تخفیف نوروز را امروز بگیرید.

نوروز برای ایرانیان یک جشن بزرگ و مهم به شمار می‌رود جشنی که قدمت آن به بیش از هزار سال پیش بر می‌گردد. از قرن ها پیش، ایرانیان شروع فصل رویش را مبارک شمرده و به جشن و پایکوبی می‌پرداختند. تمام این ایام پر از مراسمات سنتی جذاب و شنیدنی است. اما نوروز برای هر ایرانی یک معنای دیگر هم می‌دهد. در رسومات ایرانی همواره بهار معنای جدید و نو شدن داده است. به همین دلیل در این ایام مردم به تغییرات از کوچک تا بسیار بزرگ روی می‌آورند. تغییراتی به گستردگی یک زندگی.

در این روزها هر فرد در خود، خانه و ظاهرش شروع به کنکاش کرده و به سمت تغییرات رو به پیشرفت و تازه شدن سوق داده می‌شود. اما یک نگرانی همیشه در ذهن انسان ممکن است از این روزها باقی بماند. نگرانی بخاطر هزینه‌های این تغییرات.

در این ایام بهترین گزینه، خرید یا یک تخفیف ویژه و شگفت انگیز است. چه بهتر که بتوان وسایل مورد نیاز خود را بدون نیاز به رفتن به بازار و به صورت اینترنتی به سادگی آن هم با تخفیف‌های منحصر به فرد تا 60 درصد ارزانتر بخرید. اگر هنوز باور نکرده اید کافی است سری به سایت ژرمن کالا بزنید تا با یک جشنواره ویژه نوروز مواجه شوید.

جشنواره نوروز ژرمن کالا چیست؟

به گزارش برترینها، با توجه به توانمندی و تجربه این مجموعه، در واردات و فروش محصولات اصلی مورد نیاز منزل و همچنین در حوزه فشن، تقریبا هر چیزی را که در دسته بندی های مختلف از کالای خواب تا پوشاک را می‌توانید در این سایت پیدا کنید. در این جشنواره نیز محصولات مهمی با تخفیف ویژه و بسیار شگفت انگیز ارائه خواهند شد.

چه محصولاتی در جشنواره نوروز تخفیف دارند؟

حوزه فعالیت اصلی ژرمن کالا در واردات و فروش محصولات اروپایی در دسته بندی‌های کالای خواب، لوازم آشپزخانه و اتاق خواب است. این محصولات تماما به صورت اینترنتی و با ضمانت اصل بودن کالا به سراسر ایران ارسال می‌شوند. در این بخش مواردی که به صورت ویژه در جشنواره نوروز ژرمن کالا حضور دارند را به شما معرفی خواهیم کرد تا میزان تخفیف آن ها نیز آشنا شوید.

کالای خواب ( تا 50 درصد تخفیف )

تشک طبی، بالشت، روتختی، لحاف، محافظ تشک، زیر تشک، پتو و انواع محصولات در این دسته بندی، نیاز به تعویض هر چند سال یکبار دارند. محصولاتی که آرامش خواب شما را به دوش می‌کشند تا شما شبی راحت و پر از لذت را تجربه نمایید. اگر امسال قرار بر تعویض این بخش از خانه خود را دارید تا دیدن این کالاها در جشنواره ژرمن حتما دست نگه دارید. این بخش از محصولات کالای خواب گران در بازار را می‌توانید با 50 درصد تخفیف در ژرمن کالا خریداری نمایید.

اطلاعات بیشتر...

خانه و آشپزخانه ( تا 20 درصد تخفیف )

چاقوی خوبی در خانه ندارید؟ سرویس قابلمه شما خراب شده است؟ به دنبال خرید چند ماگ برای عیدی دادن هستید؟ همه این لوازم آشپزخانه را به اضافه ده ها محصول دیگر در سایت ژرمن کالا با تخفیف ویژه 20 درصدی تهیه کنید و از یک خرید ویژه اینترنتی لذت ببرید.

اطلاعات بیشتر...

حمام و سرویس بهداشتی ( تا 20 درصد تخفیف )

قطعا سرویس بهداشتی یکی از مهم ترین بخش های خانه است. یک خانه تمیز را می‌توان از دکوراسیون و چیدمان لوازم سرویس بهداشتی آن تشخیص داد. مکانی که کمتر در دید است اما پاکیزگی آن هم برای حفظ دیزاین خانه و هم برای سلامتی افراد بسیار ضروری است. لوازم حمام و سرویس بهداشتی خود را در جشنواره ژرمن کالا با 20 درصد تخفیف بخرید و درب منزل تحویل بگیرید.

اطلاعات بیشتر...

اتاق خواب ( تا 15 درصد تخفیف )

از یک پرزگیر ساده گرفته تا ارگانایزر و نظم دهنده ها لباس هایتان، از محصولات اتو کشی تا ترمز درب، همه و همه در مجموعه لوازم اتاق خواب وب سایت ژرمن کالا موجود است. با چند کلیک ساده این محصولات را مشاهده کنید و نظرات دیگر خریداران را درباره هر کدام از آن ها بخوانید. تمامی این دسته بندی از محصولات با 15 درصد تخفیف برای شما در دسترس است.

اطلاعات بیشتر...

و چندین محصول دیگر

جشنواره ویژه نوروز ژرمن کالا از 25 بهمن آغاز شده و تخفیفات ویژه برای هر محصول اعمال خواهد شد. به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما به محصولات ما مراجعه کرده و از این مجموعه حرفه ای کالای خارجی مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

چند جمله درباره ژرمن کالا

ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و آشپزخانه اورجینال توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند. کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، زیر تشکی (لتنرست)، بالش، لحاف، انواع اکسسوری متنوع بهداشتی، آشپزخانه و .... برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از بهترین لوازم خانگی را مشاهده نمایید؛ و با انتخاب محصول مورد نیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

تنوع بالای کالا در ژرمن کالا

تنوع بالای محصولات و برندها

مزیت ها-0۳

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

ارسال کالا به سراسر کشور

ارسال کالا به سراسر ایران

پشتیبانی 24 ساعته

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید