خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات حمام و سرویس بهداشتی » راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

راهنمای خرید ست سرویس بهداشتی

natural-self-care-composition_23-2148990027

در این مقاله قصد داریم که شما را با روش‌های زیبا سازی فضای توالت و حمام آشنا کنیم. آنچه که در قدم اول باید به آن توجه کنید نظافت و نظم محیط است. بهداشت این دو محیط قطعا بر روی سلامت افراد خانواده اثر گذار است. به منظور زیبا سازی محیط می‌توانید با خرید اکسسوری‌های مختلف و ساده محیطی دلخواه داشته باشید. گروه ژرمن کالا شما را با اکسسوری و ست‌های مورد نیاز برای سرویس بهداشتی بیشتر آشنا می‌کند، همراه ما باشید.

ست سرویس بهداشتی

به زیبایی و نظافت فضای سرویس بهداشتی اهمیت دهید.

آشنایی با ست‌های مختلف سرویس بهداشتی

در ابتدای مسیر باید بگوییم که اجزای تشکیل‌ دهنده ست‌ سرویس بهداشتی شامل چه مواردی است

  1. سطل زباله
  2. آویز حوله
  3. جا مسواکی
  4. جا صابونی
  5. جا مایع دستشویی
  6. جا حوله‌ای
  7. فرچه
  8. لیوان

موارد نام برده شده در بیشتر ست‌ها دیده‌ می‌شوند.

جا مایع

ست‌های سرویس بهداشتی در جنس‌های مختلفی تولید می‌شوند.

نکات مهم در زمان خرید

به یاد داشته باشید که در هنگام خرید لوازم سرویس بهداشتی باید به گروهی از نکات مانند: کیفیت، مقاومت در برابر رطوبت و آب، سایز و برند تولید کننده توجه کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که فقط بر اساس زیبایی خرید نکنید. مقاومت در برابر رطوبت بسیار مهم است زیرا محیط شما بسیار مرطوبت است و ست خریداری شده باید قابل شستشو باشد.

جا صابونی

ست‌ها دارای طرح و رنگ های مختلفی هستند.

 

چه جنس‌هایی در مقابل آب و رطوبت مقاومت بیشتری دارند؟

در میان جنس‌های موجود در بازار، ست‌های، استیل، رزین، پلاستیک و پلکسی مقاومت بهتری دارند. البته گروهی از ست‌ها از جنس سرامیک و برنج می‌باشند. در میان موارد گفته شده ست‌های ساخته شده از برنج قیمت بالا‌تری دارند.

جا حوله ای

کیفت محصولات انتخاب شده مهم است

 

مقاومت در برابر شوینده‌های مختلف

نکته‌ای مهم که نباید فراموش کرد، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و شوینده‌های صنعتی است. ست‌های ساخته شده از پلکسی و رزین بهترین مقاومت را در برابر شوینده‌های مختلف دارند.

سبک‌های مختلف ست‌های سرویس بهداشتی

می‌توان گفت که شما طرفدار هر سبکی که باشید به سادگی می‌توانید ست مورد علاقه خود را خریداری کنید. اگر طرفدار سبک مدرن هستید ست‌های ساده یا ست‌هایی که طرح‌های هندسی و خطوط مختلف دارند برای شما مناسب است. در کنار طرح‌های مدرن به آسودگی می‌توانید طرح‌های کلاسیک را نیز خریداری کنید. گروهی از ست‌ها که از جنس سنگ، چوب یا سرامیک هستند برای سبک کلاسیک بسیار شایسته است.

اکسسوری حمام

ست‌های موجود می‌توانند مدرن یا کلاسیک باشند.

 

خرید ست‌های سرویس بهداشتی از ژرمن کالا

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا با واردات با کیفت‌ترین مدل های ست سرویس بهداشتی از برند‌های شناخته در تلاش است که برای شما بهترین‌ها را آماده کند. شما می‌توانید با اطمینان ست‌های آلمانی را خریداری کنید. محصولات ژرمن کالا دارای ضمانت اصالت و سلامت هستند. ارسال کالا به تمام نقاط ایران امکان پذیر است.

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.