خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات دکوراتیو » راهنمای دکوراسیون منزل با گل و گلدان

راهنمای دکوراسیون منزل با گل و گلدان

دکوراسیون منزل با گل و گلدان

گرچه امروزه خرید گیاهان زنده بیش از پیش آسان شده است، اما گاهی علیرغم تمام زحمات و تلاش ها، گیاهان پژمرده می شوند. گل و گیاه های مصنوعی راه حلی ساده برای این مواردند. این نوع گیاهان فراتر از گلدان خود رشد نمی کنند، برگ هایشان نمی ریزد و زرد نمی شود، و دیگر نیازی به نگرانی بابت آبیاری یا کود دادن به آن ها نیست. همچنین این گیاهان برای حیوانات خانگی و کودکان نیز ایمن بوده و نقش بسزایی در دکوراسیون زیبای حال، پذیرایی، تالار ها، لابی، اتاق خواب و … دارند.

مانند گیاهان زنده، گل و گلدان مصنوعی می توانند تحولی در دکوراسیون منزل و محیط زندگی ما ایجاد می کنند و به عنوان یکی از لوازم دکوراتیو اصلی در خانه شناخته می شوند. طبیعی نبودن برخی از این گل و گلدان های مصنوعی به سختی قابل تشخیص است. به ویژه اگر این وسایل دکوراتیو را از تولیدکننده ای معتبر خریداری نمایید. یکی از نام آشناترین برندهای تولید کننده گیاهان مصنوعی، برند ایکیاست.

ظرافت و دقتی که ایکیا برای ساخت گیاهان مصنوعی خود به کار می برد، آن ها را به نمونه های واقعی بسیار نزدیک کرده است. چه دوست داشته باشید، با گل های مصنوعی، طبیعت هر فصل را به محیط کار و زندگی خود بیاورید و چه به گیاهان بزرگتر علاقه مند باشید، مجموعه گل و گیاه مصنوعی FEJKA ایکیا پاسخگوی نیاز شما خواهد بود. فراموش نکنید که گل و گلدان، همیشه از قطعه های لازم و زیبا در لوازم خانه و آشپزخانه و همچنین لوازم اتاق خواب هستند.

گل و گلدان شیک مصنوعی

نقش ست های سه عددی گل مصنوعی FEJKA چشم نواز و رنگارنگ در دکوراسیون منزل 

یکی از راه های موثر برای تزیین خانه استفاده از ست های گل مصنوعی است. می توانید این ست ها را در کنار هم بر روی شلف یا قفسه اتاقتان قرار دهید. یا برای آن که این گلدان های زیبا، طبیعی تر جلوه کنند، آن ها را بر روی لبه پنجره بگذارید. وجود این گل های مصنوعی در کنار یکدیگر جلوه زیباتری به آن ها می دهد. ست سه عددی گل بنفشه و نیز ست گل کوکب از ست های محبوب برند ایکیاست.

هر کدام از سه گل این ست ها اندازه و طرح یکسان اما رنگی متفاوت دارند و به صورت مجزا در گلدانی ساده و کلاسیک قرار داده شده اند. سه رنگ سفید، بنفش روشن و بنفش تیره، رنگ هایی است که ایکیا برای گل های بنفشه مصنوعی خود انتخاب کرده است. گل های کوکب نیز در سه رنگ صورتی و قرمز روشن و تیره عرضه شده اند. گل بنفشه و کوکب به صورت طبیعی تنها در بخش محدودی از سال ظاهر می شوند اما با استفاده از ست های گل مصنوعی ایکیا می توانید از زیبایی این گل ها در تمام فصول سال در محل کار و زندگی خود بهره مند شوید.

نقش گل و گلدان های مصنوعی FEJKA با طبیعتی ماندگار در دکوراتیو منزل

بسیاری از افراد مسحور زیبایی گیاهان بزرگ و رشد یافته می شوند. برای این افراد گلدان های حاوی گیاهان مصنوعی ایکیا انتخاب مناسب تری خواهد بود. حسن یوسف از گیاهان پرطرفدار و متداولی است که هم در محیط خانه و هم بیرون از منزل نگهداری می شود. برگ های این گیاه تنوع رنگی بی نظیری دارد. اگر شرایط نگهداری از این گیاه محبوب را ندارید، گلدان مصنوعی حسن یوسف ایکیا مشکل شما را برطرف خواهد کرد. مطمئن باشید تشخیص طبیعی نبودن این گلدان زیبا کار هر کسی نخواهد بود.

اگر شیفته رنگ ها هستید، گل کریسمس مصنوعی ایکیا را به شما پیشنهاد می کنید. ترکیب رنگ قرمز برگک های این گل در کنار رنگ سبز برگ های آن، ترکیبی جادویی و منحصر به فرد است. ارتفاع این گیاه ۳۶ و قطر گلدان آن ۱۲ سانتی متر است. برای گلدان های کوچکتر می توانید به سراغ گلدان مصنوعی بامبو، آویشن و یا اشک نوزاد ایکیا بروید. ساخت ظریف و با دقت این گلدان ها حس گیاهان طبیعی را به شما منتقل خواهد کرد.

گل و گلدان های مصنوعی FEJKA

گل های مصنوعی FEJKA؛ شکوفایی همیشگی

شما می توانید به جای استفاده از گلدان های مصنوعی، با استفاده از گل های مصنوعی ایکیا گلدانی مطابق با سلیقه خود تهیه کنید. گل های مصنوعی را می توانید در دسته های چندتایی در کنار هم درون گلدان مورد علاقه تان قرار داده و بر روی میز یا قفسه هایتان قرار دهید. به عنوان مثال با کنار هم قرار دادن گل های صدتومنی سفید و صورتی ایکیا درون گلدانی شیشه ای، گلدانی زیبا و چشم نواز تهیه کنید. این گلدان می تواند زینت بخش، بخش های مختلف منزل شما باشد. ساقه این گل های مصنوعی را می توان بسته به اندازه گلدان کوتاه تر نمود. این گل ها پژمرده نشده و طراوت و زیباییشان همواره در کنار شما خواهد بود.

تشخیص گل و گیاهان طبیعی با نمونه های باکیفیت گیاهان مصنوعی بسیار دشوار است. مراقبت از آن ها آسان تر است و به دلیل طول عمر بالا، مقرون به صرفه تر نیز هستند. از چیدمان منزل گرفته تا مهمانی ها، جشن ها و جمع های خانوادگی، گل و گیاهان مصنوعی می توانند بخش مهمی از دکوراسیون باشند. در ایکیا می توانید باکیفیت ترین ها را در کنارتان داشته باشید.

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا کلکسیون بی نظیری از گل و گلدان مصنوعی ایکیا را عرضه کرده است. این کلکسیون از جدیدتری محصولات ایکیا بوده و به صورت مستقیم توسط ژرمن کالا وارد شده اند. محصولاتی متنوع و باکیفیت که دارای ضمانت اصالت، ارسال سریع و ۷ روز ضمانت بازگشت هستند. با ژرمن کالا مستقیما از ایکیا خرید کنید.

 

مقالات پیشنهادی ما

نقش پادری در دکوراسیون منزل

نقش پادری در دکوراسیون منزل

بیشتر ما برای طراحی و دکور خانه، معمولا به سراغ پرده، کوسن، مبلمان، نورپردازی و… می رویم. اما آیا تا به حال به تغییر دکور منزلتان با استفاده از پادری ها فکر کرده اید؟ ممکن است فکر کنید که پادری ها فقط برای تمیز کردن پاها قبل از ورود به خانه قابل استفاده هستند. اما در واقع اولین چیزی که هر فردی در هنگام ورود به خانه شما با آن مواجه می شود، پادری است. پادری ها عضو مهمی از لوازم خانه و آشپزخانه هر منزلی هستند و می توانند علاوه بر کارکرد اصلیشان به عنوان لوازم دکوراتیو برای خلاق ظاهری جذاب در دکوراسیون منزل نقش آفرینی کنند.

ادامه مطلب

 

نقش قاب عکس در دکوراسیون منزل

نقش قاب عکس در دکوراسیون منزل

اگرچه از زمان ساخت قاب عکس های سنتی چوبی زمان زیادی می گذرد اما همچنان از محبوب ترین لوازم دکوراتیو برای دکوراسیون داخلی هستند. از زمان های بسیار گذشته برای قاب بندی نقاشی ها و عکس ها از قاب استفاده می شده و هنر ساخت این قاب ها به یک صنعت تبدیل شده است. امروزه این عناصر دکوراتیو را می توانید در سبک ها، رنگ و ابعاد مختلف بیابید و متناسب با فضای داخلی منزل و سبک زندگی خود از آن ها استفاده کنید.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.