خانه » مجله اینترنتی » معرفی برند » “ساخت آلمان” تاییدی بر محبوبیت کالا

“ساخت آلمان” تاییدی بر محبوبیت کالا

"ساخت آلمان"-تاییدی-بر-محبوبیت-یک-کالا-

بررسی های انجام شده توسط موسسه یوگوو (YouGov) نشان داده است که کالاهای ساخت آلمان از محبوبیت زیادی در میان مصرف کنندگان برخوردارند. در این بررسی که با همکاری دانشگاه کمبریج در سال ۲۰۱۹ انجام شد، به بررسی و مقایسه اعتماد و محبوبیت کالاهای ساخته شده ۱۲ کشور در میان مصرف کنندگان در ۲۳ کشور مختلف پرداخته است.

تشک طبی

محبوبیت محصولات در آلمان و سایر رقبا

به طور میانگین حدود ۵۰% مصرف کنندگان در این ۲۳ کشور، اذعان کرده اند مشاهده ی برچسب “ساخت آلمان” بر روی یک کالا تاثیر مثبتی بر روی آن ها می گذارد. از این نظر محصولات ساخت آلمان رتبه نخست را در میان محصولات دیگر کسب کردند. ایتالیا و انگلستان به ترتیب در رتبه های بعدی قرار دارند. در میان کشورهای آسیایی ژاپن، کره جنوبی، چین و هنک کنگ نیز در این بررسی مورد مطالعه قرار گرفتند. محصولات ژاپنی نسبت به محصولات رقیب منطقه ای خود، کره جنوبی، بسیار پیشتازتر بودند. ۴۵% مصرف کنندگان در مورد محصولات این کشور نظر مثبت و ۱۱% نظر منفی داشتند. در مورد کره جنوبی این درصدها به ترتیب ۲۶ و ۲۱ درصد بود.

حدود ۴۴% مصرف کنندگان دیدی منفی نسبت به محصولات ساخت چین داشتند که سه برابر افرادی است که نگاهی مثبت به این محصولات داشته اند. به طور کلی چین رتبه آخر را از نظر محبوبیت در میان سایر کشورها دارا بود.

کالاهای این ۱۲ کشور در میان مصرف کنندگان بومی خود محبوبیت بالاتری داشته اند که نتیجه غیرقابل انتظاری نبوده است. به عنوان مثال ۶۷% مکزیکی ها، دید مثبتی نسبت به محصولات کشور خودشان داشتند که نسبت به محصولات سایر کشورها به مراتب بیشتر است.

علاقه آلمانی ها به محصولات آلمانی و غیر آلمانی تفاوت چندانی ندارند. البته این بدین معنا نیست که آلمانی ها محصولات خود را نمی پسندند بلکه به این علت است که محصولات ساخت آلمان در میان مصرف کنندگان غیرآلمانی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. به عنوان مثال ۷۷% مصری ها محصولات آلمانی را ترجیح می دهند. از نظر علاقه به محصولات میهنی، چینی ها رتبه آخر را دارند. کمتر از نیمی از چینی ها (۴۶%) هنگام خرید، دید مثبت تری نسبت به اجناس ساخت کشورشان دارند.

نظر سنجی در مورد محصولات آلمانی

آلمان در نظرسنجی قبلی که در سال ۲۰۱۷ توسط استتیستا و در میان محصولات ۵۲ کشور انجام شده بود نیز رتبه نخست را از نظر محبوبیت میان بیش از ۴۳ هزار مصرف کننده کسب کرده بود. این نظرسنجی یکی از بزرگترین و جامع ترین نظرسنجی هایی است که تاکنون در این زمینه انجام شده است. عبارت “ساخت آلمان” که روزگاری در گذشته توسط بریتانیا بر روی محصولات وارد شده از آلمان نصب می شد تا مصرف کنندگان بریتانیایی بتوانند محصولات بی کیفیتی که از آلمان وارد می شوند را به آسانی تشخیص دهند، امروزه نشان دهنده اعتبار و کیفیت یک محصول است. طبق نتایج این نظرسنجی، محصولات ساخته شده در سایر کشورهای اتحادیه اروپا مانند سوئد، بریتانیا و ایتالیا نیز از محبوبیت بالایی میان مصرف کنندگان برخوردارند.

کیفیت و استانداردهای بالای محصولات آلمانی موجب اعتماد و محبوبیت زیاد این کالاها در میان مردم کشورهای مختلف شده است. کشور آلمان صاحب برندهای بسیار معتبر و بزرگی مانند فولکس واگن، لوفتهانزا و… است. آلمان این جایگاه را مرهون نیروی کار ماهر، سرمایه گذاری دولتی مناسب و سابقه طولانی اش در صنعت است که منجر به تولید محصولات و خدماتی باکیفیت و استاندارد بالا شده است.

محصولات آلمانی ژرمن کالا

فروشگاه ژرمن کالا در واردات برخی از محصولات کالای خواب از برند های آلمانی، بسیار موفق بوده است و دسترسی خرید تمام ایرانیانبه این محصولات را امکان پذیر کرده است. محصولاتی همچون:

 

 

همه ی برند ها

 

 

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.