خانه » مجله اینترنتی » اخبار » مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

مزایای خرید از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا

مزیت-خرید-از-فروشگاه-اینترنتی-ژرمن-کالا-

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با هدف ارائه محصولات باکیفیت آلمانی و اروپایی به خریداران ایرانی آغاز کرده است. انواع لوازم بهداشتی حمام، اکسسوری آشپزخانه و نیز کالای خواب در این شرکت عرضه می شود. تمامی این محصولات، تولید بزرگترین و معتبرترین شرکت های آلمانی و اروپایی هستند. سابقه و اعتبار این تولیدکنندگان جهانی، پایانی بر نگرانی خریداران در مورد کیفیت اجناس خواهد بود.

در ژرمن کالا می توانید محصولات را از برند های خارجی دریافت کنید

دانلوپیلو

پرسابقه ترین برند تولید کالای خواب لاتکس. این شرکت آلمانی فعالیت خود را از دهه های اول قرن بیستم آغاز کرده و امروز به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان کالای خواب تبدیل شده است. طول عمر، کیفیت و خواص آنتی باکتریال و هایپوآلرژنیک لاتکس طبیعی استفاده شده در کالای خواب دانلوپیلو، باعث استقبال خریداران مختلفی از سراسر جهان از محصولات این شرکت شده است.

اشپیرلا

پیشروترین شرکت در زمینه تولید وسایل حمام و سرویس بهداشتی در اروپا. اشپیرلا بیش از ۶ دهه پیش فعالیت خود را با تولید اولین پرده های حمام در اروپا، در کشور سوییس آغاز کرد. امروزه این شرکت، در فرانسه و آلمان نیز دارای شعب است و محصولاتش را به بیش از ۶۰ کشور در سراسر جهان عرضه می کند.

متالتکس

از تولیدکنندگان مطرح اروپایی لوازم خانه و آشپزخانه با بیش از ۷ دهه سابقه. متالتکس در سال ۱۹۴۵ در سوئیس پایه‌گذاری شد و کار خود را با تولید محصولات مربوط به خانه و آشپزخانه با استفاده از سیم‌های فلزی آغاز کرد. در حال حاضر محصولات متالتکس هر روز بین بیش از ۶۰۰۰ توزیع کننده در ۷۵ کشور جهان توزیع می شود. این شرکت سوییسی سالیانه ۲۰۰ محصول جدید را مطابق با نیازهای مصرف کنندگان تولید و روانه بازار می کند.

ونکو

طراح و تولیدکننده مطرح لوازم حمام و سرویس بهداشتی و اکسسوری آشپزخانه. این شرکت آلمانی فعالیتش را در دهه ۵۰ میلادی با تولید اولین کاورهای میز اتو در آلمان آغاز کرد. امروزه ونکو با تولید روزانه ۶۰۰۰ کالای بهداشتی و آشپزخانه و نیز تولید سالانه ۴۰۰ محصول جدید، از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات خانه و آشپزخانه در اروپا محسوب می شود. ثبت بیش از ۱۰۰۰ پتنت و اختراع، محصول تلاش تیم تحقیق و توسعه این شرکت آلمانی تا به امروز بوده است.

کلین ولکه

تولید کننده برتر لوازم حمام و سرویس بهداشتی در آلمان. کلین ولکه بیش از ۵ دهه است که در زمینه طراحی و تولید لوازم بهداشتی نظیر اکسسوری سرویس بهداشتی و حمام، پرده حمام، کفی حمام و… فعالیت می کند. محصولات این شرکت آلمانی توسط ۵۰۰۰ توزیع کننده در ۴۰ کشور جهان به فروش می رسد.

فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا اصالت تمام کالاهای خود را تضمین می کند. بر روی تمامی محصولات عرضه شده توسط این شرکت، بارکدی نصب شده که با اسکن آن توسط یک نرم افزار بارکدخوان، می توانید به سایت تولیدکننده اصلی متصل و از اصالت کالای خود مطمئن شوید. اما عرضه محصولات اورجینال اروپایی و تضمین اصالت آن ها تنها مزیت فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا نیست. در ادامه به برخی دیگر از مزایای خرید از ژرمن کالا می پردازیم:

این فروشگاه محصولات خارجی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه می دهد

محصولات ژرمن کالا مستقیما توسط خود شرکت و بدون واسطه وارد می شود. با توجه به حذف واسطه ها، عمده فروشان و خرده فروشان، این محصولات با حداقل سود و قیمتی مقرون به صرفه در اختیار خریداران ایرانی قرار می گیرد.

امکان خرید اقساطی و بدون سود انواع کالای خواب

لاتکس طبیعی و مموری فوم ماندگارترین و سالم ترین ماده برای تولید برخی از انواع کالای خواب مانند تشک طبی است. گرچه قیمت تمام شده کالای خواب لاتکس نسبت به سایر همتایان خود بیشتر است، اما به دلیل طول عمر زیاد، خرید این اقلام مقرون به صرفه خواهد بود. ژرمن کالا در راستای ارائه خدمات بهتر و افزایش قدرت خرید مصرف کنندگان، تشک های طبی لاتکس طبیعی دانلوپیلو را در قالب فروش اقساطی کالای خواب و بدون در نظر گرفتن سود ارائه می کند. انواع تشک ها و زیر تشک های دانلوپیلو را می توانید به صورت قسطی و با قیمت مناسب خریداری نمایید.

بهره مندی از جشنواره ها و تخفیفات ویژه

ژرمن کالا در طول سال به مناسبت های مختلف از جمله اعیاد ملی و مذهبی و نیز در پایان هر فصل، جشنواره های تخفیف مختلفی را برگزار می کند. با خرید از ژرمن کالا در طول این جشنواره ها می توانید از تخفیفات ویژه آن بهره مند شوید. ارسال رایگان، تخفیف بر روی تمامی خرید ها، تخفیف ویژه خرید اولی ها و… از جمله این تخفیفات هستند.

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.