آویز لباس شش شاخه پشت درب برند متالتکس سفید

250,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
8002527843650

ویژگی های محصول

  • برند: متالتکس سوئیسی
  • جنس: فلزی
  • ابعاد: 50.15.8 سانتیمتری
  • دارای شش شاخه نگهدارنده
  • قابلیت نصب روی درب
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت کالا

برچسب ها

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “آویز لباس شش شاخه پشت درب برند متالتکس سفید”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

وزن 100 گرم
ابعاد 50 × 15 × 8 سانتیمتر
جنس

فلز

سایر مشخصات

– 6 شاخه
– رنگ: سفید

معرفی آویز لباس ۶ شاخه متالتکس

یکی از مشکلات بزرگ زندگی امروزی کمبود فضا و زندگی در آپارتمان های کوچک است. حتی اگر در منزل بزرگی هم ساکن باشید وجود وسایل مختلفی که روزانه از آن ها استفاده می کنیم، سر و سامان دادن به محیط زندگی را با سختی زیادی رو به رو ساخته است. لباس ها یکی از این وسایل هستند. خوشبختانه به دنبال کوچکتر شدن فضای زندگی، ابزارهایی نیز برای نظم بخشیدن و نگهداری از وسایل طراحی و تولید شده اند.

آویز لباس یکی از این ابزارهاست که نقش مهمی در ایجاد فضای مناسب برای نگهداری و منظم نگه داشتن لباس ها دارد. آویز لباس 6 شاخه محصول برند متالتکس یکی از کابردی ترین آویزهای لباس بازار است. متالتکس برندی سوییسی با قدمتی بیش از 7 دهه است که عمده فعالیتش تولید اکسسوری های آشپزخانه و ارگانایزهاست. کارخانه های این برند روزانه 120 هزار محصول تولید و به بازار 75 کشور جهان صادر می کنند. آویز لباس متالتکس از فلز تولید شده و دارای روکشی سفید رنگ است.

این آویز لباس خارجی بسیار مستحکم و بادوام است و وزن لباس و سایر اقلامی که بر روی آن آویزان می شود را به خوبی تحمل می کند. بر روی این آویز لباس، 6 شاخه مجزا قرار داده شده که فضای نسبتا زیادی برای آویزان کردن در اختیار مصرف کننده قرار می دهد. آویز لباس خارجی متالتکس به گونه ای طراحی شده که می توان آن را پشت درب اتاق آویزان کرد. قرار دادن این آویز روی درب، مانع از باز و بسته شدن درب نمی شود. آویزان کردن لباس ها پشت درب مانع از دیده شدن آن ها شده و به حفظ نظم و زیبایی ظاهری اتاق کمک می کند. این آویز خارجی دارای ابعاد 50 در 15 سانتی متر می باشد و بر روی اکثر درب ها قابل نصب می باشد.

لطفا نظر خود در مورد آویز لباس سفید ۶ شاخه متالتکس را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.