راهنمای شناخت لوازم حمام

لوازم-حمام-کدامند؟-

امروزه ابزارها و لوازم متعددی در حمام استفاده می شود. لوازمی که اغلب ضروری بوده و با توجه به آن که به صورت مداوم استفاده می شوند، باید بادوام، کاربردی و سهل الاستفاده باشند. این وسایل علاوه بر نقش اصلی شان، ظاهر و استایل حمام را نیز تغییر می دهند. قفسه حمام، پرده حمام، کفی وان و بالشتک حمام همگی بخشی از لوازم موردنیاز حمامند. در ادامه نگاه دقیقتری به این وسایل و کاربردشان می اندازیم.

قفسه حمام؛ کاربردی ترین

قفسه وسایل حمام Milano

هر حمامی صرف نظر از اندازه و استایل، به یک قفسه حمام برای قرار دادن وسایل شست و شو نیاز دارد. این قفسه ها از پلاستیک و یا فلز ساخته شده و می توانند نصبی و یا غیر نصبی باشند. به عنوان مثال قفسه های حمام مدل Teleskop شرکت آلمانی ونکو دارای طبقاتی از جنس پلاستیک است که به یک میله استیل با قابلیت تغییر ارتفاع متصل هستند. این قفسه را می توان به راحتی جابه جا و ارتفاع آن را به دلخواه تغییر داد. نوع دیگر قفسه های غیر نصبی مانند قفسه های استیل ضد زنگ Super-Loc ونکو از سیستم مکشی برای اتصال به کاشی های حمام استفاده می کنند. مدل های قفسه های ونکو به این موارد محدود نمی شود و قفسه های چسبی، آویزی و نصبی را نیز شامل می شود.

پرده حمام؛ تابلوی حمام

پرده حمام کرکره ایی

بخش مهمی از ظاهر حمام به پرده حمام وابسته است. ممکن است در بدو ورود به حمام متوجه اکسسوری ها و وسایل کوچکتر نشوید اما مطمئنا پرده حمام از چشم شما دور نمی ماند. به همین دلیل است که امروزه تنوع طرح و رنگ پرده های حمام به شدت افزایش یافته است. به دلیل حضور در محیط مرطوب کیفیت و جنس پرده حمام از اهمیت زیادی برخوردار است. برندهای آلمانی ونکو و کلین ولکه از جمله تولید کنندگان بزرگ پرده حمام در اروپا هستند.

محصولات این برندها از جنس پلی استر، ضد آب و آنتی باکتریال بوده و به آسانی شسته و نگه داری می شوند. برند ونکو به منظور افزایش خواص آنتی باکتریال از فناوری نانو در پرده های حمام خود بهره برده است.

کفی یا کفپوش ضد لغزش حمام؛ ایمن و مطمئن

کفی وان حمام

کفپوش ضد لغزش حمام به منظور جلوگیری از سرخوردگی در کف حمام، زیر دوش و یا درون وان قرار داده می شود و می تواند علاوه به کاربرد اصلی اش طرح و رنگ جدیدی به کف حمام بدهد. استفاده از این کفی ها به ویژه هنگام استحمام کودکان ضرورت بیشتری می یابد. از سوی دیگر با انتخاب کفی با طرح و رنگ مناسب می توان کودکان را به حمام کردن تشویق نمود. کفی های حمام ونکو و کلین ولکه از مواد بسیار با کیفیت ساخته شده و دارای مکنده هایی جهت ثابت نگه داشتن کفی هستند. علاوه بر این به آسانی در دمای ۴۰ درجه و یا حتی ماشین لباسشویی قابل شستشو هستند.

بالشتک حمام؛ راحت و کاربردی

بالشتک حمام

اگر از وان در حمام خود استفاده می کنید حتما به یک بالشتک وان حمام احتیاج پیدا خواهید کرد. این بالشتک ها که معمولا با استفاده از تعدادی مکنده بر روی دیواره وان نصب می شود، استفاده از وان و تکیه به آن را تسهیل می کند. علاوه بر آن، با هماهنگ کردن طرح بالشتک با کفی و پرده حمام می توانید جلوه ی ویژه ای به حمام خود ببخشید. شرکت آلمانی کلین ولکه به منظور افزایش بهداشت محیط، از مواد آنتی باکتریال برای ساخت بالشتک های حمام خود استفاده می کند. رویه بالشتک های حمام کلین ولکه از پلاستیک بسیار مقاوم PVC ساخته شده و به آسانی تا دمای ۴۰ درجه قابل شستشو هستند.

آویز حوله؛ حفظ بهداشت

گیره آویز ابزاری کاربردی برای جلوگیری از آلودگی و نیز خشک ماندن حوله است. این آویز می تواند ساده، حلقه ای و یا میله ای باشد و عموما توصیه می شود روی دیوار بزرگتر حمام نصب شود. با توجه به محیط مرطوب حمام این آویزها معمولا از جنس پلاستیک و یا استیل ضد زنگ ساخته می شوند.

استفاده از لوازم حمام و محصولات باکیفیت این برندهای اروپایی برای شما خریداران ایرانی نیز امکان پذیر است. کافی است برای خرید به سایت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا مراجعه نمایید. شرکت اینترنتی ژرمن کالا یکی از بزرگترین واردکنندگان لوازم خانگی از برندهای معتبر و به نام اروپایی همچون اشپیرلا، ونکو، کلین ولکه و متالتکس است. این شرکت طیف گسترده ای از لوازم آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی را به صورت مستقیم و بی واسطه وارد و با قیمتی مقرون به صرفه به خریداران ایرانی عرضه می کند.

مقالات پیشنهادی ما

راهنمای خرید پرده حمام

پرده حمام کرکره ایی

پرده حمام نه تنها وظیفه مهم حفظ حریم خصوصی و خشک نگه داشتن کف حمام را بر عهده دارند، بلکه می توانند یک عنصر تزیینی و دکوراتیو نیز باشند. پرده های حمام دارای طرح و رنگ های متنوعی هستند و به ما اجازه می دهند به سرعت فضای کلی حمام را در عرض چند دقیقه تغییر دهیم. به همان اندازه که یک پرده حمام زیبا می تواند تاثیر مثبتی روی ظاهر حمام بگذارد، پرده های حمام قدیمی و کهنه می توانند باعث نازیبا و به هم ریخته نشان دادن این محیط شوند.

بنابراین بسیار مهم است که در زمان مناسب نسبت به تعویض پرده حمام قدیمی خود اقدام نمایید. اما خرید یک پرده حمام بدون دقت و برنامه ریزی لازم می تواند به فرایندی پیچیده و پردردسر تبدیل شود. ما در ادامه به برخی از نکات مهم برای انتخاب بهترین پرده حمام را برای جمع آوری کرده ایم. این نکات مواردی مانند انواع پرده های موجود، مواد، اندازه استاندارد و موارد دیگر را شامل می شود.

ادامه مطلب

 

مهم‌ترین لوازم جانبی حمام در جهیزیه عروس

لوازم جانبی حمام

اکسسوری یا لوازم جانبی به وسایلی گفته می‌شود که جنبه تزیینی دارند و می‌توان اینگونه تفسیر کرد که نبودنشان در کاربرد محصول اصلی (برای مثال در این مطلب حمام) اختلالی ایجاد نمی کند. اما واقعیت امر این است که وسایل مختلف در طول زمان براساس نیاز انسان و یا عادت او به استفاده از آن ها کم کم این تعریف را دچار چالش می نماید.

ادامه مطلب

 

انواع مدل پرده حمام

انواع پرده حمام

اما نکته مهم و پر از چالش برای افراد درزمان خرید پرده حمام، نا آشنایی با انواع پرده حمام است. برخی افراد با تصور بر این که حتی مدل مدنظرشان حتما یک محصول جدید و تولید نشده ای هست، به دنبال آن نمی روند و از مشکلات ناشی از نبود پرده حمام مناسب در لوازم حمام رنج خواهند برد. در این مطلب انواع پرده حمام را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر قصد خرید پرده حمام را دارید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.