خانه » مجله اینترنتی » معرفی برند » معرفی برند ونکو

معرفی برند ونکو

معرفی-برند-ونکو-

تاریخچه برند ونکو

برند Wenko نزدیک به ۵۰ سال است که در زمینه‌ی طراحی و تولید لوازم بهداشتی و حمام و آشپزخانه فعالیت خود را آغاز نمود. اوایل سال ۲۰۰۲ و ۲۰۰۴، پسران هانس-یوآخیم کولنر نیکلاس و فیلیپ کلنر به عنوان نسل سوم به شرکت خانوادگی “ونکو” وارد شدند .Wenko هم اکنون با کارمندان بسیار زیادی در سرتاسر جهان با ریشه آلمانی دارای فعالیت در زمینه فوق است.

محصولات برند ونکو

از جمله محصولات برند ونکو می‌توان به لوازم سرویس بهداشتی از جمله موارد زیر اشاره کرد:

لوازم سرویس بهداشتی ونکو

برند ونکو یکی از مشهورترین برندها در زمینه طراحی و تولید لوازم بهداشتی، لوازم حمام و وسایل آشپزخانه است. این شرکت آلمانی حدود ۵۰ سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و امروزه به یکی از معروف ترین برندها در این زمینه تبدیل گشته است. از جمله لوازم تولیدی این شرکت می توان به جا صابونی، جا مسواکی، برس های توالت شوی، پمپ های مایع دستشویی، قفسه های حمام، آینه و وسایل دیگر بهداشتی اشاره کرد.

محصولات ونکو از نظر کیفیت  در اروپا و سراسر جهان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، همچنین محصولات ونکو دارای قیمت بسیار مناسبی هستند و در برخی محصولات به عنوان محصولات اکونومی نیز مطرح هستند .  مهمترین نقطه تمرکز ونکو بر روی نوآوری و خلاقیت است، تیم طراح در ونکو سهم عظیمی از این پیشرفت را دارد چرا که همواره نوآوری و خلاقیت را سرلوحه خویش قرار داده اند از دیگر عوامل محبوبیت ونکو میتوان به گارانتی و ضمانت اصالت کالاها اشاره کرد،

لوازم بهداشتی توالت برند ونکو

اصالت محصولات ونکو

تمامی کالاهای ونکو دارای بارکد اختصاصی می باشند که از طریق این بارکد می توان محصولات فیک و اصل را به راحتی تشخیص داد. یکی از محصولات بسیار پرطرفدار ونکو آویزهای چسبی با قدرت چسبندگی بسیار بسیار بالاست. این آویزها تحمیل وزن بسیار بالایی در برابر سایر آویزهای موجود در بازار دارند و به عنوان نگهدارنده اجسامی مانند حوله، لباس، کیف، سشوار و … قابل استفاده هستند.

ونکو به دلیل گارانتی، کیفیت و تنوع محصولاتی که دارد در ایران توانسته در سالهای اخیر سهم بسیار بزرگی از بازار را از آن خود کند. ونکو هر ساله در نمایشگاه های مختلف شرکت دارد و به عنوان یکی از غرفه داران اصلی در این نمایشگاه ها به ایفای نقش می پردازد.

محصولات ونکو به دو دسته تقسیم بندی میشود محصولات لاکچری و محصولات معمولی و اکونومی که برای استفاده روزمره کاملا مناسب و در عین حال بسیار بسیار با کیفیت می باشد .همچنین ونکو دارای زیر مجموعه هایی در ایتالیا، فرانسه و اسپانیا می باشد. ونکو در سال ۲۰۱۸ جایزه” بهترین برند ۲۰۱۸” را از آن خود کرده کرده است. همچنین برنده جایزه “Plus X Award” نیز شده است.

قفسه و لوازم حمام ونکو

برای خرید محصولات ونکو از مارک های بی نظیر خارجی، به فروشگاه ژرمن کالا اعتماد کنید. ما بهترین ها را با ضمانت اصالت به شما تحویل خواهیم داد.

 

همه ی برند ها

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.