، جبران کرد اما در ایران نیز مانند بیشتر کشورهای جهان به رسم قدردانی یک کادو برای مادران به همراه گل، برده می‌شود. در ایران روز مادر ۱۴۰1، ۲۰ جمادی‌الثانی زادروز دختر پیامبر اسلام، فاطمه زهرا (س) است. و به علت قمری بودن تاریخ تولد حضرت فاطمه زهرا (س ) در ایران روز مادر تاریخ هجری شمسی ثابتی ندارد و هر ساله این روز در تقویم ما در حال چرخش است.

هدیه های مختلفی براساس سلیقه و نیاز افراد به مادران در این روز داده می‌شود. از ادکلن و عطر گرفته تا لوازم مربوط به دکوراسیون خانه. برخی افراد نیز با دادن کارت هدیه، تصمیم گیری را بر عهده خود فرد می‌گذارند.

جشنواره تخفیف ویژه روز مادر

خانه به عنوان یک نقطه امن برای همه اعضای خانواده شناخته می‌شود. جایی که محل آرامش و رشد افراد است. مکانی که کودکان در آن تربیت می‌شوند و یاد می‌گیرند. تمام زحمات مدیریت این مکان مقدس نیز در فرهنگ ایرانی عمدتا بر دوش مادر است. ژرمن کالا به همین دلیل به مناسبت روز مادر، تخفیف ویژه ای را بر روی بسیاری از محصولات خود، اعمال کرده است. تا با خرید و هدیه دادن آنچه دوست دارند، با بهترین کیفیت و از معتبرترین برندها، لبخند را بر روی صورت زنان و مادران این مرز و بوم بیاورید.

این جشنواره از 17 تا 23 دی ماه جاری می‌باشد. برای استفاده از این تخفیف هیجان انگیز که بر روی تمامی محصولات این شرکت با تجربه اعمال شده، تنها 6روز مهلت دارید. ژرمن کالا تمامی محصولات خود را با تضمین اصل بودن کالا و سلامت آن به آدرس مد نظر شما ارسال خواهد کرد.

معرفی هدایای روز مادر با تخفیف ویژه

اگر علاقه مند هستید بدانید چه محصولاتی در این فروش ویژه وجود دارد حتما این بخش را تا انتها مطالعه نمایید. بسیاری از محصولات ژرمن کالا در این تخفیف حاضر هستند که شما علاوه بر هدیه روز مادر، نیازمندی های منزل و اتاق خواب خود را نیز تامین نمایید.

تشک طبی برای آرامش بیشتر

اگر میخواهید آرامش را به مادر یا همسر خود هدیه دهید یکی از بهترین انتخاب ها، تشک طبی معتبر و با کیفیت است. تمامی تشک ها از طرف ژرمن کالا با 25 درصد تخفیف در جشنواره روز مادر ارائه خواهد شد. 

و چندین محصول دیگر

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه اورجینال توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند. کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، زیر تشکی (لتنرست)، بالش، لحاف و انواع اکسسوری متنوع بهداشتی، آشپزخانه و ... برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از بهترین لوازم خانگی را مشاهده نمایید؛ و با انتخاب هدیه مورد نیاز خود برای مادر یا همسرتان، زندگی تان را زیباتر کنید.

و چندین محصول دیگر

به شما پیشنهاد می‌کنیم اگر هنوز هدیه مناسبی برای این روز مقدس و برای این همراهان مقدس زندگی پیدا نکرده اید به سایت ژرمن کالا مراجعه کرده و از تخفیفات ویژه جشنواره روز مادر بهره ببرید.

چرا از ژرمن کالا خرید کنیم؟

europe-good

تنوع بالای محصولات و برندها

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

fast-delivery

ارسال کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید