راهنمای نصب برچسب کاشی

مهم‌ترین-نکات-نصب-برچسب-کاشی-

نصب برچسب کاشی شاید برای برخی از افراد جز کارهای چالش برانگیز باشد. استرس کاری که در طول زندگی کمتر انجام داده‌اید باعث کاهش کیفیت نتیجه نهایی خواهد شد. این در حالی است که نصب برچسب کاشی آسان تر از آن چیزی است که تصورش را می‌کنید. فقط کافی است چند نکته را برای اجرای بهتر آن در نظر یگیرید. چسباندن برچسب کاشی می‌تواند به دلایل مختلفی صورت بگیرد اما معمولا جز کارهای پرتکرار برای افراد مختلف نیست.

پس باید به برخی افراد برای نگرانی از این کار به دلیلنداشتن تجربه حق بدهیم. از طرفی نصب برچسب کاشی جز آن دسته از اعمالی است که برون سپاری آن باعث ایجاد هزینه اضافی برای خانه و خانواده خواهد شد. بهتر است با کمی اعتماد به نفس و رعایت نکات گفته شده در این مطلب به راحتی برچسب‌های مورد نظر خود را با کیفیت نصب نمایید.

 

چرا نصب برچسب کاشی ضروری است؟

کاشی جز آن دسته از محصولات به کار رفته در منزل است که کمتر از 40 سال اخیر جای خود را در منازل شخصی باز کرده است. گرچه این محصول قدمت بسیار طولانی در زیباسازی کاخ‌ها و مساجد قدمی داشته و دارد. اما در زمان قدیم به دلیل گرانی و کمیاب بودن آنچنان در خانه‌های معمولی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت. از طرفی کاشی به عنوان یک لایه محافظ قوی برای طولانی کردن عمر دیوار و همچنین حفظ دمای محیط نیز به کار می‌رود. اما چرا در برخی موارد نصب برچسب کاشی ضروری است؟

در نتیجه میتوانید از برچسب کاشی به عنوان لوازم حمام، لوازم آشپزخانه و لوازم سرویس بهداشتی جهت دکوراسیون و مدرن سازی کاشی ها استفاده کنید. یعنی برچسب کاشی می تواند از دسته لوازم دکوراتیو و حمایتی برای دیوار باشد.

در مرحله اول برای نصب برچسب، کاشی خود را ترمیم کنید

یک کاشی شکسته، خورده شده یا لب پر گشته می‌تواند زیبایی ده ها کاشی دیگر روی دیوار را تحت تاثیر قرار دهد. اما تعویض یا ترمیم آن شما را دچار هزینه گزاف کرده و مستلزم زمان طولانی خواهد بود. در این زمان شما می‌توانید با استفاده از انواع برچسب کاشی و نصب آن برای داشتن یک دیوار سالم به کار ببرید.

مهم‌ترین-نکات-نصب-برچسب-کاشی-

دکوراسیون جدید داشته باشید

ممکن است یک منزل را به تازگی خریده باشید یا خانه اجاره‌ای را در اختیار گرفته باشید. اما با کاشی یا برچسب‌های قدیمی مواجه شوید که چندان به مذاق شما خوش نمی‌آیند. چه روشی ساده‌تر از نصب برچسب کاشی دلخواهتان برای نوسازی این خانه سراغ دارید؟ با چند متر از این محصول زیبا و ضروری به راحتی دکوراسیون و طراحی دلخواهتان را به آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی دهید و از آن لذت ببرید.

 

چه نکاتی را باید قبل از نصب برچسب کاشی رعایت کنید؟

اگر برچسب کاشی شما از گوشه کنار بلند شده یا بر روی سطح آن حباب‌های بزرگ و کوچک شکل می‌گیرد. اگر عمر کوتاه آن شما را خسته کرده و مجبورید هر سال برچسب جدیدی خریداری نمایید. اگر دیدن یک برچسب کج بر روی سطح صاف شما را خسته و کلافه کرده پس باید بگویم شما شدیدا به خواندن مراحل زیر برای نصب برچسب کاشی نیاز دارید.

ابتدا نیاز خود را مشخص کنید

قبلاز هر چیز باید تعیین کنید برچسب کاشی را برای چه محلی استفاده خواهید کرد. جواب این سوال مهم به انتخاب درست برچسب بسیار کمک می‌کند. در نظر داشته باشید برچسب مناسب برای آشپزخانه و حمام بسیار متفاوت خواهند بود. تعیین کنید سطح مورد نظرتان چقدردر معرض رطوبت و دمای بالا قرار خواهد گرفت.

درست انتخاب کنید

دومین مرحله برای داشتن یک برچسب کاشی مناسب انتخاب و خرید صحیح آن است. انواع برچسب کاشی در جنس و رنگ‌های مختلف در سطح بازار وجود دارد که قطعا همه آن ها مناسب نیاز شما نمی‌باشند. برچسب سنگ یا طرح سه بعدی معمولا برای تغییر دیزاین و دکوراسیون آشپزخانه استفاده می‌شود. حال آنکه برای حمام یا سرویس بهداشتی به برچسب پلاستیکی نیاز دارید تا در محیط مرطوب عمر طولانی داشته باشد. پشت و کناره‌های گاز یا شوفاژ از دمای بالایی بروردارند پس دقت نمایید یک برچسب مقاوم به حرارت را انتخاب نمایید.

انتخاب برچسب کاشی مناسب

سطح کاشی را آماده نصب برچسب کنید

یکی از نقاط ضعف برچسب‌های کاشی، نیاز آن‌ها به یک سطح کاملا صاف و پاکیزه است. هرگونه برآمدگی، خش و خوردگی و یا حتی مقدار کمی چربی باعث می‌شود زیبایی برچسب از بین برود. از طرفی تمامی نواقص از روی برچسب نیز نمایان خواهد گردید. اگر سطح شما نیاز به سمباده کاری دارد حتما با یک سمباده نرم آن را آماده نمایید.سپس آن را شسته و کاملا خشک نمایید.

نصب برچسب کاشی را تمرین کنید

ذهن تمرین داده شده برای یک عمل برای تصمیم گیری بسیار آماده تر خواهد بود. قبل از کندن محافظ پشت برچسب چند بار عمل نصب را امتحان نمایید و از صاف بودن خروجی نهایی مطمئن شوید. می‌توانید از فرد دیگری که با فاصله دورتر از شما قرار دارد نیز کمک بگیرید. از خطوط بین کاشی‌های یا سطوح موازی مانند کابینت که توسط ابزار دقیق معمولا نصب می‌شوند می‌توانید استفاده نمایید.

کار را تمام کنید

برچسب کاشی را از یک طرف جدا کرده و بر روی نقطه شروع قرار دهید. همزمان با جدا کردن مابقی آن از محافظ، با دست به آرامی آن را بر روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. کمی فشار نیز برای قرار گرفتن آن کافی است. در انتها با یک خط کش، کارتک یا یک دستمال خشک، چشبیدن برچسب را محکم نمایید.

 

مقالات پیشنهادی ما

در چه مکان هایی می توان از برچسب کاشی استفاده کرد

موارد استفاده از برچسب کاشی

استفاده از برچسب کاشی در دکوراسیون مدرن و طراحی‌های خانه‌های جدید جای خود را باز کرده است. اما برخلاف تصور عموم استفاده از این برچسب‌ها یا در اصطلاح عمومی؛ استیکر، تنها خاص خانه‌های جدید نیست. خانه‌های قدیمی یا در حال نوسازی نیز در جای جای منزل نیاز به برچسب داشته تا زیبایی یا کارایی از دست رفته خود را بازیابند. در این مطلب موارد ضروری استفاده از برچسب کاشی را به شما یادآور خواهیم شد و درباره هر مورد نکات مهمی را آموزش خواهیم داد. اگر از ظاهر بخش‌هایی از خانه‌تان راضی نیستید و یا هنوز برای بازسازی کامل آن‌ها آمادگی ندارید حتما این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید. ممکن است پاسخ برخی از سوالاتتان در اینجا باشد.

ادامه مطلب

 

چگونه کاشی‌های کهنه خانه را نو کنیم؟

نو کردن کاشی های کهنه

کاشی‌های آشپزخانه، حمام و دستشویی از مهم‌ترین جنبه‌های زیبایی و نظافت خانه هستند. تا زمانی که سالم و براق هستند، نور را بهتر منعکس می‌کنند و بهداشتی تر به نظر می‌آیند اما اگر کهنه شوند، کدر و کثیف دیده می‌شوند. فرقی هم نمی‌کند که چقدر آن‌ها را بشویید! هزینه تعویض کاشی‌ها هم که با اوضاع اقتصادی موجود برای همه مردم به‌صرفه نیست! در نتیجه ما چند راهکار ساده و کم هزینه برای نو نوار کردن کاشی ها و سرامیک های دیوار آشپزخانه، حمام و دستشویی به شما ارائه می دهیم.

ادامه مطلب

برچسب ها

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.