لوازم آشپزخانه

آشپزخانه و لوازم آن است که میتواند یک خانه را به محل سکونت و زندگی تبدیل کند. ابزار آشپزی از مهم ترین وسایلی هستند که در آشپزخانه مورد استفاده قرار میگیرد و قاعدتا می‌بایست این ابزار از از اصالت، زیبایی، استحکام و تنوع بالایی برخوردار باشند.

امروزه سلیقه افراد به سمت لوازم مدرن آشپزخانه سوق پیدا کرده است و به همین دلیل ژرمن‌کالا از بین تمام محصولات موجود در انبارهای خارجی سعی را بر آن داشته تا ابزار و اکسسوری آشپزخانه را از برند هایی انتخاب کند که علاوه بر شیک بودن از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

ویژگی اصلی محصولات ژرمن کالا؛ کیفیت بالا و عرضه کالا از برندهای معتبر آلمانی و اروپایی است که علاوه بر ضمانت اصالت محصول، دارای گارانتی نیز هستند.

لوازم آشپزخانه که تهیه آنها ضروری است

اکسسوری آشپزخانه:

تهیه یک غذای لذیذ به اکسسوری و ابزار آشپزی مناسب نیاز دارد. هیچ چیز نمی تواند به اندازه ابزار و اکسسوری آشپزخانه باکیفیت، لذت آشپزی را برای شما دوچندان کند. جدیدترین مدل های چاقو، پوست کن، رنده، اسلایسر و سایر اکسسوری های آشپزخانه اروپایی هر ساله توسط ژرمن کالا وارد و در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می گیرد.

اکسسوری آشپزخانه می تواند محصولات زیر را پوشش دهد:

  • آبچکان؛
  • سوپرمارکت؛
  • یونیت و باکس سیب زمینا و پیاز؛
  • نظم دهنده بطری و مواد شوینده؛
  • باکس قاشق، چنگال و چاقو؛
  • بانکه و جای ادویه جات؛
  • و انواع آویز ها و جا دستمالی ها.

ابزار آشپزی:

آشپزی یک هنر است و لازمه آن عشق است. همه میدانیم غذایی که با عشق طبخ شود طعم لذیذی دارد، اما تهیه همچین غذایی بدون ابزار مناسب، تقریبا غیر ممکن است! ابزار آشپزی خود شامل چندین دسته ابزار پخت و پز، کیک پز، انواع کباب زن ها، تخته کار و … میشود که ابزار پخت و پز از مهم‌ترین آنها هستند.

ظروف نگهدارنده:

زیبایی و نظم از ضروریات یک آشپزخانه شیک است که به وسیله ظروف نگهدارنده و بانکه‌ها هر چه بیشتر به چشم می آ‌ید. در فضاهای کوچک، حتی بی نظمی های کم هم می توانند باعث شلوغ و نامرتب به نظر رسیدن فضا شوند. و چه چیز بهتر از نگهدارنده ها و ارگانایزرها می توانند به منظم تر شدن فضا کمک کنند. ژرمن کالا به عنوان یکی از بزرگترین واردکنندگان لوازم خانگی در ایران انواع مختلف ظروف نگهدارنده شامل جا ادویه های اصل اروپایی را به طور مستقیم وارد و با قیمت مناسب عرضه کرده است.

لوازم نظافت و گردگیری:

قلب خانه برای ادامه حیات خود به نظافت و گردگیری نیاز دارد و برای این کار نیاز به لوازم نظافت و گردگیری داریم که شامل جارو، سطل زباله، آشغال گیر، جا اسکاچ، محافظ سینک و ده‌ها وسیله دیگر می شود.

هنگامی که صحبت از ابزارهای آشپزخانه می شود، کیفیت حرف اول را می زند. تولیدکنندگانی نظیر ونکوی آلمان و اشپیرلای سوییس دارای چندین دهه سابقه در زمینه تولید لوازم خانگی بوده و محصولاتشان را به ده ها کشور در سراسر جهان صادر می کنند و می توانید همه ی این لوازم آشپزخانه را اینجا خریداری کنید.

ظروف آشپزخانه:

پختن غذاهایی که دوست دارید باید به اندازه خوردن آنها لذت بخش باشد. مجموعه ظروف آشپزخانه و ظروف آشپزی ما شامل انواع جنس های بادوام و مناسب برای تفت، بخارپز و جوشاندن هستند. فراموش نکنید که ظروف آشپزخانه و لوازم ضروری آشپزی را جهت تکمیل لوازم آشپزخانه خود به دقت انتخاب و خریداری کنید.

ست سرویس آشپزخانه:

البته که این خرید یک خرید منطقی و حرفه ایی برای ست کردن وسایل آشپزخانه است. سرویس آشپزخانه می تواند بخش قابل توجهی از تجهیزات آشپزخانه را پوشش داده و در دکوراتیو آشپزخانه نقش بالایی دارد.

لوازم ضروری و همچنین لوازم جانبی و دکوری آشپزخانه می توانند ترکیب مناسبی برای دکوراسیون آشپزخانه شما باشند، مخصوصا که اخیرا خرید این لوازم برای جهیزیه تازه عروس ها نیز بسیار شایع است.

تاثیر لوازم آشپزخانه در دکوراسیون منزل

حس خوب در خانه‌ای جاری می‌شود که دکوراسیون آشپزخانه‌ آن زیبایی را متبادر کند زیبایی که گاها در سادگی و منحصر به فرد بودن خلاصه می‌شود. یکی از مواردی که طراحی داخلی حایز اهمیت واقع شده، آشپزخانه است. دلیل برتری آشپزخانه کاربرد اساسی آن نسبت به سایر مکان‌های خانه است.

هنگامی که مطالعات علمی انجام شده در مورد عملکرد طراحی آشپزخانه مورد بررسی قرار گرفت، مشاهده شد که اساساً سی درصد از کارهای خانه در آشپزخانه صورت می‌گیرد بنابراین دکوراسیون، رنگ و چیدمان لوازم آشپزخانه از اهمیت بالایی برخوردار است.

بنابراین در خرید لوازم آشپزخانه، سلیقه خود، رنگ و سبک دیگر لوازم خانگی و دکوراسیون داخلی منزل و همچنین اندازه آشپزخانه را در نظر داشته باشید تا از نتیجه خرید رضایت کامل داشته باشید.

  • برندها


  • برندها

نمایش 1–32 از 193 نتیجه

جا ادویه جاادویه آلمانی
در_پوش_راه_آب_ در_پوش_راه_آب_
گیره 4شاخه آویز 4شاخه
کفشور_آب_بند_ کفشور_آب_بند_
در_پوش_راه_آب_ درپوش آبراه قلب
کفشور_آب_بند_ کفشور_آب_بند_
سطل_زباله_پلاستیکی_
درپوش_تخلیه_آب_ درپوش_تخلیه_آب_
درپوش_راه_آب_ درپوش_راه_آب_
سطل_زباله_پدالی_استیل_ سطل_زباله_پدالی_استیل_
سبد مشکی سبد مشکی 2
در_پوش_راه_آب_روشویی_
درپوش درپوش آبراه
سطل_زباله_
ارگانایزر پلاستیکی سفید شیک مدل Easy Box برند اروپایی کلین ولکه
آویز حوله قرمز آویز کلین ولکه
جا مایع استیل
قلاب آویز خرسی
جامایع_دستشویی_پلاستیکی_
در_پوش_راه_آب_پلاستیکی_
آویز 4 شاخه آبی چسبی Hakenleiste پلاستیکی
سبد ارگانایزر پارچه ای قرمز مدل Gastona برند خارجی کلین ولکه
دماسنج meteo
اسکوپ بستنی قاشق بستنی
زیر بشقابی زیربشقابی گلدار
ملاقه دسته استیل ملاقه متالتکس
فرچه قنادی
پوست کن استیل پوست کن متالتکس
همزن دستی همزن سیلیکونی
جا_مایع_دستشویی_
قفسه آشپزخانه نظم دهنده آشپزخانه
قلاب آویز 1