فقط در ژرمن کالا تجربه کنید!

ژرمن کالا این بار با جشنواره تخفیف پایان فصل به بدرقه تابستان می رود. تخفیفات استثنایی ژرمن کالا شامل محصولات بخش های مختلف بوده و بدون محدودیت بر روی تمام سفارشات انجام  می شود. جشنواره بهار 1402 ژرمن کالا از روز دوشنبه 1 خرداد آغاز و تا چهارشنبه 10 خرداد ماه ادامه خواهد داشت. اگر به فکر نوسازی وسایل و اکسسوری های مختلف منزلتان هستید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

در جشنواره پایان فصل ژرمن کالا، تمامی کالاهای خواب ژرمن کالا با تخفیف استثنایی  به فروش می رسد. کالای خواب ژرمن کالا محصول برند آلمانی دانلوپیلو از باسابقه ترین تولیدکنندگان کالای خواب اروپا هستند. محصولات این برند معتبر و خوشنام شامل تاپر(محافظ تشک)، بالش، لحاف و لتنرست (زیرتشکی) می باشد که همگی دارای تخفیفات ویژه هستند.

ژرمن کالا در این جشنواره تخفیفی ویژه برای لوازم سرویس بهداشتی منزل نیز در نظر گرفته است. تمام ست های سرویس بهداشتی ژرمن کالا شامل تخفیف 25 درصدی خواهند بود. ست های سرویس بهداشتی ژرمن کالا محصول برندهای آلمانی ونکو و کلین ولکه هستند. از ست های کوچک تا ست های کامل 5 عددی، هر آنچه برای مجهز کردن سرویس بهداشتی خود نیاز داشته باشید در کلکسیون ست های سرویس بهداشتی ژرمن کالا خواهید یافت.

 

 از لوازم دکوراتیو در دکوراسیون هال و پذیرایی، اتاق خواب و محل کار استفاده می شود و می توان این وسایل تزیینی را روی دیوار، میز، اپن آشپزخانه، کمد و یا اطراف تلویزیون را آرایش کرد.

مهم ترین لوازمی که در دکوراتیو مورد استفاده قرار می گیرد؛ آینه دکوراتیو، ساعت های تزیینی، قاب عکس ها، چراغ های دکوری، انواع رومیزی و پادری می باشد. تمامی دکوراتیو ژرمن کالا شامل تخفیف می شوند. 

تخفیف 15درصدی لوازم اتاق خواب

طراحی و چیدمان اتاق خواب شما باید منعکس کننده استایل و سبک منحصر به فرد شما باشد. فروشگاه ژرمن کالا در جشنواره پایان فصل بهار برای تمامی اکسسوری و لوازم اتاق خواب درصد تخفیف خوبی در نظر گرفته است. این کالاها شامل انواع ارگانایزرها، لوازم رخت و لباس و نورپردازی می باشد. 

هیچ چیز به اندازه اکسسوری ها و لوازم آشپزخانه خوب و کارامد نمی تواند آشپزی را برای شما، آسان و لذتبخش کند. کلکسیون اکسسوری های آشپزخانه ژرمن کالا مجموعه ای از بهترین های بازار اروپاست. به تمام محصولات این بخش در جشنواره بهار 1402، تخفیفات ویژه تعلق می‌گیرد

چرا ژرمن کالا؟

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

europe-good

تنوع بالای محصولات و برندها

fast-delivery

ارسال بیش از 4000 نوع کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید