جا مایع دیواری

لوازم دیواری بهداشتی بهترین انتخاب برای محل های کوچک که فضای کافی ندارند هستند. البته این نمونه های جا مایعی برای رعایت نظم بیشتر و جایگاه محکم و ثابت در سرویس های بزرگ نیز بسیار مناسب هستند. جا مایع دیواری از لوازم بسیار ضروری و کاربردی برای رعایت بهداشت در روشویی دستشویی و یا روی سینک ظرفشویی می باشد.

حال انتخاب یک جا مایع شیک و مدرن دیواری متناسب با رنگ و دکوراسیون دستشویی یا آشپزخانه، می تواند کارایی این وسیله نگهدارنده صابون مایع و شوینده را در دو جنبه؛ کاربردی و دکوری تضمین کند.

تمامی مدل های جا مایع دیواری فروشگاه ژرمن کالا از برند های خارجی آلمانی، سوئیسی و ترکی هستند و به شما تضمین می دهیم که باکیفیت ترین و با دوام ترین پمپ مایع را از مجموعه لوازم سرویس بهداشتی ما سفارش خواهید داد.

نمونه های فشاری یا لمسی پمپ مایع دیواری را متناسب با اکسسوری لوازم خود انتخاب کنید. از این پمپ مایع ها می توانید در دستشویی و آشپزخانه یا محل کار و بیرون از منزل نیز استفاده کنید. در انتخاب آن برای دستشویی، سعی کنید جا مایعی را با جا مسواکی، جا صابونی، سطل و فرچه یا شلف وسایل ست کنید. همچنین در انتخاب آن برای ظرفشویی، سعی کنید آن را با جا اسکاچی و مدل سینک ظرفشویی ست کنید.

  • برندها


  • برندها

در حال نمایش یک نتیجه

پمپ مایع فشاری پمپ فلزی ونکو