لوازم سرویس بهداشتی

تجهیزات و لوازم سرویس بهداشتی بیشتر از یک روشویی، یک شیلنگ آب، یک جا مایع و کاسه توالت است. دستشویی علاوه بر رفع نیاز ما، یک جنبه از دکوراتیو، سبک زندگی و نمای محل اقامت شما است. البته که هدف از دستشویی همان است که 100 سال پیش بوده، اما لوازم حمام و توالت، روز به روز در حال مدرنیته شدن هستند. لوازم و ملزومات سرویس بهداشتی که از آنها برای شستن، نظافت و نظم دهی به وسایل استفاده می کنید، باید علاوه برای حفظ بهداشت، از کیفیت، رنگ و جنس مناسب باشند.

راهنمای خرید لوازم سرویس بهداشتی

شما برای داشتن یک سرویس بهداشتی زیبا و لاکچری می‌بایست تمامی جوانب طراحی داخلی خانه را در نظر بگیرید. آنچه که می‌تواند در زیباتر شدن سرویس بهداشتی خانه شما اثر گذار باشد، استفاده از لوازمی است که رنگ و طراوت لوکسی به حمام و سرویس بهداشتی می‌بخشد. تنها با هزینه کمی در خرید لوازم سرویس بهداشتی لوکس و نصب چند وسیله باکیفیت و ساده، می توانید طراحی و دکوراسیون منزل خود را دگرگون کنید.

توالت کوچکترین بخش هر خانه‌ای است، اما سزاوار محبت می باشد. نظافت و پاکیزگی و همچنین منظم بودن این محیط برای بسیاری؛ از اهمیت بالایی برخوردار است. که با استفاده از اکسسوری سرویس بهداشتی ژرمن‌کالا می‌توانید حسی از سادگی و در عین حال مدرن بودن را در منزل و یا محل کار خود تجربه کنید.

دقت داشته باشید که در خرید لوازم سرویس بهداشتی، با دو دسته وسایل طرف هستید؛ لوازم ضروری سرویس بهداشتی و لوازم جانبی سرویس بهداشتی. می توانید با تهیه یک ست سرویس بهداشتی 3 تکه یا 4 تکه، علاوه بر داشتن ملزومات بهداشتی دستشویی، یک مجموعه زیبا و یک دست به ملزومات دستشویی اضافه کنید.

چه لوازمی برای سرویس بهداشتی ضروری هستند؟

جا مایع دستشویی

از مواردی که بایستی برای خرید جا مایع دستشویی دقت کنید؛ اصالت کالاست! به خصوص کالاهای وارداتی که بایستی دارای آرت نامبر باشند. مورد دیگر که باید به آن توجه شود پمپ تعبیه شده بر روی جا مایع دستشویی است.

روشویی دستشویی

نیازی به توضیح ندارد و قطعا شما هم یک تولبت جه از نوع فرنگی و چه ایرانی را ندیده اید که روشویی نداشته باشد و انتخاب یک روشویی با رنگ، اندازه و طرح مناسب با دستشویی، می تواند به نمای سرویس بهداشتی بسیار کمک کند.

فرچه توالت

چه بخواهید و چه نخواهید برخی مواقع سطوح کم دستشویی را آلودگی فرا میگیرد و داشتن یک فرچه مناسب می تواند به نظافت دائم محیط سرویس بهداشتی کمک زیادی بکند. تمیز و عاری از آلودگی نگه داشتن توالت مساله مهمی چه از نظر بهداشتی و چه از نظر زیبایی شناختی است. این کار باید به صورت منظم و پیوسته انجام شود. فرچه های توالت متداول ترین ابزار برای تمیز کردن سرویس بهداشتی و یا حمام هستند.

تمام فرچه های توالت یکسان و با کیفیت مشابه ساخته نمی‌شوند و نوع مواد به کار رفته در و طراحی کلی آن ها نقش موثر بر عملکرد و کارایی این ابزارها دارد. یک برس خوب باید به قدری مستحکم باشد که بتواند آلودگی ها را از روی سطح جدا کند و در عین حال آن قدر زبر نباشد که به سطح آسیب رسانده و روی آن خط و خشی ایجاد کند.

عموما ست سرویس بهداشتی دارای یک قلم فرچه دستشویی هم رنگ با دیگر قطعات هستند.

سیفون یا فلاش تانک

برای رفع آلودگی سریع و انتقال آن به چرخه فاضلاب باید به فکر خرید و نصب تجهیزات سیفون باشید. گردش حجم مشخصی از آب برای این انتقال برای تمام سرویس بهداشتی ها کاملا ضروری است. همچنین استفاده و تهیه تجهیزات باکیفیت می تواند به نما و ظاهر سرویس بهداشتی نیز بسیار کمک کند.

آینه و باکس

ست آینه و روشویی که در بسیاری موارد با کابینت های خاصی تزئین شده است، از لوازم بسیار کاربردی برای سرویس بهداشتی می باشد. باور کنید در مراسم ها و مهمانی ها، از هر 10 نفری که به دستشویی مراجعه می کنند، در پی یافتن یک آینه برای چک کردن سر و روی خود هستند، چرا که نمی توانند از آینه اتاق خواب یا دیگر بخش های خصوصی شما استفاده کنند، پس می توان آینه را هم از وسایل ضروری سرویس بهداشتی دانست.

از دیگر وسایل سرویس بهداشتی که وجود آنها در سرویس اهمیت زیادی دارد، شامل موارد زیر است:

  • ست سطل و فرچه؛
  • اسپری های خوشبوکننده؛
  • و دمپایی مناسب دستشویی.

لوازم غیر ضروری، اما بسیار کاربردی سرویس بهداشتی

جا مسواکی

در صورتی که از دسته افرادی هستید که به صورت منظم به دندان های خود رسیدگی میکنند، بهترین مکان برای قراردادن لوازم مسواک و جا مسواکی، در قفسه های روشویی است. طرح‌های منحصر به فرد ژرمن‌کالا هر آنچه که شما برای یک فضای مدرن به آن نیاز دارید را پاسخگو می‌باشد.

جا مسواکی نیز مانند فرچه، جا صابونی و جا پنبه ای، از مهم ترین اقلام ست سرویس بهداشتی می باشد.

درپوش تخلیه

درپوش تخلیه آب روشویی قبل از هرچیز بایستی استحکام و ماندگاری بسیار بالایی داشته باشند که با فشار و یا ضربه دچار اسیب نشوند. مورد دیگر اینکه کار کردن با آن آسان و به سهولت نیز نصب شود. تمام این ویژگی ها باعث افزایش کارایی و طول عمر این اکسسوری سرویس بهداشتی می‌شود. درپوش‌ تخلیه راه آب باید در دماهای مختلف بدون کاهش و یا اختلال در عملکرد مورد استفاده قرار گیرد.

بازه تحمل دمایی درپوش‌ها بین 40- تا 120 درجه سانتیگراد باشد. این درپوش باید برای مدت طولانی آب را درون وان، سینک یا روشویی حفظ کند، بدون آن که نشت و یا هدر رفتی در این میزان آب رخ دهد. بنابراین هنگامی که برای استحمام نیاز به پر کردن وان دارید یا می خواهید از آب جمع شده درون سینک برای شستن ظروف یا مواد غذایی استفاده کنید، می توانید به سهولت از این نوع درپوش های راه آب بهره ببرید. ضمنا تمامی درپوش‌های ژرمن‌کالا، ویژگی‌هایی که در بالا ذکر شد را دارا می‌باشند.

دیگر تجهیزات سرویس بهداشتی

از دیگر وسایل سرویس بهداشتی که می توانید در ادامه بهترین کیفیت ها را به سبد خرید خود اضافه کنید، شامل موارد زیر می باشد:

  • جا صابونی؛
  • جا پنبه ای؛
  • ست کابینت و روشویی؛
  • اسانس یا دستگاه خوشبوکننده؛
  • جا دستمالی؛
  • درب توالت فرنگی؛
  • و چاه بست توالت.

مهم ترین لوازم مورد نیاز دستشویی را می توانید یکجا با سفارش ست سرویس بهداشتی تهیه کنید.

جهت خرید و سفارش انواع وسایل و لوازم سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، به مجموعه ژرمن کالا اعتماد کنید. تمام وسایل و لوازم از برند های مطرح جهانی بوده و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشند.

  • برندها


  • برندها

نمایش 1–32 از 353 نتیجه

فرچه توالت فرچه توالت کلین ولکه
برس توالت کلین ولکه برس سرویس بهداشتی
برس مدل ruby برس توالت ruby
برچسب_کاشی_آلمانی_ برچسب_کاشی_آلمانی_
جامایع سرامیکی
جاصابونی پلاستیکی جاصابونی آلمانی
جامایع مدل پولاریس جامایع پولاریس آبی
جامسواکی اشپیرلا
جامسواکی اشپیرلا مدل max
جامسواکی_آلمانی_قرمز
جامسواکی مدل پولاریس جامسواکی متالیک
جامسواکی آلمانی کرم جامسواکی طرح کنفی
برس توالت مکشی فرچه توالت مکشی
نشان زنانه نشان زنانه ونکو
جامسواکی پلاستیک ونکو جامسواکی پلاستیک آبی
جامسواکی طرح موزائیک جاسواکی سفید ونکو
جامسواکی قرمز جامسواکی پلاستیکی آلمانی
پمپ مایع فانتزی
جاصابونی استیل جاصابونی مکشی
جاپنبه ای جاپنبه ای آلمانی
در_تخلیه_آب_ درپوش آبراه
در_پوش_راه_آب_ درپوش آبراه قلب
نشان سرویس بهداشتی
جاصابونی نارنجی پلاستیکی
جامسواکی فسیل جامسواکی طرح فسیل
جامسواکی سفید
فرچه شاینی سبز
فرچه توالت mallow فرچه آلمانی mallow
نشان مرد نشان سرویس بهداشتی مردانه
نشان زنانه مردانه نشان زنانه مردانه 1
نشان سرویس بهداشتی، (ادرار ممنوع)
پمپ مایع فشاری پمپ فلزی ونکو