تخفیفات تابستانه

شروع پاییز با تخفیف های تابستان ژرمن کالا

پایان هر فصل برای خریداران محصولات مختلف روزهای خاص و شگفت انگیزی است. در این زمان یک رویداد معتبر در سراسر جهان و نه تنها ایران اتفاق می‌افتد و آن هم جشنواره‌های فروش با تخفیفات شگفت انگیز است. به گزارش ایسنا، شرکت ژرمن کالا نیز یک حراج استثنایی در 1 تا 14 شهریور سال 1402 برگزار می‌نماید. ژرمن کالا یکی از معتبرترین فروشگاه‌های اینترنتی در ایران است که از سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را آغاز کرده است. این فروشگاه با بیش از چند سال تجربه در زمینه واردات کالای خواب، اکسسوری حمام و سرویس بهداشتی و پوشاک ترک و اروپایی اورجینال توانسته سهم خوبی را از بازار داغ رقابتی فروشگاه‌های اینترنتی از آن خود کند. کالا‌های وارداتی ژرمن کالا عبارتند از انواع تشک‌های لاتکس و طبی، زیر تشکی (لتنرست)، بالش و لحاف و انواع اکسسوری متنوع بهداشتی و آشپزخانه و .... برای خرید از این فروشگاه کافی است به سایت ژرمن کالا مراجعه کنید و ویترینی از بهترین لوازم خانگی را مشاهده نمایید و با انتخاب محصول مورد نیاز خود، محیط زندگی خود را زیباتر کنید.

یک خرید پر از تخفیف

گرچه این اولین جشنواره فروش سایت ژرمن کالا در سال 1402 نیست، اما می‌توان آن را جز گسترده ترین و پرکالاترین حراج پایان فصل در بین تمامی شرکت های فروشنده ایرانی در نظر گرفت. دسته بندی های مختلف و پر فروش در این محصولات وجود دارد که هر بیننده ای را وسوسه خواهد نمود. از طرفی تخفیفات خوب و جذاب تا 60 درصد با قیمت واقعی این وسوسه را بیشتر نیز خواهد نمود.

چه محصولاتی در حراج ژرمن کالا موجود است؟

ژرمن کالا  تنها یک سایت فروشنده نیست. این شرکت با داشتن دفاتر مختلف در خارج از کشور و انبارهای گسترده در منطقه، معتبرترین محصولات حوزه خانه و آشپزخانه را به ایران آورده تا کیفیت را در کنار اطمینان خاطر از اصل بودن برند به همگان تقدیم نماید. در حراج پایان فصل شرکت ژرمن کالا شما می‌توانید انواع لوازم ضروری منزل از معتبرترین برندهای جهانی را ببینید، مقایسه کنید و به صورت اینترنتی خریداری نمایید. ست سرویس بهداشتی، لوازم اتاق خواب از جمله ملحفه، تشک طبی، بالش طبی و لوازم آشپزخانه بخشی از این محصولات می‌باشند. انواع دیگر را نیز در محصولات ما مشاهده نمایید.

خرید از ژرمن کالا چه مزیتی دارد؟

money-back-qaranty

خرید ارزان و مستقیم از بازار اروپا

europe-good

تنوع بالای محصولات و برندها

fast-delivery

ارسال بیش از 4000 نوع کالا به سراسر ایران

support

پشتیبانی حرفه ای و خدمات پس از فروش

چه برندهایی در این حراج هستند؟

همانطور که گفتیم ژرمن کالا وارد کننده معتبرترین برندهای خارجی در ایران است. تمامی این محصولات ضمانت اصل بودن کالا را داشته و از کیفیت بی نهایت بالایی برخوردارند. انگلیش هوم، ال سی وایکیکی، کلین ولکه، ونکو، ایکیا و متالتکس بخشی از این برندها در دسته بندی لوازم آشپزخانه است.

برند های دانلوپیلو آلمانی، پیرلی ایتالیا و مادام کوکو ترکیه نیز از برند هایی است که مجموعه محصولات کالای خواب ژرمن کالا را تکمیل کرده اند.

اگر به دنبال تشک طبی اصل دانلوپیو هستید انواع تک و دو نفره آن را در سایت ژرمن کالا می‌توانید مشاهده نمایید. انواع دسته بندی های دیگر که وجودشان در یک منزل ضروری است، در سایت شرکت وجود داشته که تنها با چند کلیک در جشنواره حراج پایان فصل آن تا 40 درصد ارزان تر می‌توانید خریداری نمایید.

توجه داشته باشید این حراج ویژه تنها تا 14 شهریور ادامه خواهد داشت.

جالب است بدانید درصد تخفیفات حراج در محصولات مختلف متفاوت بوده و براساس نیازتان می‌توانید انتخاب مناسبی داشته باشید. از طرف یاین حراج مختص تک محصولات خاص نیست. انواع دسته بندی آشپزخانه و اتاق خواب که خود شامل صدها محصول می‌باشند در این فروش ویژه در کنار هزاران محصول دیگر جای دارند. برای دیدن محصولات دیگر و آشنایی با انواع کالاهای مورد فروش در سایت ژرمن کالا بر روی دسته بندی های زیر کلیک کنید.

برای اطلاع از آخرین تخفیف ها و محصولات جدید ژرمن کالا با ما تماس بگیرید