خانه » مجله اینترنتی » کالا و محصولات خواب » راهنمای خرید روتختی

راهنمای خرید روتختی

راهنمای_خرید_سرویس_روتختی_دو_نفره_و_یک_نفره_

اگر بخواهید یک سرویس روتختی دو نفره یا یک نفره بخرید، به چه چیزهایی بیشتر توجه می‌کنید؟ به گزارش برترینها بسیاری از مردم برای خرید کالاهای خواب نیاز به راهنمایی و توصیه‌های مفید دارند. به همین دلیل نیاز بود که به سراغ یک مجموعه معتبر و خوش نام در زمینه واردات و ارائه بهترین سرویس‌های روتختی به نام ژرمن کالا برویم تا برایمان از نکات مهمی بگوید که برای خرید سرویس روتختی دو نفره و تک نفره لازم است بدانیم.

در این راهنمای خرید روتختی، خواهید آموخت که چه نوع روتختی برای اتاق خواب شما بهترین مدل است و چگونه باید کالای خواب مناسب سبک زندگی خود انتخاب کنیم.

توجه به الیاف استفاده شده در تولید روتختی؛ مهم ترین نکته در انتخاب بهترین مدل

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید برای انتخاب و خرید روتختی در نظر بگیرید، توجه به الیافی خواهد بود که از آن برای تولید روتختی استفاده شده است.

ژرمن کالا برایمان می‌گوید که یکی از بهترین الیافی که می‌توان از آن برای تولید روتختی دو نفره و تک نفره استفاده کرد، پنبه است. پنبه یک الیاف طبیعی است که از 1900 سال پیش از میلاد حضرت مسیح، برای تولید الیاف به کار برده می‌شود. حدود 2.5 درصد از زمین‌های کشاورزی سرتاسر جهان به کشت پنبه اختصاص داده شده است و هند با تولید بیش از 6 میلیون تن پنبه، در صدر قرار دارد.

بسیاری از برندهای مشهور مثل ایکیا، اینگلیش هوم و… برای تولید انواع روتختی دو نفره و تک نفره به سراغ پارچه‌های 100 درصد پنبه می‌روند. چرا که می‌دانند این پارچه در تابستان خنک و در زمستان گرم است. از سوی دیگر پنبه، برای کسی آلرژی ایجاد نمی‌کند، موجب می‌شود در خواب عرق نکنید و بتوانید با آسایش بیشتری بخوابید.

مثلا اگر ساکن شهرهایی باشید که تابستان‌های بسیار گرمی دارد، حتی کمی پلاستیک در الیاف روتختی می‌تواند خواب راحت را از چشم‌هایتان بگیرد. اما روتختی پنبه‌ای این مشکل را ندارد و بسیار عالی است.

از سوی دیگر، حتی یک لایه نازک از پنبه، گرمای مناسبی را ایجاد می‌کند. در نتیجه اگر برای خرید روتختی دو نفره و تک نفره کالاهای آماده شده با پنبه را انتخاب کنید، وزن کالای خواب‌تان بسیار کم است و برای مرتب کردن آنها سختی نخواهید داشت.

الیاف روتختی باکیفیت

تکمیل بودن سرویس روتختی؛ خرید یکجا و کامل

این روزها اکثر ما در خانه‌های کوچک یا با اندازه متوسط زندگی می‌کنیم. در نتیجه باید وسایل منزل‌مان را مرتب و در آرایش مناسبی نگه داریم و اینجاست اهمیت راهنمای خرید روتختی آشکار می شود. حال اگر بخواهید به زیبایی بصری هم نگاهی داشته باشید و دغدغه بسیاری از چیزها را فراموش نمایید، بهتر است از روتختی دو نفره یا تک نفره‌ ست استفاده کنید. برای مثال بسیاری از روتختی‌های ژرمن کالا شامل روتختی، لحاف و روبالشی هستند. با انتخاب این ست‌ها دیگر لازم نیست برای خرید ملافه یا روبالشی هزینه جداگانه‌ای بپردازید و ضمنا محیط خانه یا اتاق خواب‌تان هم زیباتر و آرام‌تر به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر، تولید کننده‌ها قیمت این ست‌ها را بسیار کمتر از زمانی که بخواهید هر تکه را جداگانه بخرید، در نظر می‌گیرند. پس با خرید سرویس کامل روتختی نه تنها توانسته‌اید تمام چیزهایی که لازم دارید را یکجا داشته باشید بلکه از نظر اقتصادی، سود هم کرده‌اید.

سرویس_روتختی

خرید جدید ترین مدل های روتختی؛ یک نفره و دونفره

از انتخاب ملافه مدرن و ست روتختی جدید ما، از بهترین ملحفه ها و روبالشی لذت ببرید. تنوع مدل پارچه روتختی ترک مناسب برای تمامی سنین را از ژرمن کالا بخواهید.

مشاهده محصولات

انتخاب طرح و رنگ مناسب روتختی، برای دکور اتاق خواب شما

پس از جنس و کامل بودن سرویس، طرح و رنگ روتختی هم بسیار اهمیت دارد. طرح و رنگ روتختی می‌تواند تغییری اساسی در چهره اتاق خواب‌تان ایجاد کند. مثلا اگر کاغذدیواری‌های شلوغ دارید، می‌توانید از روتختی با طرح ساده استفاده کنید. رعایت تعادل رنگ بین وسایل اتاق خواب و روتختی هم بسیار اهمیت دارد و می‌تواند در ایجاد و یا عدم وجود آرامش در زمان خواب‌تان اثر داشته باشد.

توجه به اصول روانشناسی در انتخاب رنگ مناسب برای روتختی

در قدم اول برای یک انتخاب بهترین رنگ روتختی است که تا حدودی با قوانین رنگ‌ها در دنیای روانشناسی آشنایی داشته باشید. رنگ‌ها می‌توانند احساس آرامش را به شما منتقل کنند و یا موجب آشفتگی ذهن شما شوند پس لازم است که انتخاب خود را با دقت انجام دهید. برای مثال انتخاب رنگ‌ آبی در طیف های مختلف از آبی روشن تا آبی تیره آرامش فضای شما را چندین برابر افزایش می‌هد و ذهن شما را برای یک خواب خوش آرام می‌کند. رنگ‌های تیره و خنثی نیز بسیار محبوب هستند و به سادگی با چیدمان اتاق شما هماهنگ می‌شوند، رنگ طوسی موجب افزایش تمرکز و در نتیجه یک خواب با کیفیت می‌شود. همچنین اگر تمایل دارید که اتاق شما همیشه پاکیزه به نظر برسد انتخاب رنگ سفید به سادگی این حس را القاء می‌کند. رنگ‌های شاد و پر انرژی مانند زرد و نارنجی بیشتر برای اتاق نوجوانان پیشنهاد می‌شود.

توجه به اصول فنگ شویی در انتخاب رنگ مناسب برای روتختی

اتاق خواب شما یکی از مکان‌های مهم در منزل به شمار می‌آید. به چیدمان و دکوراسیون اتاق خود اهمیت فراوانی دهید. در انتخاب رنگ روتختی می‌توانید به اصول فنگ شویی توجه کنید تا یک انتخاب ایده آل داشته باشید. ابتدا باید توجه کنید که چه رنگی با دکوراسیون اتاق شما هماهنگی دارد. رنگ‌ها در دنیای فنگ شویی معنای مختلفی دارند که در ادامه توضیح مختصری خواهیم داد.

  • رنگ سبز موجب افزایش حس طراوت و شادابی در اتاق شما می‌شود
  • رنگ بنفش موجب افزایش رفاه در زندگی شما می‌شود
  • رنگ‌های صورتی و هلویی موجب بهبود روابط عاشقانه می‌شود
  • رنگ‌های زرد و نارنجی تعادل را در زندگی و محیط خواب شما برقرار می‌کنند

برای داشتن یک اتاق خواب کامل با لوازم مورد نیاز آن، پیشنهاد می کنم مقاله راهنمای خرید کالای خواب را نیز مطالعه کنید.

اندازه مناسب روتختی؛ نکته مهم انتخاب بهترین مدل

به گزارش برترین‌ها و به نقل از ژرمن کالا، فرقی ندارد که شما روتختی خود را از یک برند خارجی مثل اینگیلیش هوم و یا ایکیا بخرید و یا یک برند داخلی. اکثر تخت خواب‌ها و روتختی‌ها با اندازه استاندارد ارائه می‌شوند. بنابراین لازم نیست نگران این موضوع باشید و می‌توانید با یک اندازه گیری ساده و تطابق دادن آن با اطلاعات محصولات، روتختی خود را سفارش دهید.

اندازه مناسب، نکته اساسی در خرید روتختی

قابلیت شستشو آسان؛ قابلیت هر روتختی استاندارد

بدن ما به صورت طبیعی بخشی از پوست‌ها و موهای مرده را در زمان خواب از دست می‌دهد. از سوی دیگر برخی از حشرات و موجوداتی که حتی با چشم دیده نمی‌شوند، معمولا در تخت خواب‌ها و روتختی‌ها ساکن خواهند شد. به همین دلیل لازم است که روتختی دو نفره و تک نفره را بتوانید به راحتی بشورید و از آن استفاده کنید.

برای این موضوع روتختی‌هایی که قابلیت شستشو با ماشین لباسشویی دارند عالی‌اند. آنهایی که خیلی زود خشک می‌شوند و رنگ‌شان ثابت باقی می‌ماند. با انتخاب این روتختی می‌توانید، از بروز بیماری‌های پوستی، آلرژی‌های تنفسی و دیگر مشکلاتی که ممکن است به خاطر عدم شستن به موقع کالای خواب ایجاد شود، جلوگیری کنید.

در این مطلب برترینها به نقل از ژرمن کالا از نکات مهمی گفت که راهنمای خرید سرویس روتختی دو نفره و یک نفره محسوب می‌شوند. اگر قصد خرید بهترین روتختی‌ها از برترین برندها را دارید همین حالا به سایت ژرمن کالا سر بزنید و بهترین کالای خواب را سفارش دهید. کالای خوابی که تمام این موارد و دیگر نکات مهم در طراحی و ارائه آنها رعایت شده است.

بسیاری از ما وقت زیادی را صرف بررسی و انتخاب کالای خوابمان می کنیم اما هنگامی که نوبت به روتختی و روکش ها می رسد، ارزانترین ها را انتخاب می کنیم. انتخاب یک ست روتختی بی کیفیت تاثیر زیادی بر راحتی ما هنگام خواب می گذارد. اگر تجربه اقامت در هتل های لوکس و گرانقیمت را داشته باشید، حتما می دانید از چه حرف می زنیم! دنیای روتختی ها و منسوجات مرتبط با آن بسیار متنوع و گسترده است. در این راهنما، ما به شما نمایی کلی از اقلام مختلف ست روتختی، موادی که برای ساخت آن ها استفاده می شود و مواردی که باید هنگام خرید اینترنتی به آن توجه شود، ارائه خواهیم داد.

 

راهنمای خرید ست روتختی

راهنمای-خرید-اینترنتی-انواع-مدل-روتختی-

اقلام ست روتختی

ست روتختی به طور کلی شامل روکش لحاف، ملحفه و روبالشی می شوند.

لحاف

علاوه بر آن که مانند یک لایه محافظ از لحاف در برابر آلودگی ها و آلرژن ها محافظت می کند، بیرونی ترین و قابل مشاهده ترین قسمت تخت خواب نیز به شمار می رود. روکش های لحاف معمولا قابل شستشو با ماشین لباسشویی، ارزان، راحت و قابل تعویض هستند. بنابراین اگر از استایل و ظاهر آن ها خسته شدید، به سهولت می توانید آن را تعویض کنید.

روبالشی

روکشی برای محافظت از بالش در برابر آلودگی، سایش و پارگی است. روبالشی ها معمولا با ملحفه و روکش تشک ست می شوند، اما برای تغییر سبک و فضای تخت خواب می توان آن ها را با روکش لحاف هماهنگ کرد. به طور معمول، ست های یکنفره دارای یک روبالشی و ست های دو نفره حداقل دارای دو روبالشی هستند.

ملحفه

پارچه ایست که بر روی بدن و در زیر پتو یا لحاف قرار می گیرد. هدف اصلی آن تمیز نگه داشتن و افزایش طول عمر پتو یا لحاف و ایجاد لایه ای نرم و انعطاف پذیر در تماس با پوست است. استفاده از ملحفه ها ممکن است برای نسل جدید، ترندی قدیمی محسوب شود اما هنوز بسیاری از افراد از آن استفاده می کنند.

هر ست ممکن است یک یا چند عدد از این اقلام را شامل شود. به عنوان مثال ست روتختی ۴ تکه برند انلورا و یا برند ال سی وایکیکی شامل روکش لحاف، ملحفه و دو عدد روبالشی بوده و تمام نیازهای یک تختخواب دونفره را پوشش می دهد. ست هایی مانند ست های دو و سه تکه برند انگلیش هوم یا مادام کوکو که به ترتیب برای تخت های یک و دونفره طراحی شده اند، مناسب افرادیست که عادت به استفاده از ملحفه ندارند.

 

ست روتختی کامل

جنس ست های روتختی

روتختی ها از مواد مختلفی اعم از مصنوعی و طبیعی تولید می شوند که در ادامه به مهمترین آن ها اشاره می کنیم:

پنبه / نخ:

این نوع پارچه، پارچه ایست که مورد پسند بیشتر خریداران است. به دلیل نفوذپذیری بالای هوا درون این پارچه، امکان گردش هوا و تنفس بدن حین خواب فراهم شده، بدن تعرق کمتری را تجربه می کند. پارچه های نخی خنک، سبک و ماندگار هستند.

پلی استر:

الیاف مصنوعی پلی استر معمولا در ترکیب با نخ استفاده می شوند تا ثبات رنگ و دوام آن را افزایش دهند. پارچه هایی که در آن از الیاف پلی استر استفاده شده، سریعتر خشک می شوند و اتو کردن آن ها نیز راحت تر است. اما این نوع پارچه ها به مانند پارچه های نخی، محیطی خنک ایجاد نمی کنند.

رانفورس:

پارچه رانفورس محبوب ترین پارچه برای تولید روتختی و روکش های کالای خواب است. این پارچه ۱۰۰% از نخ (پنبه) تولید شده و به دلیل تراکم بالای الیاف، نرم تر و بادوام تر از سایر پارچه های نخی است. تفاوت در ساختار و نوع بافت این نوع پارچه، منجر به استحکام بالاتر و کاهش میزان آبرفت آن شده است.

 

جنس روتختی

 

ابریشم:

پارچه های ابریشمی بسیار نرم، لوکس و البته گرانقیمت هستند. این پارچه ها فضایی خنک ایجاد کرده و در تماس با پوست ایجاد حساسیت یا آلرژی نمی کنند. پارچه های ابریشمی در کنار قیمت بالا، نیاز به مراقبت بیشتری داشته و برای استفاده روزمره انتخاب چندان مناسبی به نظر نمی رسند.

ست های روتختی از نظر جنس، کیفیت مواد و فرایند تولید تفاوت زیادی دارند. بنابراین دقت در نوع پارچه و بافت ست روتختی هنگام خرید اینترنتی اهمیت زیادی دارد. پارچه های رانفورس و نخی به دلیل سبک و خنک بودن، تنوع زیاد و استحکام بالا، انتخابی ایده آل برای استفاده در تمام فصول سال هستند. از آن جا که ترکیه یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پنبه در جهان است، تولیدکنندگان این کشور از مرغوب ترین پارچه های نخی و رانفورس برای ست های روتختی خود استفاده می کنند.

 

ابعاد استاندارد ست روتختی

اگرچه بیشتر ست های روتختی دارای اندازه استاندارد برای تخت های یک و یا دونفره هستند، اما توجه به ابعاد هر یک از اقلام روتختی و مطابقت آن با اندازه کالای خواب از نکات مهمی است که هنگام خرید باید به آن توجه شود. اندازه استاندارد برای بالش ها ۵۰ در ۷۰ سانتی متر، برای روکش لحاف یک نفره ۱۶۰ در ۲۰۰ و برای لحاف دونفره ۲۰۰ در ۲۲۰ سانتی متر می باشد.

ست روتختی

خرید ست روتختی؛ شیک ترین مدل های 1401

جهت داشتن یک سرویس خواب شیک و مدرن، ست روتختی مناسب را ازما بخواهید. جدیدترین ست های روتختی با رنگ و مدل های متنوع مناسب اتاق دخترانه، پسرانه، کودک و زوجین.

سابقه و اعتبار فروشگاه ژرمن کالا در فروش انواع کالای خواب

شاید مهمترین بخش خرید اینترنتی، فروشگاهی است که برای خرید انتخاب می کنید. فروشگاهی که بتواند اصالت کالاهای خود را تضمین کرده و آن ها را با قیمتی منصفانه در اختیار شما قرار دهد. به عبارتی دیگر بهترین ها را با بهترین شرایط عرضه کند. فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا یکی از بزرگترین واردکنندگان مستقیم لوازم خانه، دکوراسیون و کالای خواب از معتبرترین برندهای ترک و اروپاییست.

حذف واسطه ها و خرید مستقیم از تولیدکننده، باعث کاهش قیمت و اطمینان از اصالت محصولات ژرمن کالا شده است. ست های روتختی ژرمن کالا محصول شماری از پیشگامان صنعت منسوجات ترکیه است. در ژرمن کالا می توانید کلکسیون بی نظیری از ست های روتختی ترک تولید برندهای خوشنامی چون انگلیش هوم، ال سی وایکیکی، انلورا و مادام کوکو را مشاهده و خریداری نمایید. ژرمن کالا خریدی مستقیم و بی واسطه از بهترین های ترکیه را برای شما فراهم می کند.

ژرمن کالا یک سایت آنلاین برای ارائه انواع کالای خواب در برند خارجی است که سرویس روتختی را نیز با بهترین کیفیت و قیمت در ابعاد دو نفره و تک نفره ارائه می‌کند. این مجموعه به سبب همکاری با بهترین تولید کنندگان خارجی، از جزییات مهم و کاربردی برای خرید این کالا برایمان می‌گوید.

مقالات پیشنهادی ما

راهنمای خرید تشک تخت خواب

راهنمای خرید تشک برای تخت

تعویض تشک و خرید یک نمونه بهتر آن برای تخت خواب، در برخی اوقات یک انتخاب و در برخی موارد یک اجبار است. برای حفظ سلامتی و یا درمان برخی از دردها، انتخاب تشک طبی یک الزام غیرقابل انکار خواهد بود. در موارد متعددی پزشک بهترین راه درمان شما را رفع و ترمیم کمر درد و یا ترمیم زخم بستر تعویض تشک تخت خواب تشخیص می‌دهد. اما بدون راهنمای خرید تشک طبی و داشتن اطلاعات لازم، هرگز پول خود را به هر فروشنده ایی تسلیم نکنید. دقت کنید که از مراجع قانونی نظارت بر فروش کالای خواب، استاندارد مشخصی برای تشک های طبی وجود ندارد و تقریبا 100 درصد فروشنده ها، تشک های خود را طبی معرفی می کنند!

ادامه مطلب

 

وسایل مورد نیاز برای خواب راحت

خواب راحت

درسته که زمان خواب ثابت و سلامت جسمی با برنامه ورزشی از الزامات خواب راحت و آرام است، اما! تاثیر کالای خواب و کیفیت آن اگر از این دو مورد بیشتر نباشد، کمتر هم نیست. شاید از ساعت خواب خود را تنظیم کرده و به علاوه از مصرف الکل و کافئین هم خودداری کرده باشید؛ تبریک میگم واقعا در خواب راحت موثر هستند، اما! وقتی واقعاً به رختخواب می روید چه اتفاقی می افتد؟ چه چیز دیگری می تواند به شما کمک کند بهتر بخوابید؟ چگونه بی خوابی و خواب آلودگی صبح روز بعد را از بین ببریم؟

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.