لحاف

لحاف آخرین لایه بالایی از اقلام کالای خواب روی تخت خواب است که در کنار تشک و بالش مناسب، می تواند خوابی راحت و آرام را برای شما تضمین کند. نکته مهم در خرید لحاف، توجه به جنس داخل و کیفیت پارچه لحاف است. این روکش های پٌر از پَر غاز یا پلی استر، جایگزین مناسبی برای ملحفه روتختی هستند. لحاف های طبی ضد حساسیت ما علاوه بر راحتی و گردش هوای استاندارد، ظاهری بسیار شیک به دکوراسیون تخت و اتاق خواب شما می دهند.

جایگاه لحاف در کالای خواب

به مجموعه لوازمی چون تشک٬ لحاف٬‌ بالش و… کالای خواب گفته می شود. خرید یک کالای خواب راحت که آسایش شما را فراهم آورد نیازمند بررسی دقیق است و خرید لحاف نیز از این قانون مستثنی نیست، چرا که کیفیت خوب لحاف، علاوه بر ارتقای کیفیت و بهره وری خواب، مانع از ایجاد حساسیت پوستی می شود. بهترین لحاف ها باید در فصل گرما با گردش هوای مناسب مانع از تعریق و در فصل سرما، مانع از خروج گرما شوند.

تماس مستقیم لحاف با پوست بدن و تاثیر مستقیم ظاهر آن در دکوراتیو اتاق خواب، دلیل اهمیت و جایگاه آن در کالای خواب ما است.

بهترین لحاف چه ویژگی هایی دارد؟

اگر به دنبال خرید یک لحاف لوکس به مانند آنچه در هتل ها و اقامتگاه های بزرگ و مجلل استفاده می شود، هستید لحاف های دانلوپیلو ساخته شده از کرک و پر مرغابی مناسب شما خواهد بود. سبکی، نرمی و شکل اسفنجی این لحاف ها حس اقامت در یک هتل مجلل را برای شما تداعی خواهد کرد و از بهترین گزینه های برای استفاده روی تخت خواب هایی است که تشک طبی دارند.

این لحاف ها علاوه بر گرم نگه داشتن و پوشش مناسب بدن، به دلیل سبکی، امکان حرکت راحت بدن در هنگام خواب را برای شما فراهم می کنند. خوشبختانه محصولات این برند مطرح اروپایی در دسترس خریداران ایرانی نیز قرار گرفته است. البته جایگزین با کیفیت آن لحاف های پلی استر است که علاوه بر خواص ضد حساسیت و ضد تعریق بودن آن، مانع از رشد و تکثیر انواع باکتری ها در لحاف می شود.

برتری لحاف های آلمانی

می توانید محصولات سرویس لحاف خوب از برند آلمانی دانلوپیلو و لحاف های ترک بی نظیر را از سایت ژرمن کالا خریداری کنید؛ ما بهترین کیفیت را تضمین می کنیم.

لحاف یکی از کالاهای اساسی خواب است که از دیرباز در ایران زن ها به دوخت و دوز آن مشغول بودند. بعدها مردها این هنر را از همسران خود به عاریه گرفتند و وارد بازار کردند. جنس لحاف های مدرن اروپایی عموما از پر و یا پلی استر هستند که با توجه به نیاز خود جنس مورد نظر را انتخاب میکنید.

همان طور که میدانید لحاف هایی که از پر یا پلی استر پر شده اند برای سرما و زمستان مناسب هستند و به راحتی می توانید در دمای 30 درجه با ماشین لباسشویی و یا با دست بشویید.

لحاف پر چه مزیتی دارد؟

محتویات لحاف پر عموما از پر سینه غاز تهیه شده است که البته این به صورت درصدی میباشد و هر چه میزان پر استفاده شده در آن لحاف بیشتر باشد طبیعتا قیمت ان نیز بالاتر میرود. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که رویه بیرونی لحاف حتما از جنس پنبه خالص باشد که علاوه بر نرمی و لطافت خاص خود، بدون آب رفت بتوانید بارها آن را شستشو دهید.

لحاف پر برای افرادی که دچار بی خوابی های شبانه هستند مفید می باشد زیرا با نگه داشتن گرمای بدن، خواب را به مرحله عمیق تری می برد و سنگینی آن مانع از حرکات بی مورد در طول شب می شود. البته توجه داشته باشید این راهکار برای کسانی است که با گرما مشکلی ندارند.

اصول صحیح نگهداری لحاف

طبیعتا برای افزایش طول عمر هر کالایی ما موظف هستیم تا به درستی از آن مراقبت کنیم. بنابراین انواع لحاف گران قیمت آلمانی نیز از این امر مستثنا نیستند. لحاف پر و لحاف پلی استری را میتوان هم به صورت دستی و هم در ماشین لباسشویی با دمای 30 درجه شست اما به این نکته توجه کنید که چون اغلب لحاف ها بدون روکش هستند تا شما بتوانید به سلیقه خود آنها را روکش کنید در اولین مرحله بعد از خرید لحاف، حتما آنها را کاور کنید.

نکته دوم و مهم اینکه هر دو تا سه ماه یکبار لحاف خود را بشویید به خصوص برای کسانی که بیماری آسم و آلرژی دارند این شست و شوی دوره ای موجب میشود که گرد و خاک و آلودگی از سطح لحاف شما از بین برود.

تمام انواع لحاف، ملحفه، کاور تشک و پتو های ژرمن کالا از برند های اصلی ترکی و آلمانی هستند و به شما تضمین می دهیم که بهترین خرید را در کالای خواب خواهید داشت.

  • برندها


  • برندها

در حال نمایش 15 نتیجه

لحاف پلی استر
حراج
لحاف آلمانی دانلوپیلو
حراج
دانلوپیلو آلمان
حراج
خرید لحاف آلمانی پر
حراج
فروش لحاف آلمانی
حراج
دانلوپیلو آلمان لحاف پر غاز
حراج
لحاف پر دو نفره دانلوپیلو ۲۰۰x200 مدل Luxus kombi لحاف پر دو نفره دانلوپیلو ۲۰۰x200 مدل Luxus kombi
حراج
لحاف پر لحاف آلمانی
حراج
لحاف پر لحاف آلمانی
حراج
لحاف پر دو نفره سفید برند دانلوپیلو آلمان
لحاف پلی استر دانلوپیلو
حراج
لحاف پلی استر دونفره
حراج
لحاف پلی استر
حراج
لحاف پر دو نفره سفید برند دانلوپیلو آلمان
حراج
ست لحاف
حراج