خانه » مجله اینترنتی » معرفی برند » معرفی برند اشپیرلا

معرفی برند اشپیرلا

معرفی-برند-اشپیرلا-

تاریخچه برند اشپیرلا

داستان شروع اشپیرلا به هتلی در آمریکا در سال ۱۹۵۸ باز می گردد. جایی که آنتون هویبرگر با پرده حمام که در آن زمان در امریکا استفاده می شد، آشنا شد. در آن سال ها در سوییس استفاده از دوش برای حمام نسبتا ناشناخته بود. با این وجود هویبرگر تصمیم گرفت این محصول را وارد بازار اروپا کند. شاید خود او هم فکر نمی کرد محصولات اشپیرلا انقلابی در بهداشت فردی ایجاد کنند. می توان ادعا کرد او بود که به سوییسی ها یاد داد، چطور دوش بگیرند. 

و این شروع اشپیرلا بود، شروع دوره نوینی در بهداشت فردی، شروع نوآوری در زمینه لوازم حمام و لوازم سرویس بهداشتی

لوازم بهداشتی اشپیرلا

نام شرکت اشپیرلا از ساخت اولین میله پرده حمام این شرکت الهام گرفته شده است. این میله توسط بنیانگذار این شرکت اختراع شده بود. مکانیزم این میله پرده بر اساس فنرهای فلزی بود که با اعمال فشار روی دیوارها، میله را در جای خود نگه می داشتند. شرکت، نام اشپیرلا را با الهام از شکل مارپیچی (Spiral) فنرها برگزید. 

در سال ۱۹۶۵، گردش مالی شرکت برای اولین بار از مرز یک میلیون عبور کرد و اشپیرلا توانست نام خود را به عنوان شرکتی پیشرو در صنعت تولید لوازم حمام و سرویس بهداشتی مطرح کند. این شرکت بین سال های ۱۹۸۸ تا ۲۰۱۰، به یکی از شرکت های تابعه گروه آلمانی لایفهایت ((Leifheit پیوسته بود اما پس از آن مجددا به عنوان یک شرکت مستقل، تحت مالکیت سهامداران سوییسی قرار گرفت.

سبک تولیدی اشپیرلا

در تمام این سال ها اشپیرلا همیشه به سبک متمایز، نوآوری، بالاترین کیفیت و در کنار آن، طراحی گیرا در تولید محصولات خود متعهد بوده است. لوازم حمام و سرویس بهداشتی منحصر به فرد اشپیرلا در کنار ایجاد راحتی و رفاه، به مصرف کنندگان این امکان را می دهد که محیط حمام و سرویس بهداشتی خود را مانند باقی فضاهای خانه، با رنگ ها، جنس و طرح های مختلف، متناسب با سلیقه شخصی خود طراحی کنند. تنوع رنگی بی نظیر محصولات اشپیرلا همواره مورد توجه خریداران با سلایق مختلف بوده است.

برند اشپیرلا و محصولات آن

این شرکت سوییسی همیشه از ایده های خلاقانه برای تولید محصولات خود استفاده کرده است. تیم طراحی اشپیرلا همواره در جستجوی جدیدترین ترندها، تم ها و رنگ ها هستند. نتیجه ی این تلاش ها به عرضه ی کلکسیونی از وسایل حمام و سرویس بهداشتی می انجامد که هر ساله توسط اشپیرلا روانه بازارهای داخلی و بین المللی می شود. این کلکسیون ها با هدف افزایش رفاه مصرف کنندگان و ایجاد فضایی جدید و مدرن در محیط حمام و سرویس بهداشتی طراحی می شوند.

محصولات برند اشپیرلا

اولویت اشپیرلا در تولید محصولات، ترکیب عملکرد و زیبایی است. محصولات اشپیرلا شامل دسته بندی زیر می شوند:

 

اشپیرلا با بیش از ۶ دهه سابقه، پیشروترین شرکت در زمینه تولید وسایل حمام و سرویس بهداشتی در اروپاست. در حال حاضر شرکت اشپیرلا به همراه دو شرکت تابعه خود، اشپیرلا فرانسه و اشپیرلا آلمان، و سایر شرکای تجاری خود، در بیش از ۶۰ کشور جهان حضور داشته و از برندهای مطرح و شناخته شده جهانی محسوب می شود.

 

همه ی برند ها

 

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.