خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » راهنمای خرید تشک مهمان

راهنمای خرید تشک مهمان

تشک مهمان

برای بسیاری از افراد خرید تشک مهمان برای میزبانی از مهمانانی که قرار است خواب راحتی را در منزلشان سپری کنند، بسیار مهم و حساس است. قطعا در هنگام خرید باید به موارد مختلفی توجه کنید. یک تشک خوب برای مهمانان شما باید از استحکام خوبی برخوردار باشد و همچنین طول عمر مناسبی داشته باشد و به علاوه فضای کمی را هنگام نگهداری اشغال کند. به همین جهت اغلب از محصولاتی مانند محافظ تشک که تمام این ویژگی ها را دارد استفاده می کنند. گروه ژرمن کالا به عنوان یکی از واردکنندگان تشک مهمان یا محافظ تشک آلمانی به ایران در این مقاله تمام نکاتی که برای خرید تشک مهمان ضروری است را برای شما بررسی می‌کند.

تشک مهمان که روی تخت گذاشته شده است

 

تشک مهمان چیست؟

تشک مهمان معمولا  از لاتکس، مموری فوم، پشم یا پر ساخته می شود. ضخامت تشک حدود 5 تا 10 سانتی متر است. تشک مهمان گزینه‌ای بسیار مناسب برای افزایش کیفیت خواب است و به دلیل استفاده از متریال بسیار با کیفیت در ساختار آن به خوبی از گردن و کمر شما محافظت می‌کند. تشک مهمان یک انتخاب اقتصادی است. هنگامی که از آن به عنوان محافظ تشک استفاده شود می‌تواند بسیاری از نقص‌های تشک شما را بپوشاند.

تشک مهمان 10 سانتی متری از لاتکس

معرفی 4 مدل از بهترین انواع تشک مهمان

درسته که هر چیز نرم و گرمی مانند یک پتو یا تشک های پنبه ای قدیمی را می توان به عنوان تشک مهمان استفاده کرد؛ اما اگر راحتی خواب مهمانان و رفع خستگی آنها بعد از خواب برایتان اهمیت دارد، ما اینجا چند تشک بسیار عالی برای شما معرفی می کنیم. گرچه تشک مهمان به اندازه بعضی از اقلام کالای خواب مانند تشک تخت خواب اهمیت بالایی ندارد، اما هنگام خرید آن می توانید با توجه به نکات زیر، بهترین خرید را انجام دهید.

تشک مهمان از جنس لاتکس طبیعی

لاتکس یک ماده طبیعی است که از شیره درختان گرفته می شود. لاتکس موجب افزایش راحتی تشک می‌شود. هنگام خرید مطمئن شوید که تشک مهمان شما از لاتکس 100% طبیعی می‌باشد. تشک‌های ساخته شده از لاتکس طبیعی و ارگانیک دارای گردش هوای بالایی هستند. آنها سوراخ هایی در ساختار خود دارند که به بهبود جریان هوا و تنظیم دمای بدن کمک می کند. در حالی که بسیاری از مردم به تشک های سنتی حساسیت دارند،تشک‌های لاتکس طبیعی و ارگانیک ضد حساسیت هستند. این بدان معنی است که آنها هیچ گونه آلرژی برای شما ایجاد نمی کنند. علاوه بر این، تشک مهمان لاتکس می تواند نقاط فشار را بر روی کمر شما کاهش دهد و این امر موجب بهبود کیفیت خواب می‌شود. اهمیت و کیفیت لاتکس به صورتی است که در بیشتر مطالب راهنمای خرید تشک طبی، قطعا نامی از این متریال در بهترین تشک ها دیده می شود.

پیشنهاد ژرمن کالا تشک مهمان لاتکس است. ما در ژرمن کالا نمونه هایی از محافظ تشک لاتکس خارجی را در موجودی خود داریم که یک انتخاب ایده آل به عنوان تشک مهمان هستند.

<< مشاهده قیمت و خرید محافظ تشک لاتکس آلمانی ژرمن کالا >>

تشک مهمان از لاتکس طبیعی

محافظ تشک لاتکس یک نفره 80.200cm مدل ordinary اروپایی

ویژگی های محصول:

  • برند: دانلوپیلو آلمان
  • جنس: 100% لاتکس طبیعی و روکش پنبه ضد حساسیت
  • ابعاد: 80.200 سانتیمتر
  • ضخامت: 5 سانتیمتر
  • ضد باکتریال و ضد رطوبت
  • دارای روکش زیپ دار قابل شستشو
  • قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی
  • قابلیت استفاده به عنوان تشک مهمان
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

تصویر:

محافظ تشک لاتکس مدل اردینری مناسب تشک مهمان

مشاهده قیمت و خرید محافظ تشک ordinary

 

تشک مهمان از جنس مموری فوم

تشک‌های مموری فوم از ترکیب فوم پلی اورتان با مواد شیمیایی خاص برای افزایش چگالی و ویسکوزیته ساخته می شوند. این نوع فوم به سمت بدنه کشیده شده و با آزاد شدن فشار به شکل اولیه خود باز می گردد. این موضوع باعث می‌شود تشک‌های مهمان مموری فوم بسیار راحت باشند زیرا با منحنی‌های طبیعی بدن مطابقت دارند. علاوه بر این، مموری فوم به دلیل کاهش انتقال حرکت شریک خواب آن را به انتخابی ایده آل برای زوج هایی که یک تخت مشترک دارند، تبدیل می کند. یکی از مزایای برجسته تشک مهمان مموری فوم این است که به تسکین درد نقاط تحت فشار مانند کمر، گردن، باسن و شانه ها کمک می کند. این خاصیت به ویژه برای افرادی که دارای شرایطی مانند آرتریت و درد مفاصل هستند مفید است.  تشک مهمان مموری فوم بسیار بادوام است، زیرا به سرعت شکل خود را از دست نمی دهد.

تشک مهمان مموری فوم

برای شناخت متریال های مختلف در ساختار تشک، پیشنهاد می کنم مقاله “ساختار داخلی تشک طبی” را مطالعه کنید.

تشک مهمام از جنس پشم

اگر به دنبال تشک مهمانی هستید که هم راحت باشد و هم گردش هوای مناسبی داشته باشد، پشم گزینه بسیار خوبی است. تشک مهمان پشمی پر از الیاف طبیعی می‌باشد که گرمای بدن را به خوبی جذب می‌کند. این موضوع موجب می‌شود که بدن شما در هنگام خواب و استراحت گرمای مطلوبی را احساس کند. تشک مهمان پشمی به طور طبیعی در برابر رطوبت مقاوم است، بنابراین به شما کمک می کنند تا تشک شما عاری از عرق و لکه باشد. و از آنجایی که پشم یک الیاف طبیعی است، ضد حساسیت نیز می‌باشد.

تشک مهمان از جنس پشم

پشم و مموری فوم از نرم ترین مدل های تشک مهمان هستند؛ چنانچه در رابطه با انتخاب استحکام مناسب تشک مردد هستید، پیشنهاد می کنم مقاله “تشک نرم بهتر است یا سفت” را مطالعه کنید.

تشک مهمان از جنس پر

پرها یک سطح نرم  ایجاد می کنند که به جذب گرمای بدن کمک می کند و تخت را برای شما گرم تر و راحت تر می کند. علاوه بر این، پرها می توانند به توزیع یکنواخت وزن کمک کنند و از ایجاد نقاط فشار جلوگیری کنند. عیب اصلی تشک مهمان پر این است که تمیز کردن آن دشوار است، زیرا پرها به هم می‌چسبند و توده‌های متعددی ایجاد می‌کنند. نظافت دشوار کمی انتخاب را برای خریداران سخت کرده و موجب کاهش محبوبیت آنها می‌شود.

تشک مهمان از جنس پر

شاید در امتحان تشک و تست آن اطلاعات کافی نداشته باشید؛ به همین جهت پیشنهاد می کنم مقاله “تست تشک قبل از خرید” را مطالعه کنید.

 

توجه به کیفیت در هنگام خرید تشک مهمان اهمیت ویژه ای دارد

یک تشک مهمان بی کیفیت می تواند خواب آرام شبانه را دشوار کند. برای جلوگیری از این امر، لازم است که تشک مهمانی را انتخاب کنید که از موادی با کیفیت مطلوب ساخته شده باشد. باید از پارچه‌ی آن بادوام باشد که بتواند با گذشت زمان کیفیت خوب خود را حفظ کند.

محافظ تشک با کیفیت

توجه به امکان نظافت آسان و قابلیت شستشوی تشک مهمان

هنگام ارزیابی، دقت کنید که نظافت آن‌ها تا چه حد آسان یا دشوار است . به هر حال، تشک مهمان شما ساعت های بی شماری را در تماس نزدیک با پوست، مو و روغن بدن شما سپری می کند. با گذشت زمان، اینها می توانند منجر به ایجاد لکه و آلودگی شوند. تشک مهمانی که نظافت آن دشوار است، بستر مناسبی برای رشد باکتری ها، کنه ها، گرد و غبار و سایر مواد حساسیت زا خواهد بود. از طرف دیگر، نظافت آسان آنها به شما کمک می کند تا محیط خواب خود را شاداب و سالم نگه دارید.

قابلیت تنظیم دما در تشک مهمان درجه یک

یک تشک مهمان خوب می تواند به دفع رطوبت و تنظیم دمای بدن کمک کند و شما را در تمام طول شب خنک و راحت نگه دارد. علاوه بر این، تشک مهمان همچنین می تواند یک لایه عایق اضافی ایجاد کند و گرما را در ماه های سرد زمستان به دام بیندازد. در نتیجه، تنظیم دما عامل مهمی است که باید هنگام انتخاب تشک مهمان در نظر گرفت.

اینکه یک تشک تنفس پذیری داشته باشد، طول عمر مناسبی داشته باشد، با محیط سازگاری داشته باشد و …، نشان دهنده ویژگی های تشک خوب است. برای آگاهی بیشتر از قابلیت های یک تشک درجه یک، پیشنهاد می کنم مقاله “ویژگی های تشک طبی خوب” را مطالعه کنید.

اهمیت دوام و طول عمر تشک مهمان

طول عمر تشک مهمان به کیفیت محصول و نحوه استفاده از آن بستگی دارد. به طور کلی، تشک مهمان با کیفیت مطلوب نسبت به نمونه‌های ارزان‌تر دوام بیشتری خواهد داشت. با مراقبت مناسب، بیشتر تشک‌های مهمان 3 تا 5 سال دوام خواهند داشت. برند دانلوپیلو آلمان یکی از برند های موفق در زمینه تولید تشک‌های مهمان با کیفیت عالی و استاندارد است.

نکاتی در رابطه با مراقبت از تشک مهمان

بسیار مهم است که تشک مهمان خود را تمیز و عاری از گرد و غبار، کپک و سایر مواد حساسیت زا نگه دارید. در اینجا دو نکته در مورد نحوه مراقبت از تشک مهمان آورده شده است: لکه ها را به محض وقوع پیدا کنید. از یک شوینده ملایم لباسشویی و آب گرم استفاده کنید تا به آرامی لکه ها و کثیفی را پاک کنید. فراموش نکنید که تشک مهمان خود را هر چند ماه یکبار بچرخانید. این کار به جلوگیری از سایش و افزایش طول عمر تشک مهمان کمک می کند.

سخن پایانی مجموعه برای شما

برای خرید تشک مهمان باکیفیت مطلوب به همراه گارانتی سلامت و اصالت به سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا مراجعه کنید. برند دانلوپیلو تنها برند 100 درصد آلمانی در ایران است. فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا به تمام نقاط ایران محصولات خود را ارسال می‌کند. با اطمینان کالای خواب مرغوب و تشک طبی آلمانی را از ما خریداری کنید.

ژرمن کالا

راهنمایی های دیگر ما

راهنمای خرید تشک تخت خواب طبی

راهنمای خرید تشک برای تخت

تعویض تشک و خرید یک نمونه بهتر آن برای تخت خواب، در برخی اوقات یک انتخاب و در برخی موارد یک اجبار است. برای حفظ سلامتی و یا درمان برخی از دردها، انتخاب تشک طبی یک الزام غیرقابل انکار خواهد بود. در موارد متعددی پزشک بهترین راه درمان شما را رفع و ترمیم کمر درد و یا ترمیم زخم بستر تعویض تشک تخت خواب تشخیص می‌دهد. اما بدون راهنمای خرید تشک طبی و داشتن اطلاعات لازم، هرگز پول خود را به هر فروشنده ایی تسلیم نکنید. دقت کنید که از مراجع قانونی نظارت بر فروش کالای خواب، استاندارد مشخصی برای تشک های طبی وجود ندارد و تقریبا 100 درصد فروشنده ها، تشک های خود را طبی معرفی می کنند!

ادامه مطلب

 

راهنمای خرید تشک طبی برای سالمندان

کالای خواب سالمندان

خرید یک تشک جدید برای تخت خواب بیشتر بزرگسالان، یک خرید قابل توجه و مهم است. این امر مخصوصاً برای سالمندانی که بیشتر درگیر دردهای مکرر در کمر و مفاصل خود هستند، صادق است. تشک مناسب سالمندان می‌تواند ورود و خروج از تخت را آسان‌تر کند، تراز ستون فقرات را حفظ کند و نقاط فشار دردناک را در نواحی حساس کاهش دهد.

ادامه مطلب

 

راهنمای خرید تشک با توجه به وزن شما

یک خانم سنگین وزن در اتاق خواب

وزن بدن مثل اثر انگشت اغلب برای هر فرد اختصاصی است؛ اما آیا روی تشکی که باید بخرید موثر است؟ قطعا بله. قد بلند، قد کوتاه، چاق، لاغر، بنابراین نیازهای متفاوتی دارند. هنگامی که صحبت از کالای خواب می شود، تشک نقش اصلی را دارد. مهم است که همه تشک‌ها را برای همه مناسب تلقی نکنیم. تشک های زیادی برای مردان و زنان با وزن متوسط طراحی و آزمایش شده اند، اما این بدان معنا نیست که برای همه مناسب هستند.

ادامه مطلب

 

راهنمای خرید کالای خواب

راهنمای خرید کالای خواب

برای خرید انواع کالای خواب دغدغه اصلی هر فرد انتخاب یک جنس با کیفیت است که با بودجه او همخوانی داشته باشد که معمولا با ورود به فروشگاه های کالای خواب آنچنان تنوع در طرح و رنگ دیده می شود که انتخاب را کمی پیچیده می کند. کالای خواب در برندها و طرح های مختلف تولید می شوند و به همین دلیل قیمت های کاملا متفاوتی دارند که با توجه به متریالی که به کار میبرند طبیعتا قیمت آن هم متغیر است.

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.