تخفیف نوروز

فقط در ژرمن کالا تجربه کنید!

ژرمن کالا این بار با جشنواره تخفیف پایان فصل زمستان به بدرقه بهار می رود. تخفیفات استثنایی ژرمن کالا شامل محصولات بخش های مختلف بوده و بدون محدودیت بر روی تمام سفارشات انجام  می شود. جشنواره تخفیف نوروزی ژرمن کالا از روز شنبه 5 اسفند آغاز و تا یک شنبه 20 اسفند ماه ادامه خواهد داشت. اگر به فکر نوسازی وسایل و اکسسوری های مختلف منزلتان هستید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

کالای خواب و تخفیفات عالی

ژرمن کالا در تخفیفات خود نگاهی ویژه به کالای خواب داشته و فرصتی قوق العاده را ایجاد کرده است که شما بتوانید لحاف، روتختی، ، محافظ تشک، کاور تشک و زیر تشکی را با قیمت هایی باورنکردنی خریداری کنید.

تشک طبی دانلوپیلو و تخفیف ویژه

تشک طبی دانلویلو تنها تشک 100% آلمانی در ایران را این بار با 35% تخفیف از ژرمن کالا خریداری کنید. این تخفیف عالی به شما این امکان را می‌دهد که اگر مدت‌ها است که به فکر تعویض تشک‌های قدیمی خود هستید، حالا با اطمینان یک تشک با کیفیت را جایگزین کنید.

اکسسوری آشپزخانه و قیمت های عالی

این خبر خوب را برای بانوان عزیز داریم که در این جشنواره می‌توانید انواع ظروف پذیرایی و آشپزخانه اورجینال و ترک را خریداری کنید. همچنین گروهی از ابزار آشپزی از برند متالتکس نیز در این جشنواره شامل تخفیف هستند.

اکسسوری خانه و تخفیف عالی

در این جشنواره می‌توانید پادری‌ها و شمع های زیبا و دکوراتیو‌های فانتزی را برای منزل خود خریداری کنید و برای سال نو چیدمان خانه خود را زیباتر از قبل کنید

اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و قیمت های فوق العاده

با توجه به تخفیفات ویژه برای هر گروه از محصولات ژرمن کالا اکسسوری و ست های سرویس بهداشتی و حمام نیز با تخفیفات ویژه برای فروش آماده هستند. اکسسوری ها و ست های سرویس بهداشتی موجود اورجینال و اروپایی هستند.

با اطمینان از ژرمن کالا خرید کنید

تمام محصولات موجود در سایت ژرمن کالا دارای گواهی سلامت و اصالت هستند و این یعنی یک خرید عالی

چرا ژرمن کالا؟

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

europe-good

تنوع بالای محصولات و برندها

fast-delivery

ارسال بیش از 4000 نوع کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

گروه محصولات

کالای خواب

انواع تشک طبی، لحاف، بالش و زیرتشک

لوازم حمام و سرویس بهداشتی

انواع ابزار نظافت و بهداشتی

لوازم دکوراتیو

انواع لوازم دکوراتیو و اکسسوری های تزئینی

تجهیزات و لوازم آشپزخانه

انواع ظروف و ابزار پخت و پز

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید