گیره آویز پلاستیکی مدل Ricco طرح عروسکی فانتزی به رنگ سبز

130,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5070657887

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن 118 گرم
  • جنس پلاستیک باکیفیت
  • مدل مکشی
  • سایز 20.20.5 سانتی‌متری
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز پلاستیکی مدل Ricco طرح عروسکی فانتزی به رنگ سبز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Ricco Rhino Green

ابعاد

20x20x5 سانتیمتر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار به صورت مکش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

118 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی آویز مکشی Ricco Rhino Green

آویز مکشی مدل Ricco Rhino Green تولید شرکت کلین ولکه آلمان و از جنس پلاستیک شفاف و با کیفیت ساخته شده است. گیره حوله ها در طرح و رنگ بندی های متنوع ای در بازار موجود می باشند. اما اگر شما به دنبال یک گیره حوله با کیفیت و استاندار هستید ما به شما گیره حمام آلمانی را پیشنهاد می کنیم که از بهترین مواد اولیه با تکنولوژی روز دنیا تولید شده است. این آویز حوله ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران شکستگی و زنگ زدگی آن باشید. برخلاف گیره های فلزی آویز حوله آشپزخانه دارای هیچ اتصالی نبوده و قسمت تیزی ندارد و بنابراین به حوله و وسایل شما آسیب نمی رساند. نصب آویز حوله آلمانی آسان می باشد فنجان های مکشی آویز خارجی قدرت فوق العاده قوی دارند و به خوبی بر روی سطح کار نصب شده و ثابت می مانند.

دیگر نیازی به حفاری و پیچ یا چسب نیست آویز حمام آلمانی بدون اینکه به دیوار شما آسیب برساند در کمترین زمان قابل نصب است. برای نصب فقط کافیه فنجان های مکشی را روی سطح صاف و تمیز فشار دهید. مزیت آویزهای مکشی نسبت به گیره های چسبی این است که می توانید بارها از آن استفاده کنید بدون اینکه نگران رد آن روی دیوار باشید همچنین آویز های مکشی در صورت کثیف شدن به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شوند در هنگام شستشو از آب گرم و مواد شوینده قوی استفاده نکنید زیرا باعث تغییر شکل فنجان های مکشی می شود.

فنجان های مکشی گیره حوله از جنس سیلیکون با کیفیت بالا می باشند این فنجان های مکشی روی سطوحی مانند شیشه، مرمر، فلز، کاشی و موارد دیگر قابل نصب هستند. آویز حوله خارجی طرح و رنگ زیبایی دارد و می توانید به راحتی آن را با اکسسوری های دیگر ست کنید. آویز حوله خارجی به فضای خانه شما نظم داده و به کمک آن می توانید وسایل خود را مرتب کنید. گیره حمام خارجی بهترین انتخاب برای استفاده در اتاق خواب، حمام، کمد، کابینت ، آشپزخانه، دفتر و غیره می باشد.

محصولات منتخب

Sorry, we couldn't find any posts. Please try a different search.