گیره آویز فلزی چسبی سبز برند کلین ولکه مدل دیواری

130,000 تومان

موجود

برند:

کد کالا:
5857632887

ویژگی های محصول

  • ساخت شرکت کلین ولکه
  • برند آلمانی
  • وزن ۵۰ گرم
  • جنس استیل
  • سایز ۴٫۵*۴٫۵*۴ سانتیمتر
  • دارای ضمانت اصالت و سلامت

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “گیره آویز فلزی چسبی سبز برند کلین ولکه مدل دیواری”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

For security, use of Google's reCAPTCHA service is required which is subject to the Google Privacy Policy and Terms of Use.

 

مدل

Green

ابعاد

4.5×4.5×4 سانتیمتر

رنگ

سبز

سایر توضیحات

قابلیت اتصال به دیوار به صورت چسبی ساخت شرکت کلین ولکه آلمان

وزن

50 گرم

جنس

استیل

معرفی آویز چسبی استیل Green

آویز گیره وسیله ای ساده در عین حال کاربردی برای هر خانه ای است که در طرح و رنگ های متنوع در بازار موجود می باشد شما می توانید متناسب با نیاز خود آن را خریداری کنید. آویزه گیره مدل Green از نوع چسبی بوده به راحتی روی سطوح مختلف نصب می شود. فقط کافیه رویه چسب را برداشته و آویز را روی سطح کار خود بچسبانید. این آویز تولید شرکت کلین ولکه آلمان می باشد این شرکت در ساخت محصولات خود از بهترین مواد با تکنولوژی روز دنیا استفاده می کند.

آویز چسبی آلمانی ماندگاری بالایی دارد می توانید سال ها از آن استفاده کنید. در صورت کثیف شدند می توانید آویز چسبی خارجی را با یک دستمال مرطوب تمیز کنید. در هنگام تمیز کردن از آب گرم و مواد سفید کننده قوی استفاده نکنید زیرا ممکن است به ساختار آویز حوله آسیب برساند. طرح و رنگ سبز آویز حوله با هر دکوراسیونی مطابقت دارد همچنین اندازه این آویز حوله مناسب بوده فضای کمی را در حمام و… اشغال می کند. از گیره حمام خارجی می توانید برای اتاق خواب، حمام، کمد، کابینت ، آشپزخانه، دفتر و غیره برای آویزان کردن وسایل مختلف استفاده کنید. جنس آویز حوله آلمانی از استیل با کیفیت بالا می باشد که در مقابل زنگ زدگی مقاوم است. مواد به کار رفته در تولید این آویز با محیط زیست سازگار بوده به بدن انسان آسیب نمی رساند می توانید با خیال راحت و بدون هیچ نگرانی از آن استفاده کنید.

محصولات منتخب