اکسسوری آشپزخانه

اکسسوری آشپزخانه چیست؟

برای آشپزی در قلب خانه نیاز به یک سری لوازم جهت پخت و پز و سرو غذا داریم. اکسسوری آشپزخانه ابزار بسیاری را در خود جای میدهد که دسته بزرگی از این اکسسوری را ظروف آشپزخانه تشکیل میدهد.

اکسسوری ها علاوه کاربرد آنها در تکمیل یکباره لوازم آشپزخانه، بهترین گزینه برای تازه عروس ها و تهیه جهیزیه عروس نیز می باشند.

جهت کارهای معمول و روتین آشپزخانه شامل برش دادن مواد غذایی ،پخت، آسیاب کردن و مخلوط کردن، ظروف مختلفی وجود دارد. چاقوی ابزار دیگری که در دسته یک ظروف عمومی و پرکاربرد قرار دارد و برای انواع غذاها استفاده شود.

سایر ظروف آشپزخانه بسیار تخصصی هستند و فقط برای تهیه نوع خاصی از غذا مانند جداکننده تخم مرغ یا هسته سیب قابل استفاده هستند.

کاربرد تجهیزات و انواع اکسسوری آشپزخانه

تهیه یک غذای لذیذ به اکسسوری و ابزار آشپزی مناسب نیاز دارد. هیچ چیز نمی تواند به اندازه ابزار و اکسسوری آشپزخانه باکیفیت، لذت آشپزی را برای شما دوچندان کند. در ژرمن کالا می توانید انواع اکسسوری های اصل آلمانی مورد نیاز برای تهیه و سرو غذا را تهیه نمایید.

جدیدترین مدل های چاقو، پوست کن، رنده، اسلایسر و سایر اکسسوری های آشپزخانه اروپایی هر ساله توسط ژرمن کالا وارد و در اختیار مصرف کنندگان ایرانی قرار می گیرد. تمامی محصولات ژرمن کالا تولید برندهای مطرح لوازم خانگی مانند متالتکس سوئیس و دارای کیفیت و ماندگاری تضمین شده هستند.

اهمیت اکسسوری برای آشپزخانه

کسانی که زیبایی و نظم خانه برایشان اهمیت دارد و برای هر قسمت از خانه طراحی خاصی در نظر گرفته اند. خرید اکسسوری‌های کاربردی برای آشپزخانه یکی از مهم‌ترین کارهایی است که باید انجام دهند. تهیه اکسسوری‌ها برای استفاده بهتر از فضای آشپزخانه است و همچنین تجربه لذت آشپزی را دوچندان میکند.

نظم دهی به فضای آشپزخانه و مدیریت چیدمان لوازم ضروری آشپزخانه، یک هنر است که بایستی با توجه به دکوراسیون اشپزخانه انجام شود و با استفاده از اکسسوری‌های آشپزخانه می‌توان دسترسی سریع به هریک از ابزار آلات آشپزی داشت و سرعت پخت و پز را بالا برد.

افرادی که به فضای آشپزخانه و ابزار آشپزی اهمیت میدهند قطعا خرید لوازم کاربردی و ضروری آشپزخانه برایشان بسیار مهم است. بنابراین پس از خرید اکسسوری خانه بایستی شروع به خرید اکسسوری‌هایی کنیم که آشپزخانه ما را شیک نشان دهند.

البته کاربرد اکسسوری آشپزخانه علاوه بر اینکه ابزاری برای آشپزی هستند، این لوازم نقش بسیار تاثیرگذاری در منظم بودن، زیبایی و مدرن بودن آشپزخانه دارد.

با اکسسوری آشپزخانه ژرمن کالا؛ رنگ بوی جدیدی به آشپزخانه خود دهید

اکسسوری آشپزخانه تنوع بسیاری دارد که می‌توانید با توجه به نیاز و سلیقه خود اکسسوری‌های موردنظر را از فروشگاه اینترنتی ژرمن کالا خریداری کنید.

  • برندها


  • برندها

نمایش 1–32 از 90 نتیجه

جا ادویه جاادویه آلمانی
اسکوپ بستنی قاشق بستنی
زیر بشقابی زیربشقابی گلدار
همزن دستی همزن سیلیکونی
قفسه آشپزخانه نظم دهنده آشپزخانه
همزن متالتکس همزن متالتکس 1
دستمال سفره دستمال نارنجی
زیربشقابی سبز 1 زیربشقابی سبز
زیربشقابی ایکیا
دستمال سفره طرح گل شیک برند ایکیا
استند دستمال استند جا دستمال
همزن دستی دوتایی همزن ایکیا
اردوخوری_بامبو_ترک
ماگ پاندا
ماگ گربه صورتی ماگ گربه ترک
دستمال سفره 30 عددی دستمال ایکیا
اسلایسر_پیتزا_ترک اسلایسر_پیتزا
ست فنجان ترک فنجان موج دار
استکان وارداتی استکان پاشاباغچه
جام ترک1 جام ترک
ظرف سرو مادام کوکو ظرف سرو بلانچ
سینی گرد مادام کوکو سینی مادام کوکو گرد
دستکش قابلمه دستکش آشپزی
اسلایسر استیل حرفه ای پیتزا مدل Keskin
قفسه آشپزخانه سفید مدل dolpa
ملاقه نقره ای ملاقه سوئدی
اسلایسر تخم مرغ پلاستیکی مدل Dual سفید
ارگانایزر 2طبقه آویز ادویه متالتکس
استند ادویه ارگانایزر متالتکس
ادویه ساب دستی1
همزن خاکستری همزن آشپزی
زیربشقابی 1 زیربشقابی