حباب کاغذی سفید چراغ تزئینی برند ایکیا

ناموجود

برند:

کد کالا:
70103410

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت IKEA
  • برند سوئدی
  • جنس کاغذ برنج
  • رنگ سفید
  • قطر 45 سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “حباب کاغذی سفید چراغ تزئینی برند ایکیا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
ابعاد 46 × 46 سانتیمتر
سایر مشخصات

ساخت شرکت ikea سوئد, شکیل و زیبا, قابل بازیافت

جنس

کاغذ برنج

معرفی آویز دور لامپ IKEA 

هر اتاق از منزل شما با نورهای مختلف از نور طبیعی مانند خورشید گرفته تا نور مصنوعی لامپ ها، روشن می شود. اما آیا به استفاده از آویزهای دور لامپ فکر کرده اید؟ این آویزها می توانند رنگ نور اتاق را تغییر داده و یا بر شدت آن تاثیر بگذارند. این آویزها در ابعاد، رنگ و شکل های مختلف تولید می شوند. از این وسایل تزیینی زیبا می توانید در اتاق ها، آشپزخانه یا پذیرایی استفاده کنید. یکی از تولید کنندگان به نام اکسسوری های تزیینی، برند سوئدی ایکیا است. نام این برند برای بسیار از افراد آشناست. ایکیا در سال 1943 در شهری کوچک در کشور سوئد تاسیس شد و امروز با بیش از 500 فروشگاه در ده ها کشور جهان حضور دارد. آویز دور لامپ REGOLIT محصول برند ایکیا می باشد.

محصولی زیبا که به شکل کره و از کاغذ برنج ساخته شده است. کاغذ نیمه شفافی که علاوه بر عبور نور آن را در همه جهات پخش می کند. در نتیجه روشنایی یکنواختی در محیط ایجاد می کند. ایکیا قصد دارد تا سال 2030 تمام محصولات خود را از مواد تجدیدپذیر یا قابل بازیافت استفاده کند و استفاده از مواد تهیه شده از سوخت فسیلی و منابع محدود را کنار بگذارد. استفاده از موادی مانند کاغذ برنج نیز در این راستا انجام شده است. رنگ سفید این آویز لامپ خارجی، رنگ مورد پسند اغلب افراد برای روشنایی محیط است. از سوی دیگر این رنگ محدودیتی برای تطابق با سایر اکسسوری ها ایجاد نمی کند. با توجه به قطر 45 سانتی متری این آویز می توان از آن حتی در اتاق های کوچک نیز استفاد نمود. آویز دور لامپ REGOLIT را می توان با استفاده از یک گردگیر به سهولت تمیز کرد.

محصولات منتخب