گیره آویز پلاستیکی مکشی مدل Wild Willy طرح فانتزی عروسکی سبز

130,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5071657887

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۴٫۵۴ گرم
  • جنس پلاستیک
  • رنگ سبز
  • ابعاد ۲۰*۵*۵ سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی مکشی مدل Wild Willy طرح فانتزی عروسکی سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Wild Willy

ابعاد

20x5x5 سانتیمتر

رنگ

سبز

سایر مشخصات

قابلیت اتصال به دیوار به صورت مکش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

4.54 گرم

جنس

پلاستیک با کیفیت

معرفی آویز مکشی مدل Wild Willy

آویز گیره Wild Willy تولید شرکت کلین ولکه آلمان بوده و از بهترین مواد ساخته شده است جنس این آویز گیره از پلاستیک می باشد و از استحکام و کیفیت بالایی برخوردار است. مواد پلاستیک به کار رفته در این محصول مانند نمونه های فلزی زنگ نمی زند و تغییر شکل نمی دهد و کاملا با پلاستیک های معمولی متفاوت است. شما می توانید از این آویز حوله سال ها استفاده کنید. آویز حوله وزن سبکی دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید. طرح و رنگ زیبای آویز حوله آلمانی به آسانی با اکسسوری های دیگر ست می شود. این وسیله ساده و کاربردی به ما در نگهداری وسایل مختلف کمک می کند. آویز حوله خارجی از نوع مکشی می باشد که در مقایسه با نمونه چسبی از کیفیت بالاتری برخوردار می باشد و می توانید بارها از آن استفاده کنید.

این آویز نیاز به ابزار خاصی برای نصب ندارد فقط کافیه آن را با فشار کم دست روی سطح کار نصب کنید دقت داشته باشید قبل از نصب سطح کار را تمیز کنید تا فنجان مکشی به خوبی روی کار قرار گرفته و ثابت بماند. پلاستیک به کار رفته در آویز حوله آلمانی به طبیعت آسیب نمی رساند و برای استفاده انسان مضر نمی باشد. این فنجان ها به خوبی وزن زیاد را تحمل می کنند و از دیوار جدا نمی شوند. فنجان های مکشی در هنگام جدا شدن به سطح کار آسیب نمی رساند می توانید با خیال راحت از آویز حوله مکشی استفاده کنید. گیره حمام خارجی برای استفاده در اتاق خواب، حمام، کمد، کابینت ، آشپزخانه، دفتر و غیره بسیار مناسب است. برای شستشو آویز حوله آلمانی می توانید فنجان مکشی را از آویز جدا کنید و سپس آن را با آب و مواد شوینده ملایم تمیز کنید. آب داغ و مواد شوینده قوی به فنجان های مکشی آسیب می رساند بنابراین در هنگام شستشو از آن ها استفاده نکنید.

محصولات منتخب