برچسب شیشه

طیف گسترده ای از طرح های برچسب شیشه را در رنگ های مختلف و از برند های خارجی اینجا خواهید یافت. استیکرهای تزئینی راهی عالی برای زیباتر کردن پنجره‌ها، در و دیوار، آینه ها، یخچال‌ها یا طراحی وسایلتان هستند؛ بخصوص برای کودکان. آنها را می توان بر روی هر سطح صاف غیر متخلخلی چسباند. البته که یکی دیگر از استفاده های این برچسب های تزئینی، مات کردن و کاهش نقطه دید نیز می تواند باشد.

ویژگی های برچسب شیشه این فروشگاه

باور کنید با استفاده از یک برچسب شیشه لوکس و جذاب، می توانید زیبایی شیشه ها و آینه ها و در نهایت دکوراسیون محل مورد نظر را 100 برابر جذاب و دیدنی کنید و با هزینه کم، شور و حال عالی به منزل خود دهید. البته این برچسب می تواند گزینه مناسبی برای دکوراسیون شیشه مغازه ها یا محل کار برای معرفی خدمات شما نیز باشد.

برچسب شیشه با برچسب کاشی تفاوتی ندارد و تنها نکته ایی وجود دارد و آن هم چاپ برعکس طرح ها روی برچسب شیشه است تا از بیرون هم نمای خوبی برای نمایش داشته باشد. دیگر ویژگی جذاب برچسب های شیشه و آینه ژرمن کالا، سهولت کندن و برداشتن آنها است.

مقاومت بالا، ضد آب و ضد خش بودن این برچسب ها، از دیگر ویژگی های نمونه های برچسب شیشه خارجی این فروشگاه است.

جنس و برند برچسب شیشه های ژرمن کالا

جنس برچسب ها از پلاستیک مرغوب، pvc و نمونه هایی از پلاستیک ژله ایی می باشد که کاملا ضد آب و با طول عمر بسیار زیاد می باشند. نمونه های ژرمن کالا از انواع چسبی و مکشی مولوکولی برچسب تزئینی تشکیل شده است که تمام بدون مواد سمی و مضر تولید شده اند.

شما می توانید برای شیشه ها و پنجره های کوچک، از این برچسب ها، به عنوان برچسب شیشه مات کن استفاده کنید و دید نفر مقابل به پشت شیشه را کور و محدود کنید. البته برای شیشه های بزرگ مانند دیوار های شیشه ایی اداراتو یا ویلا ها، باید از برچسب های رولی استفاده کنید که در این فروشگاه موجود نمی باشد.

ناگفته نماند تمامی مدل های برچسب شیشه ژرمن کالا از برند های خارجی اروپایی و ترکی هستند و از ظاهر و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

  • برندها


  • برندها

در حال نمایش 18 نتیجه

برچسب_شیشه_و_کاشی_ برچسب_شیشه_و_کاشی_
برچسب_شیشه_و_کاشی_ برچسب_شیشه_و_کاشی_
برچسب_شیشه_و_کاشی_ برچسب_شیشه_و_کاشی_
برچسب_شیشه_و_کاشی_طرح_گل_شیپوری_ برچسب_شیشه_و_کاشی_طرح_گل_شیپوری_
برچسب تزئینی طرح عروس دریایی برچسب_تزئینی_آلمانی_
برچسب_شیشه_و_کاشی_طرح_سنگ_ برچسب_شیشه_و_کاشی_طرح_سنگ_
برچسب_شیشه_و_کاشی_حمام_
بر_چسب_شیشه_و_کاشی_ بر_چسب_شیشه_و_کاشی_
برچسب_شیشه_و_کاشی_ونکو_ برچسب شیشه و کاشی بافت مربع
برچسب_تزئینی_شیشه_و_آینه_
برچسب_تزئینی_شیشه_و_آینه_
استیکر_گل_ استیکر وان 4عددی
برچسب_تزیینی_آلمانی_ استیکر 4 عددی
برچسب کاشی خرچنگ استیکر آلمانی حمام
برچسب_تزئینی_شیشه_و_کاشی_کلین_ولکه_ استیکر تزئینی
برچسب_تزیینی_شیشه_و_آینه_طرح_سنگ_
استیکر_طرح_کوسه_ استیکر تزئینی حمام
استیکر_طرح_ماهی_