خانه » مجله اینترنتی » اخبار » مصاحبه با آقای مهندس کورس|موسس ژرمن کالا

مصاحبه با آقای مهندس کورس|موسس ژرمن کالا

فروشگاه-اینترنتی-ژرمن کالا-

چند مدت قبل مصاحبه ای با موسس ژرمن کالا در باره چگونگی بوجود امدن ایده این فروشگاه انجام گرفت که در ادامه نظر شما را به مصاحبه جلب میکنیم.

سوال اول

ابتدا خودتونو معرفی کنید بصورت خلاصه و بفرمایید فلسفه ایجاد فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا چه بوده؟

  • من فرید کورس هستم موسس سیگما گروپ با ۳۰ سال تجربه واردات و بازرگانی در زمینه آسانسور و پله برقی .
  • من خودم یکی از مشکلاتی که داشتم این بود که هر بار تشک طبی می خریدم به عنوان آلمانی یا خارجی بعد از ۶ ماه دچار فرورفتکی و دفرمه شدن می شد و مجبور به تعویض می شدم تصمیم گرفتم در مورد اصالت کالاهای موجود تحقیق کامل کنم که نتیجه خیلی خوبی نداشت و خیلی ها تشک های تولید داخل رو به اسم برند خارجی خصوصا آلمانی می فروختند طی سفرهای متعددی که به آلمان داشتم فرصت فعالیت روی برند دانلوپیلو برایم مهیا شد.

سوال دوم

با توجه به اینکه خیلی برندهای خارجی و داخلی در ایران هستند جدا از اینکه چه قدر اصالت دارند برند دانلوپیلو چه فرقی با بقیه دارد؟

  • اول از همه ۱۰۰% اورجینال و آلمانی هست و از خود کارخانه تهیه شده شما می توانید با یک سرچ ساده در مورد مدل و بارکد اطلاعات کالا را در سایت تامین کننده یا آمازون ملاحظه کنید .
  • از طرفی نسل تشک های سنگین و فنری تمام شده و این حق مردم هست که از کالای خواب با کیفیت استفاده کنند ان هم با این قمیت ، دلیل پایین بودن قیمت این کالاها  این هست که از ارز سال گذشته برای واردات استفاده شده و مواد اولیه اینها لاتکس طبیعی هست که خود این مسله در سلامتی بدن بسیار نکته مهمی هست و در هتل های ۵ ستاره در سراسر اروپا استفاده میشه

سوال سوم

آیا شما فروش اقساطی و گارانتی هم دارید یا مثل خیلی از شرکت ها بیشتر این موضوع حالت نمایشی دارد؟

بله خوشبختانه به دلیل اطمینان از کیفیت در صورت بروز هر گونه مشکل تا دو سال تعویض و ۵ سال خدمات پس از فروش دارند و شرایط اقساطی بدون سود و بهره هم برای مشتریان در نظر گرفته شده است که می توانند با مراجعه به سایت ژرمن کالا و یا تماس با پشتیبانی فروش از شرایط مطلع بشوند.

سوال چهارم

در حال حاضر این برند در کجاها بصورت غیر آنلاین قابل رویت هست؟

در حال حاضر بصورت آفلاین در شعبات خانه سام قلهک، پاسداران و صادقیه و شوروم دفتر مرکزی قابل رویت هست ولی ما اماده گرفتن نمایندگی فعال در تهران و شهرستانها هستیم.

سوال پنجم

توصیه شما برای خریداران  کالای خواب چی هست؟

  • اول از همه قبل از خرید کالای خواب مطالعه کافی داشته باشند و با توجه به نیاز افراد خرید صورت بگیرد.
  • اگر کالای وارداتی مد نظر هست حتما و حتما توجه به اصالت کالا و گارانتی مد نظر قرار بگیرد.
  • از طرفی کالای خواب مثل خیلی از لوازم منزل زود به زود قابل تعویض نیست در نتیجه بهتر است برندی را انتخاب کنید که به معنای واقعی بدون اینکه مشکلی (این مشکل می تواند فرورفتگی باشد و یا تهویه هوا باشد که یکی از مسائل مهم در بحث خرید کالای خواب هست ) ایجاد کند حداقل ۱۰ سال ماندگاری داشته باشد چون مستقیم با بحث سلامتی درارتباط است بر خللاف تصور عام برای جلوگیری از خیلی از مشکلاتی ارتوپویدی برای جوانان و نوجوانان این مسله مد نظر قرار بگیرد چون در سن رشد هستند و بدن در حال شکل گیری هست .

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.