گیره آویز مکشی پلاستیکی برند کلین ولکه طرح عروسکی

130,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5070766887

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه آلمان
  •  وزن ۳۰ گرم
  • جنس پلاستیک
  • رنگ آبی
  •   سایز ۴*۵*۵ سانتی‌متر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز مکشی پلاستیکی برند کلین ولکه طرح عروسکی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

ابعاد

4x5x5 سانتی متر

رنگ

آبی

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار به صورت مکش ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

30 گرم

جنس

پلاستیک

معرفی آویز مکشی Ricco Rhino Turquoise

آویز های حوله در طرح و رنگ بندی های متنوع ای در بازار موجود می باشند. آویزها شامل سه دسته هستند چسبی، مکشی و آویز هایی که با پیچ به دیوار نصب می شوند. آویز حوله مدل Ricco Rhino Turquoise به صورت مکشی طراحی شده است جنس این آویز حوله از پلاستیک با کیفیت بالا می باشد بر خلاف مدل های دیگر به راحتی نصب شده و نیاز به ابزار خاصی ندارد برای نصب فقط کافیه فنجان مکشی را روی سطح صاف و تمیز فشار دهید. فنجان مکشی آویز حوله آلمانی استحکام بالایی دارد وزن زیاد را به خوبی تحمل می کند. فنجان های مکشی گیره حوله از جنس سیلیکون با کیفیت بالا می باشند این فنجان های مکشی روی سطوحی مانند شیشه، مرمر، فلز، کاشی و موارد دیگر قابل نصب هستند.

آویز حوله طرح و رنگ آبی زیبایی داشته و می توانید آن را به راحتی با اکسسوری های دیگر خانه خود ست کنید. آویز حوله در عین سادگی به شما این امکان را می دهد تا به وسایل خانه خود نظم داده و آنها را مرتب کنید. شما می توانید از آویز حوله آلمانی بار ها استفاده کنید فنجان های مکشی آن به سطح دیوار شما آسیب نمی رساند و برخلاف نمونه های چسبی هیچ ردی باقی نمی گذارند. فنجان های مکشی قدرت مکش فوق العاده زیادی دارند و به خوبی روی سطح کار نصب شده و ثابت می مانند و مانع افتادن وسایل شما می شود.

از گیره حمام خارجی می توانید برای اتاق خواب، حمام، کمد، کابینت ، آشپزخانه، دفتر و غیره استفاده کنید. شستشوی آویز حوله آشپزخانه آسان بوده به راحتی با آب و مواد شوینده ملایم تمیز می شود. در هنگام شستشوی از آب گرم و مواد سفید کننده قوی استفاده نکنید زیرا ممکن است به ساختار آویز حوله و فنجان مکشی آسیب برساند. آویز حوله آشپزخانه از بهترین مواد تولید شده، کاملا با محیط زیست سازگار است و بدن انسان آسیب نمی رساند. این آویز حمام ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب