خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات حمام و سرویس بهداشتی » ست سرویس بهداشتی شامل چه اقلامی است؟

ست سرویس بهداشتی شامل چه اقلامی است؟

اقلام ست سرویس بهداشتی

در فضای کوچک سرویس های بهداشتی، ست سرویس بهداشتی نقش مهمی دارد. دست کم گرفتن اهمیت انتخاب اکسسوری مناسب برای تغییر فضا و دکوراسیون این مکان، اشتباه بزرگی خواهد بود. بنابراین لازم است هماهنگی و انطباق مناسبی بین اکسسوری های مختلف و لوازم نصب شده درون سرویس بهداشت حاکم باشد. البته نباید از این واقعیت غافل شد که این لوازم صرفا تزئینی نیستند و علاوه بر زیبایی، باید کاربردی و باکیفیت باشند. اما این لوازم که ما امروزه به نام ست سرویس بهداشتی آن ها را می شناسیم شامل چه اقلامی می شود؟

جا مایع

جا_مایع_دستشویی

جا مایع یا پمپ مایع دستشویی، مخزنی برای نگهداری از مایع دستشویی هستند و معمولا به دو صورت اتوماتیک و دستی در بازار وجود دارند. از جامایعی ها می توان برای نگهداری انواع لوسیون ها در حمام نیز استفاده کرد.

جاصابونی

جا صابونی

جا صابونی ابزاری کوچک و کاربردی برای نگهداری از صابون ها در کنار روشویی سرویس بهداشتی هستند. از این وسیله می توان علاوه بر دستشویی در حمام یا آشپزخانه نیز استفاده کرد.

جامسواکی

جا_مسواکی_خارجی

جا مسواکی ساختاری لیوانی مانند دارند و از آن ها برای نگهداری مسواک، خمیردندان و سایر موارد مشابه استفاده می شود. برخی از افراد از این ابزار کاربردی به عنوان لیوان آب هنگام شستشوی دندان ها نیز استفاده می کنند.

فرچه توالت شوی و پایه نگهدارنده

برس_فرچه_توالت_خارجی

برس یا فرچه توالت برای تمیز کردن توالت های ایرانی یا فرنگی استفاده می شود. این فرچه ها معمولا همراه با یک پایه نگهدارنده به فروش می رسند. این فرچه ها معمولا در گوشه ی سرویس بهداشتی نصب یا قرار داده می شوند.

جا پنبه ای

جاپنبه_ای_سرامیکی_

امروزه در بیشتر ست های کامل سرویس بهداشتی جا پنبه ای نیز گنجانده می شود. از جاپنبه ای ها برای نگهداری از پنبه یا پدآرایشی استفاده می شود و معمولا دارای دربی برای محافظت محتویات درون آن از آلودگی و رطوبت می باشند.

نکاتی حرفه ای برای انتخاب و خرید ست سرویس بهداشتی

با وجود انواع مختلف ست ها و اکسسوری های سرویس بهداشتی که امروزه در بازار وجود دارد، انتخاب ستی که مناسب با سلیقه، استایل سرویس بهداشتی و نیز بودجه شما باشد کار آسانی نیست. به عنوان مثال، شرکت ژرمن کالا که یکی از بزرگترین واردکنندگان ست های سرویس بهداشتی اروپایی در ایران است بیش از ۵۰۰ نوع محصول مختلف سرویس بهداشتی تولید برندهای مطرحی چون کلین ولکه آلمان، اشپیرلای سوییس و ونکوی آلمان را عرضه می کند. بدیهی است که انتخاب در میان چنین تنوع محصولی کاری دشوار است. نکات زیر به شما در انتخاب درست یک ست سرویس بهداشتی کمک می کند:

اول از همه تصمیم بگیرید چه وسیله ای را نیاز دارید

نگاهی به سرویس بهداشتی خود بیندازید. کدام یک از اقلام سرویس بهداشتی تان قدیمی شده یا کارایی خود را از دست داده است. آیا می خواهید به طور کامل ست جدیدی را خریداری کنید؟ اگر این طور است نگاهی به ست های جدید سرویس بهداشتی کلین ولکه بیندازید. کیفیت، طراحی مدرن و ماندگاری محصولات کلین ولکه شما را شگفت زده خواهد کرد.

دوم آن که تمرکز خود را بر روی ضروری ترین وسایل بگذارید

جامایعی، جامسواکی و فرچه توالت شوی از بایدهای هر سرویس بهداشتی است. این اقلام را می توانید به صورت مجزا از سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری نمایید. ذهنتان را در هنگام خرید باز و انعطاف پذیر نگهدارید. با در کنار هم گذاشتن اکسسوری ها با طرح ها و رنگ های مختلف، می توانید ترکیبی زیبا ایجاد کنید. به عنوان مثال از ترکیب رنگ زرد لیمویی و خاکستری روشن که رنگ سال ۱۴۰۰ نیز به شمار می رود، برای ایجاد یک ترکیب به روز و زیبا استفاده نمایید.

سوم اینکه عملکرد و کاربرد اکسسوری مورد نظر را نیز در نظر بگیرید

اگر فرزند خردسالی در منزل دارید احتمالا اکسسوری یا ست های سرویس بهداشتی پلاستیکی مانند ست Move اشپیرلا را که نسبت به ضربه و شکستن مقاوم تر از سرامیک و شیشه هستند را ترجیح می دهید.

چهارم آن که کیفیت گرا باشید. اکسسوری سرویس بهداشتی مکررا در طول روز توسط اعضای مختلف خانواده استفاده می شوند و بنابراین باید کیفیتی مناسب و درخور داشته باشند. خرید ست های سرویس بهداشتی خارجی و اصل از برندهای معتبر و باسابقه تضمینی بر کیفیت کالای خریداری شده خواهد بود. این اقلام اورجینال و باکیفیت را می توانید با گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی از ژرمن کالا خریداری نمایید.

 

کلام آخر

اکنون که در ماه ها اخر سال هستیم تعداد بیشتر از خانواده ها به فکر تعویض وسایل قدیمی و تغییر لوازم بهداشتی خود هستند. فروشگاه های اینترنتی ژرمن کالا با توجه به واردات مستقیم و بی واسطه توانسته انواع لوازم سرویس بهداشتی اصل اروپایی را با قیمتی استثنایی در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار دهد. جشنواره های تخفیف مختلفی که در طول سال توسط این شرکت برگزار می شود نیز خرید را بیش از پیش مقرون به صرفه ساخته است. در ژرمن کالا خریدی لذت بخش و اقتصادی را تجربه خواهید کرد.

مقالات پیشنهادی ما

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

وقتی صحبت از طراحی سرویس بهداشتی می شود، انعطاف پذیری زیادی وجود ندارد و به همین دلیل است که لوازم سرویس بهداشتی بخصوص ست سرویس بهداشتی نقش مهمی در تعیین سبک، استایل و ظاهر این فضا دارند. ست سرویس بهداشتی به طور کلی یکی از آخرین چیزهایی است که هنگام ساخت و یا بازسازی منزل به ذهن می آید. به همین دلیل، سرویس بهداشتی شما ممکن است قدیمی و معمولی به نظر برسد. در حالیکه با لوازم جانبی مناسب، سرویس بهداشتی شما ظاهری منحصر به فرد، لوکس، دنج و جذاب خواهد داشت.

ادامه مطلب

 

دکوراسیون سرویس بهداشتی

دکوراسیون سرویس بهداشتی

اغلب افراد هنگام تغییر چیدمان و دکوراسیون منزل از سرویس بهداشتی غافل می شوند. سرویس بهداشتی اولین مکانی است که پس از بیدار شدن وارد آن می شویم و آخرین مکانی است که قبل از خواب در آن حضور داریم. بنابراین کمی صرف هزینه و وقت برای تغییر دکوراسیون این فضا می تواند تاثیر زیادی بر کیفیت زندگی و روحیه ما بگذارد.

ادامه مطلب

 

بهترین لوازم جانبی برای سرویس بهداشتی

 لوازم جانبی سرویس بهداشتی

دیزاین و طراحی سرویس بهداشتی جز قسمت‌های فراموش شده دکوراسیون منزل در گذشته به شمار می‌رود. به اشتباه این مکان به دلیل دور از نظر بودن، کمتر مورد توجه قرار می‌گرفت. اما به مرور اهمیت آن هم برای اعضای خانواده و هم برای طراحان روشن شد. مکانی که می‌تواند در صورت اشتباهی هر چند کوچک، کل سبک طراحی و دکور منزل را زیر سوال ببرد. برای بهتر شدن دیزاین این بخش از خانه علاوه بر ست سرویس بهداشتی، اکسسوری‌ها نیز به کمک آمدند. اکسسوری های جانبی در لوازم سرویس بهداشتی به سرعت در بین مردم محبوب شد و تنوع خاصی را به خود اختصاص داد. در این بخش مهم‌ترین اکسسوری‌های سرویس بهداشتی را به شما معرفی خواهیم کرد.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.