خانه » مجله اینترنتی » معرفی محصولات دکوراتیو » انواع جا شمعی برای انواع دکوراسیون

انواع جا شمعی برای انواع دکوراسیون

انواع_جا_شمعی_برای_انواع_دکوراسیون_را_بشناسید_

زندگی هر فردی پر از لحظات آرامش بخش است که تکرار نشدنی است. هر یک از این لحظات در خاطر انسان ماندگار می‌شود. چه بهتر که این موقعیت‌های گذرا را با یک شمع و جا شمعی زیبا، روشن و شاعرانه کنیم. نور یک شمع قطعا با لرزش مختص به خود و روشنایی دلچسبش می‌تواند برای هرکسی لذت بخش و دوست داشتنی باشد. اما اهمیت یک جا شمعی زیبا و مناسب را نباید در دکوراسیون محل مورد نظر فراموش کرد. با شناخت انواع جا شمعی، می توانید شیک ترین نمونه را برای مراسمات و جشن های خود انتخاب کنید.

آیا وجود انواع جاشمعی در منزل ضروری است؟

شاید در ابتدا داشتن یک جا شمعی در منزل ضروری به نظر نرسد واحساس کنید کالاهای ضروری‌تری وجود دارد که باید به خرید آن‌ها اقدام نمایید. اگر به دکوراسیون منزل خود اهمیت نمی‌دهید یا اصلا دکور خاصی را در نظر نگرفته‌اید، درست فکر می‌کنید. اما اگر زیبایی خانه برایتان اهمیت دارد و قصد ایجاد یک چینش زیبا و در عین حال کاربردی با لوازم دکوراتیو را دارید هرگز نباید وجود این محصول را در منزل دست کم بگیرید.

یک جا شمعی زیبا و مناسب می‌تواند فضای منزل را کاملا لوکس و مجلل کند. انتخاب جا شمعی از چالش‌های بزرگ خواهد بود زیرا برای ان کار باید عوامل متعددی از جمله کاربردی یودن، ترکیب با وسایل مختلف و همچنین مکان قرار گیری را در نظر بگیرید.

انواع جا شمعی

چه نکاتی را برای خرید انواع جا شمعی باید در نظر بگیرید؟

همانطور که در بخش قبل گفتیم خرید جا شمعی از آنچه فکر می‌کنید کمی سخت تر خواهد بود. اما نگران نباشید یک مسیر مشخص برای این خرید به شما کمک خواهد کرد. ابتد محل قرار گیری را مشخص کنید. آشپزخانه، اتاق خواب یا سالن پذیرایی هر کدام نیازمند طرح خاص خود است. سپس نوع دیزاین این مکان مشخص شده را تعیین نمایید.

یک دیزاین سنتی نسبت به یک دکور مدرن، یک طراحی ساده یا شلوغ، هر کدام شرایط خاص خود را پیش خواهند داشت. محل قرارگیری را تعیین نمایید و به وسایل اطراف آن کمی دقت کنید. یک پایه چوبی یا یک میز سنگی، این مسئله مهم می‌تواند جنس مناسب شما را برای خرید انواع جا شمعی مشخص نماید. بهتر است این دو مکملو نزدیک به یکدیگر باشند تا تناقضی ایجاد نشود. سپس با استفاده از اطلاعاتی که در ادامه به شما می‌دهیم نوع جا شمعی خود را مشخص کنید. با تعیین بودجه مدنظرتان می‌توانید حالا به دنبال جنس مناسب خود بگردید. ر سایت ژرمن کالا می‌توانید انواع جا شمعی زیبا و با کیفیت را مشاهده، مقایسه و خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید.

انواع جا شمعی از نظر طرح

جا شمعی ساده

طرح‌های ساده مانند شمع لیوانی همیشه شیک باقی می‌مانند و به اصطلاح از مد نمی‌افتند. یک طرح ساده می‌تواند هر دکوری را تکمیل کند اما برای دیزاین‌های مدرن چندان مناسب نیستند. یک جا شمعی با طرح ساده برای ورودی منزل یا اتاق خواب انتخاب مناسبی است و برای نشیمن می‌توانید از موارد دیگر بهره ببرید.

جا شمعی منبت کاری

طرح‌های منبت کاری مخصوص جاشمعی های چوبی است. این هنر فاخر ایرانی در تمام زمینه‌ها و وسایل منزل چه کاربردی و چه تزئینی زبان زد جهان است. در نظر بگیرید طرح منبت کاری برای ست شدن با دیگر وسایل سختی خود را دارد. این طرح را برای دکوراسیون های سنتی استفاده نمایید.

جا شمعی نقاشی شده

نقاشی فقط برای تابلو نیست. انواع ظروف چینی و سرامیکی می‌توانند با کمی سلیقه و هنر دست به یک اثر زیبا تبدیل شوند. همانند یک جاشمعی نقاشی شده به رنگ و جلای زیبایی به منزل می‌دهد. بنابر موضوع این نوع جا شمعی نیز بهتر است برای دکورهای سنتی و کمی شلوغ استفاده شود.

جا شمعی تک

طرح یک جاشمعی فقط براساس نقش و نگار نیست. طراحی ساختار این محصول می‌تواند به صورت تک شعله یا تک شمع باشد. این نوع در دسته جاشمعی های ساده جای می‌گیرد و برای خانه‌های کوچک و یا باارتفاع سقف کم مناسب است.

جا شمعی چندتایی

دوتایی، سه تایی یا حتی بیشتر، بستگی به سلیقه شما دارد. این نوع جا شمعی که بیشتر از جنس فلز ساخته می‌شوند فضای بیشتری را نیاز دارند و بهتر است برای دیزاین های مدرن و خانه های بزرگ استفاده شوند.

جا شمعی چند تایی

انواع جاشمعی از نظر جنس

جاشمعی چینی

چینی وسرامیک دو جنس ظریف و بسیار زیبا برای ساخت جا شمعی هستند. این جنس بسیار حساس و شکننده است. اگر کودک خردسال در منزل دارید این نوع را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم.

جاشمعی سنگی

این محصول معمولا به دلیل سختی ساخت، اندازه و حجم چندان بزرگی ندارد. اما می‌توان آن را به عنوان خاص ترین جا شمعی برای طراحی های سنتی، روستیک و منحصر بفرد در نظر گرفت. مراقب وزن بالای این محصول باشید.

جا شمعی فلزی

رایج‌ترین نوع جاشمعی در بازار از جنس فلز است. ساخت راحت تر و تهیه آسان مواد اولیه باعث می‌شود طراحانو خریداران زیادی به این نوع محصول راغب باشند.تنوع بالای طرح در این نوع جا شمعی دست شما را برای خرید کاملا باز خواهد کرد.

جا شمعی چوبی

جنس چوب جز موارد کم یاب است. نوع چوب در زیبایی و طول عمر این محصول بسیار اثر خواهد داشت.

جا شمعی شیشه‌ای

شیشه به عنوان یک ماده اولیه در صنایع مختلف از جمله ساخت جا شمعی نقش مهمی ایفا می‌کند. دستگاه‌های مدرن و روش های نوین برای نقش و طرح دهی به شیشه باعث شده تنوع بالایی در این محصول ایجاد شود. در نظر داشته باشید یک طرح قدیمی و دیزاین سنتی ایرانی با انواع شیشه ساده و رنگی بسیار زیباتر خواهد شد.

جا شمعی ترکیبی

ترکیب شیشه و فلز، چینی و شیشه و دیگر انواع جنس در جا شمعی بسیار زیبا و دل نشین خواهد بود. از این نوع جا شمعی برای یک دیزاین گرم و کمی شلوغ بهره ببرید.

در این مطلب نکات مهمی درباره انواع جا شمعی به شما گفتیم. در وب سایت ژرمن کالا می‌توانید انواع جا شمعی را مشاهده، مقایسه و خریداری نمایید و درب منز تحویل بگیرید.

 

مقالات پیشنهادی ما

راهنمای دکوراسیون منزل با گل و گلدان

دکوراسیون منزل با گل و گلدان

گرچه امروزه خرید گیاهان زنده بیش از پیش آسان شده است، اما گاهی علیرغم تمام زحمات و تلاش ها، گیاهان پژمرده می شوند. گل و گیاه های مصنوعی راه حلی ساده برای این مواردند. این نوع گیاهان فراتر از گلدان خود رشد نمی کنند، برگ هایشان نمی ریزد و زرد نمی شود، و دیگر نیازی به نگرانی بابت آبیاری یا کود دادن به آن ها نیست. همچنین این گیاهان برای حیوانات خانگی و کودکان نیز ایمن بوده و نقش بسزایی در دکوراسیون زیبای حال، پذیرایی، تالار ها، لابی، اتاق خواب و … دارند.

ادامه مطلب

دسته بندی مقالات

مشتاقانه منتظر دریافت نظرات شما دوستان عزیز هستیم





For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.